شرکت سپرده گذاری مرکزی برای افرادی که سود سهام عدالت را دریافت نکردند، شماره تلفنی برای پیگیری مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرهنگ چولکی با بیان اینکه هنگام عقد قرارداد چنانچه فرد حقیقی طرف قرارداد می باشد باید به صورت دقیق احراز هویت شود، خاطرنشان کرد: هنگام عقد قرارداد فرد یا افرادی که مشخصات آن‌ها در قرارداد ذکر می‌شود می بایست حتماً حضور فیزیکی داشته باشند.
تن دادن به آزادی رسانه‌ای و آزادی بیان، قدرت تحمل می‌خواهد، البته آزادی رسانه هم به سود حکومت است و هم به سود مردم و جامعه. این سرمایه‌گذاری پرسودی است که از مصرف امروز می‌گذرد تا سود فراوان آن را در آینده نزدیک ببرد. فقط افراد کوتاه‌بین هستند که سود فراوان آینده را در برابر راحتی اندک و کوتاه‌مدت قربانی می‌کنند.
دادستان تاکستان از دستگیری یک خانم جوان کلاهبردار خبر داد که با وعده پرداخت سود ۵ تا ۷ درصد ماهانه به سپرده افراد از ۵۰۰ نفر کلاهبرداری کرده و از این طریق ۶۰ میلیارد تومان به جیب زده است.
حلزون تراپی‌یکی از عمل‌های زیبایی است که به تازگی مد شده و افراد به اشتباه برای زیبایی و جوان سازی پوستشان انجام می‌دهند، اما اینکه حلزون‌ها چگونه پرورش پیدا کردند و آیا ناقل بیماری‌هستند یا خیر هنوز مشخص نیست.
معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس فتا فراجا از کلاهبرداری تعدادی افراد سود جو با ترفند دریافت فطریه خبر داد.
سرمایه فرّار بوده و صاحب سرمایه هر جا امنیت اقتصادی وجود داشته باشد، سرمایه‌گذاری می‌کند چرا که سود برای بنگاه اقتصادی مسئله مهمی است.
شرکت سپرده گذاری مرکزی برای افرادی که سود سهام عدالت را دریافت نکردند، شماره تلفنی برای پیگیری مطرح کرد.
شرکت سپرده گذاری مرکزی برای افرادی که سود سهام عدالت را دریافت نکردند، شماره تلفنی برای پیگیری مطرح کرد.
مجید عشقی گفت: متاسفانه برخی از سیاست‌گذاری‌ها باعث شده تا سرمایه‌گذاری به شدت کمرنگ‌تر از گذشته شود و افراد به جهت دریافت سود به دنبال خرید اقلام و فروش سریع آن باشند. سیاست‌گذاری‌ها افراد را به سوداگری سوق می‌دهد و این در حالی بوده که دیدگاه‌های کوتاه مدت در سرمایه‌گذاری خطر بزرگی را به بار می‌آورد. ورود سلیقه‌ای دستگاه‌های نظارتی در چرخه‌ها و تصمیمات اقتصادی می‌تواند بسیار آسیب‌زا باشد، اگر خواهان جبران و ایجاد ثبات هستیم باید بستر کسب سود را برای سرمایه‌گذارانی که به بخش واقعی اقتصاد و بازار سهام ورود کرده‌اند، حمایت کنیم.
«بانک‌ها به دلیل اینکه به افراد به صورت ماه شمار سود می‌دهند در محدودیت قرار دارند، اما صندوق‌ها سود روزشمار را به صورت بلندمدت حتی با مبلغ کم به خریداران واحد‌های سرمایه‌گذاری خود می‌پردازند. در بانک‌ها اگر مدت و مبلغ گذاری بالا برود، طبیعتاً سود بیشتری به افراد واریز می‌شود، اما این محدودیت در صندوق‌های سرمایه‌گذاری وجود ندارد و به همین خاطر است که آن‌ها این روز‌ها مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند.»
قادری با اشاره به تغییرات اخیر نرخ ارز بیان کرد: در جلساتی که پیرامون این موضوع داشتیم به این نتیجه رسیدیم که ایجاد مشوق برای سرمایه‌گذاری افراد خارجی جواب نمی‌دهد و باید کاری کنیم که هم ارز از خارج کشور و هم ارزهایی که دست افراد است به گردانه بانکی وارد شود؛ اگر این ارزها در سیستم‌های بانکی با سود 6 درصد سپرده‌گذاری شود و معادل آن تسهیلات ریالی برای واحدهای تولیدی داده شود، انگیزه برای سپرده‌گذاری ایجاد می‌شود.
کارشناس بازار سرمایه به نرخ بهره به عنوان یک متغیر مستقل که اثر مستقیم و غیر مستقیم بر بازار سرمایه دارد اشاره کرد و گفت: تاثیر مستقیم نرخ بهره از طریق بازارهای موازی و تغییر شرایط کسب و کار و اثر مستقیم آن طبق فرمول گوردن به بازار سرمایه تحمیل می‌شود. اگر افراد در شرایطی قرار دارند که انتظارات نسبت به نرخ بهره صعودی و یا نزولی است، اثر نرخ بهره به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بر بازار تحمیل شده و این اثر به صورت ورود و خروج نقدینگی به بازار خود را نشان می‌دهد.
رئیس کل سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه سود سهام عدالت امسال نسبت به ۱۳۹۹، دو برابر شده است، اعلام کرد: قانون می‌گوید که افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی باید سهام عدالت داشته باشند، اما حدود سه و نیم میلیون نفر از آن‌ها سهام عدالت ندارند.
معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا به تشریح کلاهبرداری و پولشویی افراد سودجو با شگرد سپرده‌گذاری رمز ارز و دریافت سود روزانه پرداخت و در این خصوص به شهروندان هشدار داد.
ما دارای چیزی هستیم که اصطلاحا سوگیری منفی نامیده می‌شود که علت اصلی ترس و بدبینی در انسان است؛ یعنی ترس و بیزاری ما از زیان خیلی بیشتر از اشتیاق و علاقه‌مان به سود است و طبیعتا افرادی با چنین ویژگی‌هایی بقا پیدا کرده‌ و توانسته‌اند ژن‌شان را به نسل بعد منتقل کنند و تقلای آنها برای بقا نقشی منفی بر مغزها باقی گذاشته است.
مهدی پازوکی بیان داشت: دولت اگر هنر داشته باشد و از افراد کاردان و کارآمد در مناصب اقتصادی استفاده کند، می‌تواند تنها با استفاده از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور، اقتصاد ملی را شکوفا کند، در این رابطه بر اساس برآورد‌های رسمی دارایی‌هایی ایرانیان خارج از کشور حدود ۲ تریلیون دلار محسوب می‌شود که تنها اگر ده درصد از آن یعنی مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیارد دلار به اقتصاد ایران بازگردد، بدون شک دیگر کشور نیاز به سرمایه گذاری خارجی نخواهد داشت و اوضاع اقتصادی دگرگون خواهد شد.
تغییر قانون گل در لیگ قهرمانان آسیا
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شرکت‌های غذایی کشور برای اولین بار کنسرسیوم جهانی تشکیل داده اند و از ونزوئلا تا ایران برای کشت محصولات کشاورزی اقدام کرده اند.
فدراسیون فوتبال به باشگاه ها تاکید دارد به هیچ وجه نباید در قرارداد با کادر فنی و هم چنین بازیکنان مسئولیت پرداخت مالیات آنها را برعهده بگیرند.
سازمان لیگ: ایفمارک در مالکیت ماست و خصوصی نیست
عمری توانایی بازی در پست هافبک چپ و راست را دارد و حتی به عنوان مدافع راست نیز به میدان رفته و در چند بازی دوستانه مهاجم نوک و سایه هم بازی کرده است.
سهامداران سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی هم امروز شاهد از دست رفتن ارزش سبد خود بودند، به طوری که ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز ۲۷ دی ۱۴۰۰ با کاهش ۰.۵ درصدی روبرو شد و به ۱۰ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان رسید.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: واگذاری مالکیت باشگاه‌ها ابزاری برای اصلاح ساختار در فوتبال کشورمان در جهت بهره‌وری، شفافیت و حرفه‌ای شدن است.
فردا پنجمین عرضه اولیه سال جاری انجام خواهد شد و در آن سیمان آبیک با نماد سابیک سهام خود را برای اولین بار در بازار سرمایه عرضه خواهد کرد. این عرضه اولیه چقدر نقدینگی می خواهد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ