از ابتدای سال تا کنون، ۲۴۹ شرکت از طریق سامانه سجام اقدام به پرداخت سود به حساب سهامداران کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۲۴۹ قانون‌گذار مجلس نمایندگان آمریکا طی نامه‌ای به رئیس‌جمهوری این کشور از وی خواستند اقدام‌های بیشتری برای ممانعت از دستیابی ایران به توانایی تولید سلاح هسته‌ای انجام داده و در راستای اعمال مجدد تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران تلاش کند.
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: ۲۴۹ مورد بوستان در تهران برای جاگذاری مخازن آب اضطراری در نظر گرفته شده است که ۹۹ مورد آنها جاگذاری شده است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه با اشاره به انجام ۱۸۳ مورد ملاقات چهره به چهره مسئولان عالی قضایی با مردم در جریان سفر به استان البرز گفت: هزار و ۲۴۹ فقره درخواست مردمی دریافت شد.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
علیرغم باور اشتباه عمومی، مهمانداران هواپیما مجبور نیستند مانند مدل‌ها باشند. حداقل قد آن‌ها باید ۱۵۷ سانتیمتر باشد و طول دستان شان باید به ۱۵ تا ۲۳ سانتیمتر برسد. آن‌ها باید بتوانند چمدان‌ها را داخل قفسه‌های هواپیما قرار دهند. وزن بر اساس شاخص توده بدنی محاسبه می‌شود که باید بین ۱۸/۵ تا ۲۴/۹ باشد. مقررات در اینباره ممکن است در هر شرکت هواپیمایی متفاوت باشد.
در هر ۱۰۰ گرم انجیر خشک، ۲۴۹ کالری، ۳/۳ گرم پروتئین، ۹/۰ گرم چربی، ۶۹ گرم کربوهیدرات و ۶/۵ گرم فیبر وجود دارد.
بررسی آخرین آمار عملکرد طرح کارورزی نشان می‌دهد که تاکنون ۱۵۴ هزار و ۲۴۹ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در این طرح ثبت نام کرده و حدود ۱۱ هزار و ۲۶۷ بنگاه مشمول معافیت بیمه‌ای شده‌اند.
پله رکورد جوان‌ترین بازیکنی که در فینال جام جهانی مردان گل زده است را نیز در اختیار دارد. اسطوره برزیلی در پیروزی ۵ بر ۲ برزیل مقابل سوئد در فینال سال ۱۹۵۸ دو گل زد آن هم زمانی که ۱۷ سال و ۲۴۹ روز سن داشت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۶۶۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۴۹ تن از ایشان وخیم است.
بیمه تکمیلی؛ مکمل بیمه تامین اجتماعی ( مقایسه پوشش های آن ها)
رییس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه سهم دولت در هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس را تا پایان سال به فروش می‌رسانیم، گفت: عرضه اولیه ۲ شرکت آلومینای ایران و نیز پالایشگاه امام خمینی شازند را در دستور کار داریم که ورود سهام آنها به بورس به دلیل روند فعلی بازار سرمایه اجرایی نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ