یک سپرده گذار لبنانی با یورش به بانکی و ایجاد فضای رعب و وحشت موفق شد که سپرده خود را بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از وکلای دادگستری گفت: در فضای مجازی عنوان شد برای یکی از متهمان، یک سال توقیف خودرو در نظر گرفته شده بود، اما مگر آن فرد خودرو را روی سرش می‌گذاشته که حالا به‌خاطرکشف حجاب، خودرو باید توقیف شود؟؛ مسئله این است که این قانون هم مانند همان تجربه‌ای که در ارتباط با داشتن ویدئو و ماهواره داشتیم، متروکه می‌شود. درحال‌حاضر در قانون برای داشتن سیستم دریافت تجهیزات ماهواره‌ای، مجازات در نظر گرفته شده است اما چون مردم همراهی نکردند، به فراموشی سپرده شد.
بانک گردشگری به منظور رفاه حال زائران نجف و کربلا ، طرح "زائر کارت" را اجرایی کرده است. زائران نجف و کربلا (عراق) با دریافت رایگان "زائر کارت" بانک گردشگری از دهها خدمات ویژه بانکی در مدت سفر بهره مند می شوند.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: دستگاه‌ها از دریافت کپی مدارک هویتی خودداری کنند و دلیلی برای دریافت کپی وجود ندارد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان انتشار کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
طبق اعلام وزارت اقتصاد، رفع معافیت سود سپرده‌های اشخاص حقوقی از معافیت مالیاتی، مصوب مجلس در قانون بودجه ۱۴۰۱ است و این حکم در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ مصوب نشده است.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: رفع معافیت سود سپرده‌های اشخاص حقوقی از معافیت مالیاتی، مصوب مجلس در قانون بودجه ۱۴۰۱ است و در قانون بودجه ۱۴۰۲ تکرار نشده است.
امروز هم یک لبنانی دیگر به سبکی جدید به بانک یورش برد تا سپرده خود را دریافت کند.
یک سپرده گذار لبنانی با یورش به بانکی و ایجاد فضای رعب و وحشت موفق شد که سپرده خود را بگیرد.
بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز سود مشمولان دریافت سود سهام عدالت ۴۸ ساعت زمان خواهد برد و ممکن است به دلیل یک سری مشکلات برای برخی سهامداران واریز نشود.
شرکت سپرده گذاری مرکزی برای افرادی که سود سهام عدالت را دریافت نکردند، شماره تلفنی برای پیگیری مطرح کرد.
شرکت سپرده گذاری مرکزی برای افرادی که سود سهام عدالت را دریافت نکردند، شماره تلفنی برای پیگیری مطرح کرد.
شرکت سپرده گذاری مرکزی برای افرادی که سود سهام عدالت را دریافت نکردند، شماره تلفنی برای پیگیری مطرح کرد.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، اصلاح نرخ سود سپرده و تسهیلات بانکی امروز در دستور کار شورای پول و اعتبار بوده و این شورا با اصلاح نرخ سود موافقت کرده است. تغییری که با افزایش نرخ‌های قبلی همراه شده است.
پرسپولیس برای پوشش نقاط ضعف خود در دفاع چپ علاقه‌مند به جذب میلاد است و محمدی هم بدش نمی‌آید برای این تیم بازی کند. فقط می‌ماند دریافت رضایتنامه از آ. ا. ک که گویا باشگاه پرسپولیس آن را به میلاد محمدی سپرده است
مشتریانی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیونی" بانک ایران زمین" هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. ضمنا باید حداقل ۳ ماه از مدت زمان افتتاح سپرده مشتریان گذشته باشد تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند.
مدیرعامل پرسپولیس درباره بحث دریافت وام این باشگاه و نحوه بازپرداخت آن توضیح داد.
معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: تاکنون 17 بانک و موسسه اعتباری مجوز انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار با نرخ سود 23 درصدی را دریافت کرده‌اند.
تبریز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: بانک‌های خصوصی سرمایه و سپرده مردم این استان را دریافت و در سایر استان‌ها هزینه می‌کنند.
ماجرای تامین پول از سوی مدیریت باشگاه برای رساندن دریافتی بازیکنان استقلال به 40 درصد روایت جالبی دارد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: مکاتبات لازم با ۳۶ شرکت بورسی سهام عدالت برای دریافت سود مشمولان انجام شده، اما تاکنون مبلغ ناچیزی به حساب های شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز شده است.
منابع رسانه ای از گروگان گیری در بانکی در لبنان خبر دادند.
معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا به تشریح کلاهبرداری و پولشویی افراد سودجو با شگرد سپرده‌گذاری رمز ارز و دریافت سود روزانه پرداخت و در این خصوص به شهروندان هشدار داد.
از ابتدای سال تا کنون، ۲۴۹ شرکت از طریق سامانه سجام اقدام به پرداخت سود به حساب سهامداران کرده‌اند.
توافقات و کاهش نرخ ارز منجر به کاهش تورم می‌شود، در نتیجه در پی کاهش تورم، نرخ سود به عنوان یک بازار رقیب بدون ریسک کاهش پیدا می‌کند که همین امر، افزایشP به E بازارسهام را در پی خواهد داشت و این موضوعی است که از نگاه فعالان بازار سرمایه و محاسبات آنها مغفول مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ