ستاره این روزهای منچستریونایتد می‌گوید قهرمانی در جام اتحادیه نتیجه مهمی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که برخی در داخل باشگاه می خواهند کشتی این تیم را غرق کنند،گفت: فکر می‌کنم استقلال تنها تیمی است بین مدعیان که می خواهد سقف قراردادها را رعایت کند!
سرمربی تیم فوتبال استقلال از مدیریت این باشگاه انتقاد کرد و گفت: فکر می کنم استقلال تنها تیمی است بین مدعیان قهرمانی که می خواهد سقف قرارداد را رعایت کند.
با توجه به تمایل الاهلی عربستان به جذب سفیان امرابط، منچستریونایتد کار سختی برای جلب رضایت ستاره مورد علاقه اریک تن‌هاخ دارد.
خوان سباستین ورون، ستاره سابق فوتبال آرژانتین، می‌گوید لیونل مسی حالا دیگر به دنبال آرامش است و تنها به این خاطر بود که تصمیم گرفت راهی آمریکا شود.
ایلان مسلیه، دروازه‌بان فرانسوی لیدزیونایتد، تاکید کرد که تنها به شرط فیکس بودن پیشنهاد چلسی را قبول می کند.
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد چند تماس ویدیویی با راسموس هویلند، مهاجم آتالانتا داشته و می‌خواهد او به یونایتد ملحق شود.
عثمان دمبله نه تنها قصد جدایی از بارسا را ندارد که می خواهد با این تیم فاتح لیگ قهرمانان شود.
روزنامه کیهان نوشت: با همه هجمه‌ها و دشمنی‌های سنگین دشمنان حقیر علیه روحانیت، ارتباط و علاقه بین مردم و روحانیت نه تنها کم نشده بلکه مستحکم‌تر و قوی‌تر از گذشته برقرار است و علی‌رغم همه این توطئه‌ها، دشمنان راه به جایی نخواهند برد که این‌ها مصداق این بیت شعر هستند که «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود میبری و زحمت ما می‌داری».
شی جینپینگ، رئیس جمهور چین می‌خواهد چین را در راس نظم نوین جهانی قرار دهد. او اخیراً میانجی‌گر یک "توافق صلح" میان ایران و عربستان سعودی شد. با این حال، یک مشکل ریشه‌دار و بسیار نزدیک‌تر به خانه وجود دارد. اگر شی در مورد رهبری جهانی جدی است، باید آن را با پایان دادن به بن بست در شبه جزیره کره نشان دهد.»
باشگاه ناپولی در تاریخ خود هرگز به مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ نرسیده و مردم این شهر امشب در استادیوم دیه‌گو مارادونا از بازیکنانشان تنها یک انتظار دارند: صعود.
ژاوی، سرمربی بارسا، در آستانه دیدار تیمش با منچستریونایتد در لیگ اروپا به ستایش از تیم انگلیسی و سرمربی‌اش اریک تن‌هاخ پرداخت و گفت بارسا می‌خواهد خودش را ثابت کند.
برناردو سیلوا مهمترین هدف نقل و انتقالاتی تابستان بارسلوناست و بازیکنی است که ژاوی به او علاقه زیادی دارد ولی بارسا تنها باشگاه خواهان ستاره پرتغالی نیست.
تیم فولاد خوزستان در ادامه ماراتن فوتبالی خود، سه شنبه آینده در فولاد آره‌نا به مصاف سپاهان می رود.
منچستریونایتد با کسب پیروزی 3-1 مقابل ردینگ، مرحله چهام اف‌ای کاپ را پشت سر گذاشت.
نیمکتی که قرار است تنها نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را هدایت کند نه از نظر فنی در شرایطی بالایی قرار دارد و نه رفتارهایش مناسب به نام بزرگ افراد روی آن است.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش، گفت: دشمن در جنگ شناختی به دنبال این است که نه تنها جمهوری اسلامی بلکه ایران اسلامی هم نباشد، لذا در این جنگ اختلافات قومی مورد تاکید قرار دارد.
حسین علایی گفت: این دیدگاه وجود دارد که روسیه از ابتدای حمله به اوکراین به دنبال کشاندن پای ایران به آن جنگ بود، تا هم تنها نماند و هم فشار‌های تحریم بر ایران افزوده شود و هم خیالش از حل شدن مسئله هسته‌ای ایران راحت شود و هم سیاست خارجی ایران را به گروگان بگیرد.
طبق ادعای میرر، رونالدو که می‌خواهد در بهترین فرم بدنی به جام جهانی برسد، در گفت‌وگوی خصوصی که اخیرا با تن هاخ داشت، از او عذرخواهی کرده است.
تنها چند ماه پس از امضای قرارداد جدید، کیلیان امباپه می خواهد در اولین فرصت ممکن پاری سن ژرمن را ترک کند.
تنها مشکلی که می‌تواند وحید امیری را در رسیدن به دومین جام جهانی دوران فوتبالی‌اش ناکام بگذارد، شرایط بدنی این بازیکن جنگنده است.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه جهاد اکبر مقاومت می‌خواهد تا انسان به پیروزی برسد،گفت: تنها راه کامیابی و موفقیت مقاومت و استقامت است.
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: «تمام تمرکز و باور بایدن و تیم او این است که ایران را پای میز برجام بکشاند تا از این طریق از ایران امتیاز بگیرد. آن‌ها از این طریق می‌خواهند دوباره منطقه را به دست بگیرند؛ چرا که تنها از این طریق است که می‌توانند امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کنند و نفت ارزان به دست آورند».
حزب ندای ایرانیان از دولت می‌خواهد شنونده حرف اعتراضی مردم باشد. نمی‌شود از مردم انتظار داشت تصمیمات سخت مسئولان دولتی را تحمل کنند اما این تصمیمات سخت هیچ‌گاه شامل دستگاه‌های دولتی و بودجه‌های فرهنگی نهادهای غیر پاسخگو نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ