جشنواره تمام شد. به گوش‌اش رسید موقع صحنه‌های احساسی فیلم «پرونده باز است»، برخی از افرادی که در سالن بودند، خندیده‌اند! دلخور و ناراحت شده بود، اما روحیه‌اش شکننده نبود. حالا ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ شده بود و قرار ما در استودیو برای میکس نهایی بود. تدوین نهایی فیلم‌اش آن طور که خودش تمایل داشت به پایان رسیده و ده دقیقه از فیلم کوتاه شده بود و آماده آخرین مراحل صداگذاری. یادم است تماس گرفت: «مهدی بیا همین‌ور سال تمومش کنیم!»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزبانان با آمادگی 100 درصدی در اربعین، تسهیل تردد زائران را در اولویت کاری خود قرار داده اند.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال و پرسپولیس بر سر دو راهی در مورد حامی قرار گرفته‌اند.
امام جمعه مشهد: دولت در همین روز‌های اخیر، ۸۰ هزار تومان بر یارانه دهک‌های ضعیف‌تر افزود و اعلام کرد که این رقم ما به ازای تورم است. این چه‌کاری است؟ اعلام رسمی این موضوع یک پیام صریح خطاب به اقشار و آحاد مختلف ملت داشت و آن این بود که امسال هم قرار نیست سفره‌های شما رنگ ثبات و آرامش را به خود ببیند. این کار‌ها نادرست است.
اختلال خواب شیفت کاری (SWSD) نوعی اختلال خواب مرتبط با ریتم شبانه روزی است که می تواند افرادی را که در ساعات غیر معمول مانند شیفت های شبانه کار می کنند تحت تاثیر قرار دهد.
از شرکت‌های بزرگ با کارمندان مورد غفلت قرار گرفته تا کارکنان حقوق بگیر که همکاران خود را وادار به انجام تمام کار‌هایشان می‌کنند به نظر می‌رسد مشکلی در دفتر کار وجود دارد و هیچ کس نمی‌داند چگونه آن را برطرف کند.
قرار است ادارات از ساعت ۶ صبح فعالیت خود را آغاز کنند اما فعالیت بازار سرمایه از این قانون مستثنی خواهد بود.
قرار است ادارات از ساعت ۶ صبح فعالیت خود را آغاز کنند اما فعالیت بازار سرمایه از این قانون مستثنی خواهد بود.
روزنامه جوان نوشت: علیرضا دبیر در طول دوران چند ساله ریاست خود بر فدراسیون کشتی هیچگاه شأن این جایگاه را حفظ نکرده است، یک روز با نوع پوشش، یک روز با نوع برخورد و یک روز با ادبیات خاص خود و این یعنی اینکه او پس از این همه سال حضور در کشتی یا نمی‌داند در چه جایگاهی قرار دارد یا اینکه خودش را به ندانستن زده است. شاید هم اینقدر پشت گرمی و اتکا دارد که به خود اجازه می‌دهد هر کاری دلش خواست انجام دهد و هرچه دلش خواست بگوید.
سرمربی تیم ملی هندبال بعد از چند ماه بار دیگر مقابل خبرنگاران قرار گرفت و از اهداف خود برای سال جدید گفت.
محمدرضا ثقفی کارتونیست روزنامه‌ی هم میهن شرایط سخت خرید خودرو را سوژه کاریکاتور خود قرار داده است.
دیدار تیم های پیکان و هراز آمل، در مرحله نیمه نهایی لیگ والیبال، با حاشیه هایی همراه بود. محمدرضا حضرت پور لیبروی ملی‌پوش پیکان که بارها از سوی هوادارن تیم رقیب، مورد فحاشی قرار گرفت.
عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی که هنوز ابهامات زیادی درباره جدایی‌اش از استقلال وجود دارد، در لیست نهایی تیم نسف قارشی ازبکستان قرار گرفت.
عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی که هنوز ابهامات زیادی درباره جدایی‌اش از استقلال وجود دارد، در لیست نهایی تیم نسف قارشی ازبکستان قرار گرفت.
سرمربی لیورپول بعد از پیروزی دو بر صفر مقابل اورتون، هواداران تیمش را بابت حمایت از بازیکنان، مورد تمجید قرار داد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید به حجاب و عفاف توجه بیشتری شود و کم کاری و سهل انگاری در این زمینه اشتباه است.
پافشاری سیاستگذار بر قیمت‌گذاری دستوری در ابعاد مختلف اقتصاد، ارز چندنرخی، عدم بهره‌برداری از کانال بازار سهام در راستای تعدیل تورم ۵۰درصدی، تدبیر بودجه انقباضی برای صنایع و بنگاه‌های تولیدی، قطعی گاز و برق صنایع، افزایش فاصله نرخ اسکناس آمریکایی با نرخ تثبیتی ارز در سامانه نیما و مواردی از این قبیل را می‌توان به‌عنوان موانع جدی پیش‌روی فعالان بورسی در نظر گرفت. اخیرا کلیات بودجه به تصویب رسید، حال نوبت کمیسیون‌ها است تا در راستای بهبود وضعیت بنگاه‌ها و بازارها تعدیلاتی را در حوزه نرخ‌گذاری ایجاد کنند.
نبویان گفت: این را باید بدانیم که فقط ترامپ انسان بدی نبود ترامپ اولین کسی بود که سپاه را تروریستی اعلام کرد. اصلاً نیروی نظامی یک دولت را هیچ جا و هیچ کشوری نمی‌تواند تحریم کند و چنین تحریمی رسم نیست؛ اولین کار را ترامپ به خاطر شکست‌هایی که از حاج قاسم خورد انجام داد. اتحادیه اروپا هم به دنبال جبران شکست‌های خود به دنبال این است که سپاه را وارد گروه‌های تروریستی کند. الان اتحادیه اروپا جا پای ترامپ گذاشته اما بدانند همانطور که ترامپ شکست خورد یقیناً شکست خواهند خورد.
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار باشد مجلس صرفاً اعداد را مصوب کند و دولت کار خود را انجام دهد، قطعاً مشکلات کشورها حل نخواهد شد.
بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی‌ها و همچنین یافته‌های یک تحقیق، انگلیس از حیث ایجاد محیط کاری برای کارگران، در جمع بدترین کشورهای اروپایی قرار دارد.
بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی‌ها و همچنین یافته‌های یک تحقیق، انگلیس از حیث ایجاد محیط کاری برای کارگران، در جمع بدترین کشورهای اروپایی قرار دارد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پیش از دیدار حساس روز یکشنبه، مالکان متمول منچسترسیتی را مورد انتقاد قرار داده است.
میدان نفتی و گاز طبیعی کاریش که بین لبنان و رژیم صهیونیستی مورد مناقشه است، در ۱۰۰ کیلومتری سواحل فلسطین اشغالی در دریای مدیترانه و حدود ۷۵ کیلومتری ساحل حیفا قرار دارد.
پس از اینکه حزب الله لبنان اعلام کرد رژیم صهیونیستی در تیررس موشک های مقاومت قرار دارد، تل آویو اعلام کرد استخراج گاز از میدان کاریش را تا ماه اکتبر آینده به تعویق می اندازد.
ماجرا از ابن قرار بوده که در جلسه انجمن مستندسازان خانه سینما که برای برکناری هیات مدیره این انجمن از سوی اعضا تشکیل شده، همسر این عضو هیات مدیره وقتی انتقادهای خانم مستندساز را برنمی‌تابد، به او حمله کرده و ضمن شکستن گوشی تلفن همراه مستندساز، او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ