لژیونر ایرانی روستوف می‌گوید باشگاه استقلال تلاشی برای حفظ او و گرفتن رضایت نامه از سانتاکلارا انجام نداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحالی که کمی بیش از یک ماه تا آغاز سوپرلیگ فوتسال زنان باقی‌مانده است، قهرمان فصل گذشته هنوز مربی خود را نمی‌شناسد.
علی بیرو با این جمله محبت آمیز:" آقا افشین در قلب من جای دارد" به یکماه چالش با چهره محبوب پرسپولیس پایان داد.
اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش محلی طی یک ماه اخیر گفت: اصفهان محل مناسبی برای اراذل و اوباش نیست.
اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش محلی طی یک ماه اخیر گفت: اصفهان دیگر محل مناسبی برای اراذل و اوباش خطرناک نیست.
مربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: خوشبختانه حامد حدادی روند خوبی را طی می‌کند و امیدوارم تا یک ماه و نیم آینده به بهبودی کامل برسد.
هری کین، کاپیتان تاتنهام در ماه می میلادی یک ملاقات مخفیانه با توماس توخل داشته و با مربی بایرن مونیخ توافق کرده به این باشگاه بپیوندد.
روی هاجسون یک فصل دیگر مربی کریستال پالاس می‌ماند. این مربی 75 ساله در ماه مارس جانشین پاتریک ویرا شد و اکنون پیرترین مربی تاریخ لیگ برتر است.
بر اساس گزارش گلوبو اسپورت، فدراسیون فوتبال برزیل معتقد است که استخدام کارلو آنچلوتی یک "کار تمام شده" است.
روز گذشته کمیته انضباطی به خاطر تخلفات رخ داده در دربی ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال را 4 ماه محروم و 10 درصد از مبلغ قرارداد را جریمه نقدی کرد.
مدیران موقت استقلال در حالی‌که احتمال دارد در مجمع ماه جاری و یا با ورود خریدار جدید دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشند، دست به ایجاد یک تعهد سنگین جدید زده‌اند و قول‌های عجیبی به مربی پرتغالی خود داده‌اند که قرار است بزودی امضا شود
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد دلایل موفقیت این تیم که در آستانه قهرمانی در لیگ هلند قرار دارد را تشریح کرد.
ادین ژکو پس از نزدیک به چهار ماه توانست بار دیگر برای اینتر گلزنی کند و این اتفاق در حساس ترین مقطع فصل، خبر بزرگی برای سیمونه اینزاگی، مربی نراتزوری بود.
خورخه سامپائولی، سرمربی مشهور آرژانتینی، یه عنوان سرمربی جدید تیم فلامینگو برگزیده شد.
باشگاه سالرنیتانا برای دومین مرتبه در یک ماه سرمربی خود را اخراج کرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه دیدارهای دشوار تیمش در یک ماه آینده می‌گوید از روز اول در این تیم تحت فشار بوده و احساس نمی‌کند با فشار بیشتری مواجه شده است.
سرمربی ناپولی برنده جایزه بهترین مربی ماه ژانویه 2023 سری آ شد.
گروهی از روحانیون ترکیه در همان محلی که نسخه‌ای از قرآن کریم توسط راسموس پالودان اسلام‌ستیز افراطی در سوئد سوزانده شد، تجمع کرده و آیاتی از قرآن کریم را قرائت کردند. همچنین حاضران بر روی خاکستر قرآن سوزانده شده گل قرار دادند. راسموس پالودان، شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه یکم بهمن ماه در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.
یک عضو هیات رییسه فدراسیون بوکس گفت: هدف اصلی ما استفاده از مربی خارجی در تیم ملی است که جذب آن دو سه ماه زمان می‌خواهد.
مربی تیم فوتبال پیکان معتقد است داوران به خاطر اشتباه در بازی‌های این تیم، هیچ فشاری را متحمل نمی‌شوند و به همین دلیل پیکان از این موضوع ضرر می‌کند.
دور جدید تمرینات تیم ملی با کارلوس کی روش یا مربی جدید از فروردین ماه آتی آغاز می شود.
انتشار مصاحبه قدیمی لیونل مسی با یکی از نشریات محلی روساریو چند ماه پیش از ترک آرژانتین و رفتن به بارسلونا بازتاب جالبی داشته است.
مدیران فوتبال برزیل در حال بررسی شرایط همکاری با پپ گواردیولا، مربی اسپانیایی، هستند.
مارسلو گایاردو، سرمربی مشهور و محبوب ریورپلاته، ساعاتی پیش در یک کنفرانس خبری اعلام کرد از ماه دسامبر دیگر مربی این تیم نخواهد بود.
انتقاد شدید مربی پرتغالی باعث شد که ستاد فرماندهی ارتش پرتغال علیه ساپینتو به مراجع پیشگیری و مبارزه با خشونت در ورزش شکایت کند که در نتیجه این مربی پرتغالی با مجازات مواجه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ