علی احسانی در خصوص پرونده سینا اسدبیگی گفت:تا زمانی که تعیین تکلیف نشده بازیکن می‌تواند بازی کند و موردی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام برای حضور روی نیمکت استقلال در هفته دوم لیگ برتر باید در ایفمارک حاضر شود.
انتظار می‌رود سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، هفته آینده از بیمارستان مرخص شود.
شرکت توسعه و تجهیز اعلام کرد استادیوم آزادی مشکلی برای میزبانی از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت.
آخرین خبر از مصدومیت حسن یزدانی
همچنان یکی از سرنشینان سانحه‌ای که بازیکن 18 ساله ذوب‌آهن را به کام مرگ فرو برد، در بیمارستان بستری است.
گئورگی گولسیانی پس از تمدید با پرسپولیس خود را آماده بازگشت به ایران می‌کند.
مربی تیم ملی والیبال از ریجکت شدن قطعی‌اش برای سفر به آمریکا خبر داد و گفت هنوز تکلیف بهروز عطایی و دو بازیکن ملی‌پوش دیگر مشخص نیست.
معاون اول قوه قضائیه از صدور کیفرخواست متهمان پرونده مسمومیت الکلی استان البرز در آینده نزدیک خبر داد.
معاون اول قوه قضائیه از صدور کیفرخواست متهمان پرونده مسمومیت الکلی استان البرز در آینده نزدیک خبر داد.
فدراسیون فوتبال برای راه اندازی سیستم کمک داور ویدئویی در استادیوم های لیگ برتر منتظر مساعدت هیات دولت است.
پدر این سرباز مجروح شده گفت: این حادثه روز گذشته در حالی رخ داد که فرزندم در کنار مأموران نیروی انتظامی در حین انجام مأموریت بود.
با استخدام کریم بنزما، باشگاه الاتحاد عبدالرزاق حمدالله را در لیست خروجی خواهد داشت.
سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن شرایط باثباتی دارد و همچنان در کمای مصنوعی به سر می‌برد. پزشکان در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان "ویرخن دل روسیو" سویل او را به دقت زیر نظر دارند.
قائم مقام باشگاه استقلال می‌گوید ریکاردو ساپینتو برای تمدید قرارداد شروط جدید را مطرح کرده است.
۱۹ اردیبهشت ماه حسن روحانی، در نامه‌ای به قوه قضاییه، خواستار پیگیری حقوقی و رسیدگی قضایی نسبت به اتهامات مطرح شده از سوی حسن رحیم‌پور ازغدی علیه وی و همکارانش شد. بر اساس اخرین خبر پرونده این شکایت از رحیم پور ازغدی با توجه به روحانی بودن وی جهت رسیدگی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.
در ارزیابی‌های روانی متهم، تشخیص بیماری روانی به دلیل تأثیر در تصمیمات کیفری دارای اهمیت است و دادستان در این بخش از تحقیقات قضایی می‌خواهد بداند که آیا اختلالات روانی فرد به شدتی بوده که متهم در زمان ارتکاب جرم فاقد قوه تمیز باشد و به عبارت دیگر شدت بیماری روانی به این حد بوده که او بر رفتارش آگاه نباشد و مغایرت رفتار خود با قانون را درک نکند یا خیر؟
باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت تبعات پرونده سرمربی سابق این تیم توضیح داد.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان از دستگیری عاملان ضرب و شتم آمرین به معروف در شهرستان ورزنه و آغاز رسیدگی به این پرونده خبر داد.
سرمربی فاینورد هلند درباره مصدومیت ستاره ایرانی اش صحبت کرد.
در شرایطی که در پرونده مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال پای ساختمان باشگاه پرسپولیس نیز به میان آمده، مدیران این تیم از حل این موضوع خبر می‌دهند.
رییس مرکز بهبود کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی درباره آخرین وضعیت درگاه ملی مجوزها، از علام تشکیل پرونده قضایی علیه سازمان نظام روانشناسی خبر داد.
یک مقام امنیتی لبنانی از شمار آوارگان سوری در این کشور خبر داد و به آخرین روند اقدامات انجام شده در زمینه بازگردانیدن آنها به کشورشان اشاره کرد.
اعلام رای پرونده بازیکن اسبق استقلال به زمان دیگری موکول شد.
پس از آنکه هالیوود ریپوتر از صدور منع تعقیب برای مستندی سخن به میان آورد که اصغر فرهادی را برای فیلم «قهرمان» متهم سرقت ادبی کرده بود، این مستندساز نیز از صدور قرار مجرمیت از سوی بازپرس پرونده و ارجاعی این پرونده به دادگاه خبر داد؛ موضوعی که با واکنش وکیل فرهادی همراه شد و او در بیانیه اعلام کرد دو شکایت از فرهادی از جمله درخواست این مستندساز برای دریافت منافع مالی «قهرمان» منع تعقیب خورده و شکایت سرقت ادبی نیز با توجه به آنکه بازپرس شکایت را به هیات کارشناسی نفرستاده و مستقیماً تشخیص داده، در این مسیر قرار گرفته و باید دادگاه درباره آن تصمیم بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ