طبق اعلام وزارت اقتصاد، رفع معافیت سود سپرده‌های اشخاص حقوقی از معافیت مالیاتی، مصوب مجلس در قانون بودجه ۱۴۰۱ است و این حکم در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ مصوب نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان امور مالیاتی موضوع وصول مالیات عوارض سبز موضوع ماده (۲۷) قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۰۲/ ۰۳/ ۱۴۰۰را ابلاغ کرد.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: رفع معافیت سود سپرده‌های اشخاص حقوقی از معافیت مالیاتی، مصوب مجلس در قانون بودجه ۱۴۰۱ است و در قانون بودجه ۱۴۰۲ تکرار نشده است.
معاون سازمان فدرال مالیات روسیه اعلام کرد که این کشور در نیمه نخست سال جاری، بیش از ۲۴۰ میلیارد دلار از محل دریافت مالیات درآمد داشته است.
موحدی بک‌نظر با اشاره به شناسایی اینفلوئنسر‌ها مشمول دریافت مالیات تاکید کرد: تعداد قابل توجهی از این افراد تا به امروز شناسایی شده‌اند و برای ۱۲۳ اینفلوئنسر که درآمد قابل توجهی داشتند، درآمد تشخیصی صادر شده‌است.
راه اندازی سامانه در شفافیت و عملکرد مناسب مالیات تاثیر بسزایی دارد به طوریکه دیگر افراد نمی‌توانند از زیر بار عدم پرداخت مالیات فرار کنند. بدین‌منظور با بررسی حساب‌های افراد به مرور موضوع دریافت پول نقدی یا سکه توسط برخی مشاغل حل می‌شود و تمامی افراد به خصوص مشاغل خاص نیز متناسب با درآمدشان مکلف به پرداخت مالیات هستند.
یک کارشناس اقتصاد گفت: لزوم مالیات گیری از مشاغل خاص به صراحت در کشور درک شده است و به سمت دریافت مالیات عادلانه از آن ها در حرکت هستیم. عادلانه نیست که برخی از مشاغل عادی به طور کامل مالیات خود را بپردازند ولی مشاغل خاص با درآمدهای کلان از پرداخت مالیات طفره بروند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه و دریافت مالیات از خانه‌های خالی تنها راه ساماندهی بازار آشفته مسکن است.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد می‌کنم و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
یک حقوقدان گفت: دریافت کردن مالیات از مطبوعات تن نحیف رسانه ها را نحیف تر خواهد کرد.
رییس کل سازمان امور مالیاتی با صدور بخشنامه ای، عدم شمول مالیات نسبت به درآمد شهرداری‏ ها از محل دریافت بهای خدمات اتباع غیر ایرانی را ابلاغ کرد.
یک اقتصاددان که در سال ۲۰۰۱ برنده جایزه نوبل شده می‌گوید باید از ثروتمندان جهان ۷۰ درصد مالیات بر درآمد گرفته شود.
در زمان دریافت سکه طلای ربع بهار آزادی عرضه شده در بورس نیازی به پرداخت ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده نیست.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بخش مالیات ستانی در بودجه ۱۴۰۲ با مشکلاتی رو به رو است که باید برطرف شود
براساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، واحدهای مسکن مهر برای سال های ۱۳۹۸ الی ۱۴۰۲ مشمول دریافت مالیات می شود.
براساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، واحدهای مسکن مهر برای سال های ۱۳۹۸ الی ۱۴۰۲ مشمول دریافت مالیات می شود.
پرداخت سود ماهانه، معافیت مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی، امکان ابطال آنلاین و خروج از سرمایه (دریافت اصل و فرع سرمایه در هر زمان) و همچنین امکان سرمایه‌گذاری با حداقل یک واحد سرمایه از جمله مزیت های صندوق سرمایه گذاری بانک گردشگری است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از برنامه ریزی برای دریافت مالیات از فعالیت‌های سوداگری در بخش‌های مختلف مثل مسکن، طلا، ارز و خودرو خبر داد.
رئیس سازمان امور مالیاتی پیش بینی کرده بود در سال جاریی از ۵۵۰ هزار خودرو لوکس شناسایی شده در کشور، ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مالیات بایستی اخذ و دریافت شود. رقمی قابل توجه که می‌تواند بخشی از درآمد‌های مالیاتی دولت را در سال جاری محقق کند.
معاون وزیر اقتصاد گفت: پزشکان بدانند که مالیات آن‌ها را از اطلاعات کارت به کارت آن‌ها دریافت خواهیم کرد. مردم هم باید شماره کارت‌هایی که به آن‌ها ارائه می‌شود را به سازمان مالیاتی اطلاع بدهند تا مبنای بررسی و دریافت مالیات از پزشکان قرار بگیرد.
سازمان امور مالیاتی نسبت به احتمال سوءاستفاده برخی درگاه های جعلی از پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو هشدار داد.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود هیئت رئیسه قانون را رعایت کرده و اجازه دهد طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در کمیسیون مشترک بررسی شود.
هندوانه حاوی ۹۲ درصد آب است که می‌تواند بخش مهمی از نیاز روزانه بدن به آب را تامین کند. البته این خاصیت هندوانه به‌سرعت باعث ایجاد احساس سیری می‌شود و در کنار ویتامین‌های فراوان، کالری کمی دارد که برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند، مناسب است.
کاهش دما تا دوشنبه در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ