طی یک عملیات غافل‌گیرانه اعضای باند ۶ نفره که در حال تقسیم بیش از یک میلیارد ریال وجه نقد حاصل از فروش موادمخدر مابین خود بودند، دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت کشور جمهوری آذربایجان از بازداشت ۶ نفر در این کشور به اتهام ارتباط با گروه «گولن» خبر داد.
سازمان اطلاعات و تحقیقات فدرال عراق روز یکشنبه از به دام انداختن ۶ تروریست خطرناک داعشی خبر داد که یکی از آنها مسئول جنبش الصحوه در لطیفیه استان بابل را کشته بود.
کرج- پیرو گزارش‌های واصله مبنی بر مسمومیت و فوت بر اثر مصرف مشروبات الکلی در کرج رئیس کل دادگستری استان البرز در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.
رئیس کل دادگستری استان البرز از بازداشت 6 نفر در رابطه با فوت و مسمومیت تعدادی در کرج خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل فراری که در شرق تهران مرتکب جنایت شده بود، خبر داد و گفت: متهم پس از ۶ سال با تلاش‌های شبانه‌روزی به دام کارآگاهان اداره دهم تهران افتاد.
دادستان شهرستان ایرانشهر، از بازداشت ۶ اخلالگر پروژه احداث جاده محور ایرانشهر به خاش خبر داد.
حمیدرضا دهقانی توییت کرد: پنجشنبه یکی از همکاران را به شهر راس لفان، اعزام تا با شش هموطن دستگیر شده توسط گارد ساحلی قطر، دیدار کند. همگی سالم بودند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۶ نفر از افرار شرور و مسلح نیز که مخل امنیت استان بودند دستگیر شدند همچنین یک تیم از گروهک‌های معاندین شامل سه نفر با اقدمات پیچیده و فنی دستگیر شدند که عناصر اصلی گروهک و عوامل شهید شهرکی و همسرشان بودند.
در این درگیری هردو شرور مسلح به سلاح سرد بوده اند و وی را از ناحیه قفسه سینه، قلب و پشت سر مضروب می‌نمایند. لازم به ذکر است هردو ضارب دارای سوابق شرارت و فساد اخلاقی بوده به طوریکه در سوابق یکی از ایشان دستگیری به جرم قتل نیز وجود دارد. ضاربان بلافاصله پس از واقعه توسط نیرو‌های انتظامی دستگیر و بازداشت شده اند.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می شود عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند ، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیاء محترم دانش آموزان نیز تاکید می شود توصیه های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
کمیته اسرای فلسطین اعلام کرد که ۶ نفر از فلسطینیان در یورش نظامیان صهیونیست به شهر اریحا در کرانه باختری بازداشت شدند.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
واحد امور افسران وابسته به دایره اطلاعات نظامی سوریه، چند افسر در درجه های مختلف را به اتهام دادن اطلاعات به بیگانگان بازداشت کردند.
رژیم صهیونیستی خودروی حامل شهید جعفری را در مسیر بازگشتش به دمشق مورد هدف قرار دادند و آن شهید به منطقه حضرت زینب منتقل داده شد و به مدت دو روز تحت مراقبت‌های ویژه بود.
لولا داسیلو رئیس جمهور برزیل دوشنبه شب در سخنانی اعلام کرد که از زمان شروع حوادث برازیلیا، ۱۵۰۰ نفر از متهمان حمله طرفداران رئیس جمهور پیشین این کشور به ساختمان ریاست جمهوری و کنگره، بازداشت شده‌اند تا تحقیقات در مورد اتهامات آن‌ها انجام شود.
براساس اطلاعات به دست آمده فراز و مقایسه با آمار انجمن صنفی روزنامه‌نگاران تهران در یکصد و ده روزی که از شروع ناآرامی‌ها تاکنون می‌گذرد، ۷۳ روزنامه‌نگار و عکاس خبری بازداشت شده‌اند. برخی از این بازداشتی‌ها اکنون آزاد شده است و تعدای همچنان در بازداشت به سر می‌برند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت یک کلاهبردار ۴۰ میلیاردی و دو شرور مسلح در محله چیتگر خبر داد.
سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که در عملیات این نیروها ۶ تروریست برجسته داعش بازداشت شدند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: اعتقاد ما این است که برخورد‌ها با عناصر اصلی و کسانی که اغفال شدند باید مدبرانه، هوشمندانه، عبرت‌آموز و بازدارنده باشد. تفکیک را شروع کردیم و عملا هم صورت گرفته است. بیش از هزار نفر که در یک روز بازداشت شده بودند در یک بازه آزاد شدند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: اعتقاد ما این است که برخورد‌ها با عناصر اصلی و کسانی که اغفال شدند باید مدبرانه، هوشمندانه، عبرت‌آموز و بازدارنده باشد. تفکیک را شروع کردیم و عملا هم صورت گرفته است. بیش از هزار نفر که در یک روز بازداشت شده بودند در یک بازه آزاد شدند.
معاون اول قوه قضاییه از کاهش تعداد کل متهمان بازداشتی در زندان های سراسر کشور خبرداد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شوخی مرگبار دو برادر/ متهم به قتل: جسد همسرم را در بیابان دفن کردم/ چالشی برای اخاذی!/ دستگیری شرور فراری در تونل مخفی/ ۳هزار سرقت از منازل کرمان در ۴ ماه!/ بازداشت متهم ۴۰۰ میلیون دلاری/ قتل باجناق زیر چرخ‌های خودرو!/ شگرد عجیب مرد نوازنده برای سرقت از مشتریان
با توجه به اینکه مدتی است بازار سرمایه روند صعودی را آغاز کرده است و شاخص کل در حال رشد می باشد، بسیاری از سهامداران پیگیر این مسئله هستند که این صعود شاخص کل تا کجا ادامه خواهد داشت؟ در این مطلب تحلیل شاخص کل را با امواج الیوت انجام داده ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ