با وجود اینکه حسین‌زاده چند روزی است در تمرینات شارلروا حضور یافته، اما او هنوز مجوز بازی ندارد و دلیل این موضوع هم پرداخت نشدن مبلغ رضایتنامه به حساب باشگاه استقلال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
مهدی قایدی، بازیکن بوشهری باشگاه استقلال، به‌طور رسمی از این تیم جدا شد و به اتحاد کلبا پیوست.
روزنامه ایران ورزشی مدعی شد پیشنهاد استقلال و سپاهان به سعید عزت‌اللهی باعث شد تا وایله در آستانه صدور رضایتنامه این بازیکن برای پرسپولیس، دچار تردید شود.
بازیکن ملی پوش جدید استقلال با نقد نشدن چک پرداختی باشگاه به این مهاجم، می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند!
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال یک روز پس از آنکه جواد نکونام علیه مدیریت باشگاه انتقادات تندی را مطرح و از وجود دست های پشت پرده خبر داد، گفت: بزرگترین حامی جواد نکونام خواهم بود.
به دلیل تهدید، با شکایت یک پرسپولیسی بازیکن اسبق استقلال به زندان محکوم شد!
محمدرضا حسینی بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر ساعاتی پس از مصاف با استقلال یک استوری در واکنش به اتفاقات ورزشگاه آزادی منتشر کرد.
بازیکن گابنی گل‌گهر بار دیگر در جدال با استقلال جنجالی ظاهر شد و کارت قرمز بنیادی‌فر‌ را مقابل خود دید.
داوران دیدار استقلال و گل گهر بعد از تصمیم جنجالی که در وقت های اضافه گرفتند، از دست بازیکنان حریف به سمت رختکن فرار کردند!
دیدار استقلال و مس کرمان اگرچه با پیروزی استقلال به پایان رسید اما اعتراض این تیم به داوری بازی را به همراه داشت.
جلسه رسیدگی به وضعیت کاوه رضایی در شرایطی برگزار می‌شود که این بازیکن تفاهم‌نامه های پیچیده‌ای را با دو باشگاه تراکتور و استقلال امضا کرده است.
علی لطیفی، بازیکن سابق تیم استقلال، روی آنتن زنده شبکه جام‌جم اعلام کرد: به خاطر مردم این آخرین برنامه‌ای است که در صداوسیما شرکت می‌کنم.
احمد موسوی بازیکن اسبق استقلال در یک مصاحبه به اتفاقات اخیر کشور از دلار افسارگریخته گرفته تا توهین‌های بی سابقه صدا و سیما به پیشکسوتان از جمله یحیی گل‌محمدی گلایه کرد.
به نظر می رسد شیطنت های رسانه ای مدیر برنامه‌های میلیچ با اهداف مشخصی ادامه پیدا کرده و احتمالا این فرد به دنبال دریافت مبالغ بیشتری از باشگاه استقلال است.
بازیکن سابق استقلال می‌گوید که علت کنار گذاشته شدن او، انتشار یک استوری حمایتی از وریا غفوری بوده است.
عارف غلامی مدافع استقلال که به دلیل مسائل انضباطی و موضع گیری درباره ناآرامی‌های اخیر ، در چند روز گذشته در تمرین آبی‌ها حضور نداشت، با سکوت معناداری به تمرین پرداخت.
مطهری در تمرینات هفته‌های اخیری از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار داشته تا جایی که ساپینتو به این بازیکن اعلام کرده در صورت نیاز از او برای بازی روز شنبه استفاده خواهد کرد.
اعلام رای پرونده بازیکن اسبق استقلال به زمان دیگری موکول شد.
او که در چند روز گذشته در مجموعه ورزشی انقلاب حاضر شده بود، اما اجازه تمرین پیدا نکرد امروز با تصمیم عجیب باشگاه استقلال روبرو شد.
این اقدام باشگاه استقلال برخلاف آنچه که تصور می‌شود به منزله فسخ نیست چرا که در این حالت بازیکن مدنظر همچنان تحت قرارداد باشگاه است.
بازیکن تیم استقلال بار دیگر به اردوی تیم ملی جوانان برگشت.
چهره خبرساز نقل و انتقالات لیگ برتر به تمرینات استقلال برگشته و کارش را دنبال می‌کند.
آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ کاهش ۴ تا ۷ درجه‌ای دما در شمال
برخی خبرنگاران استقلالی بعداز استوری روز گذشته این مدافع که تلاش زیادی برای جدایی داشت ؛ از ارسال پیامک توسط این بازیکن به مدیرعامل یکی از باشگاه‌های لیگ برتری خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ