یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خلیل بهروزی فر در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای بذرپاش، لطفا تکلیف مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان را مشخص کنید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز؛ سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به بررسی صلاحیت رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداختند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز؛ سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به بررسی صلاحیت رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداختند.
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی از موضع‌گیری مقتدرانه رئیس جمهور و رئیس مجلس درباره حقابه هیرمند تقدیر و تشکر کرد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بابت موافقت مجلس با دو لایحه دولت، از نمایندگان تشکر کرد.
محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی دیروز مجلس در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس‌جمهور گفت: و ما ادارک گرانی! و ما ادارک تورم! و ما ادارک بی‌پولی. حقوق و مزایای من و شما نمی‌گذارد، ما گرانی و بی‌پولی را درک کنیم، فکری بردارید که برنمی‌دارید، نه اینکه نخواهید، مشکل اصلی آن نظارت است که به آن نمی پردازید.
احمدی اظهار کرد: اگرچه بنده می‌دانم رئیس جمهور از رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس است، ولی وظیفه دولت این است که از قانون اساسی و احکام شریعت حراست کرده و آن‌ها را اجرا کند.
۳۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت تسریع در چاره‌اندیشی برای مشکلات مردم در خرید و اجاره مسکن تاکید کردند.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس اظهارداشت: به تیم همراه رئیس جمهور در دور دوم سفر‌های استانی ریاست جمهوری تذکر می‌دهم اختصاص اعتبارات به پروژه‌ها با پیشرفت ۵۰ درصد فیزیکی یا ۷۰ درصد فیزیکی با رویکرد سفر‌های رئیس جمهور که با رویکرد محرومیت زدایی است در تضاد بوده، از رئیس جمهور و تیم همراه خواهش می‌کنم سرجمع اعتبارات با رویکرد محرومیت زدایی باشد تا بارقه‌های امید را متوجه استان‌های کمتر توسعه یافته کنیم.
شجاعی خطاب به رئیس جمهور گفت: وضعیت فعلی به تنهایی محصول دولت شما نیست که فقط شما مورد سرزنش قرار بگیرید، اما قیمت دلار طی مدت کوتاهی ۵۰ برابر شده و در دولت شما قیمت آن ۹۰ درصد رشد داشته است؛ مردم ثابت کردند به نظام و رهبری وفادارند، اما همین مردم از دولت شما و همه دولت‌های جمهوری اسلامی ایران گلایه دارند. مردم خدمات دولت‌ها را انکار نمی‌کنند، اما از مجلس و دولت‌های فعلی و گذشته گلایه دارند.
آصفری می‌گوید که بر اساس ماده ۲۳۴ قانون، از معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان محیط‌زیست شکایت کرده‌اند. همچنین ۴۰ نفر از نمایندگان امضاء کرده‌اند که معاون رئیس‌جمهوری باید در این زمینه پاسخ دهد. وزیر نفت هم به مجلس فراخوانده شده. حتی به رئیس‌جمهوری به دلیل اجرا نشدن قانون هوای پاک تذکر داده‌اند، اما نتیجه‌ای نداشته است.
رئیس جمهور سه قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.
رئیس جمهور ۳ قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.
معین الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس گفت: از رئیس جمهور انتظار داریم بحث فضای مجازی را جدی بگیرند و پلتفرم‌هایی که فیلتر شدند و باعث بیکاری حجم عظیمی از مردم شدند را باید آزاد کرد نمی‌شود ما و شما دنبال تیک آبی و خاکستری باشیم، اما مردم دسترسی نداشته باشند.
علیرضا سلیمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: «به مسئولان چینی و رئیس‌جمهور چین هشدار می‌دهم که فریب عروسک‌های کوکی کشور‌های حاشیه خلیج فارس را نخورند. رئیس‌جمهور چین در این سفر نشان داد بیش از آنچه تصور می‌شد ساده است. جزایر سه‌گانه ایرانی بوده، هست و خواهد بود و هرکسی بخواهد نسبت به این موضوع ورود کند با برخورد قاطع جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد».
دبیر کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: به رئیس جمهور پوشالی آذربایجان تذکری جدی می‌دهم که اگر قرار باشد که آذربایجان ملحق شود، این آذربایجان شما است که باید به جمهوری اسلامی ایران ملحق شود.
نماینده پیشین مجلس می‌گوید: اگر ورزشکاری در جام جهانی سرود ملی نخواند و پس از گل شادی نکرد، بعد از تذکر و توجیه باید او را حذف کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که رئیس جمهور هم به صورت شفاهی و هم به صورت کتبی در نامه‌ای ضمن تشکر از نمایندگان اعلام کرد که به دلیل استقبال از نخست وزیر ارمنستان نتوانسته در جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت حضور یابد.
حسینی با اشاره به گزارش برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه رئیس جمهور رکورددار دریافت تذکر از نمایندگان مجلس است، اظهار کرد: این ادعا صحت ندارد. مجلس یازدهم در اجلاسیه دوم ۳۸۵ تذکر کتبی به رئیس‌جمهور داده که شامل روسای جمهور دولت دوازدهم (چند ماه پایانی) و سیزدهم است، این تذکرات در واقع به معاونت‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه یا اعضای دولت است.
محسنی بندپی گفت: اکنون درباره مسائلی مثل تعلل در افزایش حقوق بازنشستگان و تعیین تکلیف مستمری‌بگیران سایر سطوح سازمان تامین اجتماعی و همچنین معلمان مشمول رتبه‌بندی آموزش و پرورش شخص رئیس جمهور باید پاسخگو باشد.
شاخص کل بورس سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۵۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
مجید عشقی گفت: شاخص کل فرمول کاملا مشخصی دارد و هر کسی که محاسبه کند به همین عدد می‌رسد. هر نهادی امکان محاسبه شاخص را دارد و با هر روشی به عدد شاخصی که اعلام می‌شود، می‌رسد.
قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن هفتم تیر ماه، سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و آغاز هفته قوه‌قضائیه سبب شد جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ تیرماه) راس ساعت ۸ و ۹ دقیقه و حضور ۱۹۸ تن از نمایندگان و با اشاره محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به این موارد آغاز شود.
سنگدوینی با بیان اینکه گرانی اقلام مصرفی و اجاره بهای مسکن مردم را با مشکل مواجه کرده است از رئیس جمهور خواست تا با حضور در مجلس در خصوص ادامه مسیر توضیحاتی به نمایندگان ارائه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ