انتقال امیرحسین حسین زاده بازیکن تیم فوتبال استقلال به باشگاه شارلوا پیچیده شده است و باشگاه بلژیکی قادر به پرداخت مبلغ رضایتنامه حسین زاده نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«ایران درک کرده که بدون مذاکره، لغو تحریم‌ها امکان پذیر نخواهد بود، اسم این گفتگو‌ها را هم «مذاکره برای پایان دادن به تحریم‌ها» گذاشته اند. آمریکا هم متوجه شده که تحریم‌ها گرچه فشار اقتصادی شدید به ایران وارد می‌کند، اما عملا نمی‌تواند مانع از پیشرفت هسته‌ای ایران باشد؛ بنابراین دو طرف با دو انگیزه متفاوت سر میز مذاکره نشسته اند، اما برای پیشگیری از افتادن در دام فضاسازی‌های رسانه ای، اولا مذاکرات را محرمانه پیش می‌برند و ثانیا خبری از هیچ متن مکتوبی نیست و به شکل نانوشته و تعهد در برابر تعهد پیش می‌رود»
امیرسعید ایروانی سفیر ایران در سازمان ملل گفت: اقدامات قهری یکجانبه (تحریم ها) باید فوری پایان یابد، زیرا مانعی برای مشارکت کشورها در تلاش‌های کاهش تغییرات اقلیم ایجاد می‌کند.
کامران ندری، اقتصاددان درباره حضور رئیس بانک مرکزی در نشست صندوق بین‌المللی پول گفت: «جزئیات این سفر منتشرنشده بنابراین درباره خروجی آن نیز نمی‌توان اظهارنظر کرد، زیرا نمی‌دانیم که در صورتی که ایران دیدگاه و پیشنهاداتی برای برون‌رفت مشکلات مالی و ارزی ارائه کند، آیا با این نظرات موافق می‌شود یا نه. معمولا این نوع سفر‌ها در باب صندوق بین‌المللی پول جنبه فنی دارد و فکر نمی‌کنم سفر کاری برای رفع تحریم‌ها و برداشته شدن موانع انتقال ارز و... باشد.»
موضوع این است که تحریم‌ها مداوم در حال ایجاد مشکلات جدید یا تشدید مشکلات پیشین اقتصاد ایران هستند. به عبارت ساده‌تر متغیر تاثیرگذار در اقتصاد ایران به ویژه بازار ارز همین تحریم‌ها هستند که اقدامات داخلی هم نمی‌تواند مانع از آن شود.
سران آمریکا و اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای مشترک مدعی شدند با اتخاذ تدابیر و اقداماتی مانع کمک کشورهای دیگر برای دورزدن تحریم‌ها علیه روسیه می‌شوند.
سران آمریکا و اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای مشترک مدعی شدند با اتخاذ تدابیر و اقداماتی مانع کمک کشورهای دیگر برای دورزدن تحریم‌ها علیه روسیه می‌شوند.
با بسته شدن تارگت-۲ سازوکار ECM (مکانیسم هماهنگی اجرایی) که اوفک آن را پیشنهاد کرد و اکنون تصویب و راه‌اندازی نیز شده است چند اقدام اساسی علیه ایران انجام خواهد داد که عبارت است از رصد دقیق فعالیت‌های تحریم‌گریز ایران و اینکه چه شرکت‌ها و نهاد‌هایی ممکن است تحریم‌های ایران را دور بزنند.
اسلامی: با توجه به اینکه طرفین به تعهدات خود در برجام عمل نکردند و حتی مانع همکاری کشور‌ها و سایر شرکت‌ها با ایران شدند و تحریم‌ها را هم افزایش دادند ایران به موجب قانون اقدام راهبردی تصمیم به کاهش تعهدات گرفت
رئیس سازمان هواپیمایی گفت:برای اداره صنعت باید از فناوری استفاده کنیم که تحریم‌ها مانع انتقال اطلاعات هوانوردی به ایران شده است.
رئیسی با اشاره به مانع تراشی‌ها و فشار‌های مستمر و پیچیده دشمن، از تلاش دولت مردمی برای پیشرفت کشور و رفع دغدغه‌های مردم گفت و اظهار داشت: دولت از سویی از موضع عزت در مذاکرات برای رفع تحریم‌ها حضور یافت و از سوی دیگر کشور را معطل میل و خواسته دشمن نگذاشت و تلاش کرد در عرصه‌های مختلف اقتصادی گشایش ایجاد کرده و با احیای روابط منطقه‌ای و همسایگی، مناسبات و تجارت خارجی را در راستای خنثی‌سازی تحریم‌ها گسترش دهد.
سند اثرات مخرب تحریم‌های ظالمانه آمریکا بر کمک‌رسانی بشردوستانه به مردم حادثه‌دیده، نیازمندان و بیماران به پیشنهاد هلال‌احمر ایران در بیروت تشریح شد.
براساس گزارش‌هایی که در عمر ۳۰ ماهه مجلس یازدهم منتشر شده، این مجلس محل تولد طرح‌های عجیب زیادی است. به جز دو قانون «اقدام راهبری دولت برای رفع تحریم‌ها» که اصلی‌ترین گلایه دولت حسن روحانی در روز‌های پایانی کارش و مبنی بر این ادعا بود که این قانون مانع دستیابی به توافقی برای احیای برجام شد و طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» که عملا از دستورکار مجلس خارج و حالا در شورای عالی فضای مجازی پیگیری می‌شود، باز هم طرح‌هایی هستند که هم ملت و هم برخی وکلای ملت، از فلسفه و ضرورت طرح و تدوین آن ابراز تعجب می‌کنند.
نماینده مجلس یازدهم گفت: در دولت گذشته این دولت به ساخت پالایشگاه علاقه‌ای نداشت و این طرح روی زمین ماند و اگر هم قرار به سرمایه گذاری در این بخش است باید ابتدا در داخل این مهم انجام شود.
نماینده مجلس یازدهم گفت: در دولت گذشته این دولت به ساخت پالایشگاه علاقه‌ای نداشت و این طرح روی زمین ماند و اگر هم قرار به سرمایه گذاری در این بخش است باید ابتدا در داخل این مهم انجام شود.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: ایجاد مناطق آزاد یکی از راه‌های خنثی‌سازی تحریم‌ها است تا بتوانیم موانع پیش روی توسعه تجارت را برطرف و اثرات تحریم‌ها را خنثی کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اقدام دولت آمریکا در خصوص برخی تحریم‌ها در حوزه ارتباطات گفت: تلاش‌ها برای نقض حاکمیت ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند.
وزیرخارجه اردن در گفتگوی تلویزیونی با شبکه ماهواره ای الشرق، تاکید کرد: اردن آمادگی دارد فورا پس از توافق میان لبنان و بانک جهانی، انتقال برق به لبنان را اجرایی کند.
مسکو می‌گوید تحریم‌های غرب مانع همکاری اقتصادی روسیه و ایران نمی‌شود.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرده است که تحریم‌های غرب همچنان مانع صادرات محصولات کشاورزی می‌شود.
سفارت روسیه در واشنگتن طی بیانیه ای اعلام کرد که موضع گیری واشنگتن مبنی بر اینکه تحریم‌ها مسکو را از انجام بازرسی‌های مربوط به پیمان استارت جدید در آمریکا باز نمی‌دارد، گمراه‌کننده است.
عموئی گفت که نگاه مجلس به موضوع بررسی مذاکرات هسته‌ای مبنی بر انتفاع اقتصادی مردم و رفع موانع تجارت خارجی است. مذاکرات باید منجر به رفع تحریم‌ها شود به نحوی که انتفاع اقتصادی و فواید تجارت خارجی برای تجار کشور و اهالی اقتصاد فراهم شده و منفعت آن به مردم برسد.
فصل جدید لیگ امروز با جدال پرستاره‌ترین تیمها آغاز می‌شود. باشگاه‌های ایرانی در حالی‌که مهدی تاج، تحریم‌ها را دلیل عدم توانایی در پرداخت دستمزد ویلموتس اعلام کرده، بدون مشکل و مانع ده‌ها بازیکن و مربی خارجی استخدام کرده‌اند!
باشگاه شارلوا به دلیل تحریم های سیاسی، تاکنون نتوانسته است مبلغ رضایت نامه امیرحسین حسین زاده را پرداخت کند.
سری گوشی های میت 50 هوآوی احتمالاً از چیپست داخلی Kirin 9000S بهره می‌برند. این چیپست، نسخه بهینه‌سازی‌شده تراشه Kirin 9000 می‌باشد که فقط با اتصال 4G عرضه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ