شهردار منطقه ۶ از رفع تصرف دومین ملک متعلق به املاک منطقه ۶ در یک ماه اخیر، به ارزشی بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در خیابان حافظ خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه در اجرای قانون همه یکسان هستند، گفت: رفع تصرف از حریم و بستر زاینده رود باید با سرعت انجام شود و هیچ بهانه‌ای در اجرای آن پذیرفتنی نیست.
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: ۵۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی روستاهای قیامدشت رفع تصرف شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ۱۱۹ فقره رفع تصرف اراضی به ارزش ریالی ۲۶ هزار میلیارد ریال در سه ماهه اول امسال خبر داد.
آستارا- سرپرست اداره محیط زیست آستارا گفت: ۴۰۰۰ متر مربع از پناهگاه حیات وحش لوندویل این شهرستان با حکم قضائی از یک متصرف بومی پس گرفته شد.
آستانه اشرفیه- رئیس اداره پارک ملی خشکی – دریایی بوجاق کیاشهر از رفع تصرف ۲ هکتار اراضی تحت حفاظت این پارک خبر داد.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از رفع تصرف از فضاهای عمومی و چهارسوی ضرابخانه بازار تاریخی قیصریه اصفهان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان گلستان، از کشف یک فقره زمین خواری و تصرف اراضی ملی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان آزادشهر خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ۱۷هزار متر مربع از زمین‌های دولتی که در تصرف زمین‌خواران قرار گرفته بود به بیت‌المال بازگردانده شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ۱۷هزار متر مربع از زمین‌های دولتی که در تصرف زمین‌خواران قرار گرفته بود به بیت‌المال بازگردانده شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حکم رفع تصرف ۱۷هزار متر مربع از زمین‌های دولتی که در تصرف زمین‌خواران قرار گرفته بود به بیت‌المال بازگردانده شد.
دادستان کل کشور گفت: دستگاه‌های اجرایی مکلف به برگرداندن اراضی رفع تصرف شده به حالت اولیه هستند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ۴۴۸ مورد رفع تصرف فوری و اجرای حکم قضایی در سال گذشته خبر داد.
اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در ۹ ماه امسال چهار هزار و ۸۰۰ هکتار زمین تصرف شده در خوزستان به دولت بازگشت.
تالش- فرمانده انتظامی گیلان از رفع تصرف ۷۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع اراضی ملی در تالش خبر داد و گفت: ۹ نفر از متهمان این پرونده دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شدند.
رشت- رئیس اداره محیط زیست رشت گفت: ۳۴۶ هکتار از پناهگاه حیات وحش چوکام خمام با حکم قضائی از ۵۰ متصرف پس گرفته شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری ۱۷ معامله گر فردایی و سوداگر بازار ارز طی یک هفته گذشته خبر داد.
دادستان تهران گفت: ۷۵ هکتار زمین در منطقه ۱۹ تهران رفع تصرف و آزادسازی کامل شد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به آزادسازی بیش از ۱۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در رستم آباد رودبار گفت: دو نفر با تشکیل پرونده برای طی کردن مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران گفت: یکی از بزرگترین پروژه‌های تجاری و مسکونی پایتخت پس از ۱۰ سال رفع تصرف و به چرخه دارایی‌های شهرداری تهران بازگردانده شد.
شهردار منطقه ۱۷ از رفع تصرف از ملک شهرداری پس از ۱۱ سال به ارزش ۹۰ میلیارد ریال خبر داد.
رسانه‌های معاند فارسی زبان در اقدامی قابل تامل نسبت به رفع تصرف از اراضی ملی حاشیه سازی کردند که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
این ملک دارای ۵۵ واحد تجاری، ۸ واحد اداری و ۱۲ انبار تجاری جمعا به مساحت ۳۹۲۰/۱۱ متر به ارزش ۷۰۰۰ میلیارد ریال واقع در تقاطع خیابان حیدری و یاران غربی است.
شهردار منطقه ۱۸ از رفع تصرف پروژه شهیدان بهرامی واقع در شهرک ولیعصر(عج) پس از گذشت ۵ سال به نفع بیت المال خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ