اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دنی مورفی فاش کرد که دکلان رایس برای حضور در آرسنال هیجان بالایی دارد و نمی تواند صبر کند.
راموس ۴۱ ساله به دیلی‌میل گفت: «من می‌توانم چیز‌هایی را به او بگویم و او نمی‌گوید که نه! تو نمی‌توانی چنین چیز‌هایی را بگویی. اوه نه، تو اجازه نداری چنین احساسی داشته باشی و بعد شروع به بحث کردن با من کند. هیچ قضاوتی وجود ندارد.»
بسیاری از افراد زمانی که احساس می‌کنند سرماخوردگی شروع می‌شود، سعی می‌کنند با آنتی‌بیوتیک‌های باقی مانده خوددرمانی کنند. این امر نه تنها برای سرماخوردگی ناشی از ویروس موثر نیست، بلکه ممکن است باعث مشکلات حاد کلیوی شود.
جشنواره تمام شد. به گوش‌اش رسید موقع صحنه‌های احساسی فیلم «پرونده باز است»، برخی از افرادی که در سالن بودند، خندیده‌اند! دلخور و ناراحت شده بود، اما روحیه‌اش شکننده نبود. حالا ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ شده بود و قرار ما در استودیو برای میکس نهایی بود. تدوین نهایی فیلم‌اش آن طور که خودش تمایل داشت به پایان رسیده و ده دقیقه از فیلم کوتاه شده بود و آماده آخرین مراحل صداگذاری. یادم است تماس گرفت: «مهدی بیا همین‌ور سال تمومش کنیم!»
چلسی پس از انتخاب مجدد فرانک لمپارد، در آستانه بازی حساس مقابل رئال مادرید به یک تغییر اساسی نیاز دارد تا افتخارآفرینی در اروپا را تکرار کند.
روزه داران از مصرف غذا‌های خیلی شیرین و شور در وعده افطار خودداری کنند، مصرف مواد غذایی شیرین علاوه بر ایجاد احساس تشنگی در فرد موجب افت قند می‌شود.
کامبیز نوروزی گفت: اصلاً فرض کنید بدون پسوند اسلامی می‌شد، جمهوری. من معتقدم باز هم احتمالاً چیز زیادی تغییر نمی‌کرد، چون قانون نیست که دایره قدرت را تعیین می‌کند. این دایره قدرت است که قانون را تعیین می‌کند. اگر امروز در کشور‌های دموکراتیک دولت‌ها قواعد دموکراسی را رعایت می‌کنند به دلیل این نیست که حاکمان آن‌ها الزاماً افرادی دموکراتیک هستند.
ستاره این روزهای منچستریونایتد می‌گوید قهرمانی در جام اتحادیه نتیجه مهمی است.
حمید حاج ملک در این فصل چهار مرتبه قضاوت کرده، سه مرتبه مرتکب اشتباه شده است اما باز هم کمیته داوران او را برای این بازی انتخاب می کند. این داور چرا و بر چه اساسی انتخاب شد؟
شکست لیورپول برابر برایتون در جام حذفی نشان داد که این تیم با تغییراتی بنیادین روبرو است و یورگن کلوپ نقشی اساسی در آینده این باشگاه ایفا می‌کند.
لیورپول در بازی امشب مقابل برایتون در دقایق اول نیمه دوم دو بار دروازه خود را باز شده دید تا یورگن کلوپ و شاگردانش فشار را بیش از پیش روی خود احساس کنند.
لئو مسی با دریافت نامه‌ای احساسی پسرش تیاگو حالا شارژ روحی شده و برای فینال فردا آماده است اما از طرف دیگر فرانسه قصد دارد او را جریان مسابقه در یک قفس محبوس کند.
تصویری گرافیتی از بوسه مادر اشرف حکیمی ستاره تیم ملی مراکش پس از بازی مقابل بلژیک در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر روی دیواری در بارسلون اسپانیا کشیده شده است. اشرف حکیمی پس از پیروزی درخشان تیمش مقابل بلژیک در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی قطر، لحظه‌ای احساسی خلق کرد. بعد از پیروزی ارزشمند ۲-۰ مراکش مقابل بلژیک، ستاره این تیم اشرف حکیمی به سمت سکو‌های هواداران رفت و مادرش را در آغوش کشید. بوسه او بر پیشانی مادرش از چشم عکاسان حاضر در استادیوم الثمامه دور نماند و لحظاتی فوق‌العاده احساسی برای مردم مراکش در قطر ثبت شد.
جای خالی یک مهاجم نوک در سطح بازیکنانی چون شوکر و مانژوکیچ در تیم ملی کرواسی به شدت احساس می شود.
دقایق محدود بازی در منچستریونایتد اعتماد به هری مگوایر در تیم ملی انگلیس را تحت الشعاع قرار نداده است، اما او می گوید بیشترین فشار را در سطح باشگاهی احساس می کند.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه فرزندان برخی نمایندگان در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند و گروه دیگری تابعیت دوگانه دارند، آیا شورای نگهبان این موضوع را برای انتخابات سال آینده لحاظ می کند؟ گفت: برای انتخابات عجله دارید و زمان زیادی باقی مانده و مبنای ما قانون است و تا ان زمان باید دید قانون انتخابات چگونه است.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه فرزندان برخی نمایندگان در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند و گروه دیگری تابعیت دوگانه دارند، آیا شورای نگهبان این موضوع را برای انتخابات سال آینده لحاظ می کند؟ گفت: برای انتخابات عجله دارید و زمان زیادی باقی مانده و مبنای ما قانون است و تا ان زمان باید دید قانون انتخابات چگونه است.
لوکا یوویچ می گوید از اینکه برای رئال بازی کرده احساس غرور می کند ولی اعتراف کرد که پیوستنش به رئال زود بود.
مردم مهم‌ترین سرمایه ایران هستند و انسجام و وحدت ملی اصلی‌ترین مولفه قدرت و بازدارندگی ملی ایران بوده و هست. با اجرای دقیق و کامل قانون اساسی راه را برای گفت‌وگوی ملی باز کنیم.
پدری گونزالس، ستاره جوان بارسا، از اینکه با روبرت لواندوفسکی هم‌تیمی شده، احساس غرور می کند. او همچنین گفت که امیدوار است برای اسپانیا در جام جهانی به میدان برود.
این صحبتی که انجام دادند همان احساسی است که من نسبت به آنها دارم. خدا را شکر که قرار است با انگلیس بازی کنیم. ما دوست داریم مقابل بهترین تیم‌های جهان بازی کنیم.
بر اساس نظرسنجی مرکز پژوهش‌های مجلس، ۵۸.۵ درصد مردم ترجیح می‌دهند دولت هفت قلم کالای اساسی را به قیمت سال قبل و از طریق کالابرگ عرضه کند و در مقابل ۲۸.۶ درصد ترجیح می‌دهند، ماهانه یارانه نقدی واریز شود. این در حالی است که معاون رئیس جمهور، نظر دیگری دارد.
علی احسانی در خصوص پرونده سینا اسدبیگی گفت:تا زمانی که تعیین تکلیف نشده بازیکن می‌تواند بازی کند و موردی ندارد.
سرمربی نساجی با همان ادبیات خاص خود، به استقبال جدال با ملوان رفته و از هواداران قائمشهری خواست با حمایت ویژه‌شان در راستای اهداف این تیم برای موفقیت کمک کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ