تیم ملی والیبال جوانان ایران توانست با حمایت همراه اول به مقام قهرمانی جهان برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقات لیگ ملت‌های والیبال زنگ خطر جدی را برای والیبال ایران در رده بزرگسالان به صدا درآورد. این در حالی است که تیم های رده پایه عملکرد فوق العاده ای داشتند.
نکته درخور توجه اینکه تیم ملی والیبال جوانان ایران تنها تیم ایران است که در یک رشته گروهی در آسیا بدون باخت و در جهان با هشت برد متوالی قهرمان شده است.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با غلبه بر ایتالیا، فاتح رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان شد.
سایت فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی ضمن بازتاب خبر قهرمانی تیم ملی جوانان ایران به موفقیت‌های این تیم پرداخت.
رهبر معظم انقلاب اسلامی از تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران به مناسبت قهرمانی در جهان تقدیر کردند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با حمایت همراه اول قهرمان جهان شد
رهبر انقلاب در پیامی، از تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران به مناسبت قهرمانی در جهان تقدیر کردند.
قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در جهان واکنش‌های جالبی را در پی داشته است.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف ایتالیا رفت و با پیروزی در این دیدار بر بام جهان ایستاد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان را با پیروزی مقابل بحرین به پایان برد و صدرنشین ماند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان مقابل تونس قرار گرفت و با کام‌بک، سه بر دو به پیروزی رسید.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران می‌گوید: هم‌قسم شدیم که بهترین نتیجه را بگیریم البته اولویتمان نمایش والیبال زیباست.
تیم ملی والیبال جوانان ایران تورنمنت بلغارستان را با پیروزی مقابل میزبان به پایان رساند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران تورنمنت بلغارستان را با پیروزی مقابل میزبان به پایان رساند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران آخرین تمرین توپی خود را قبل از اعزام به اردوی برون مرزی بلغارستان با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در پنج ست به مصاف تیم جوانان تایلند رفت و در نهایت برابر این تیم شکست خورد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در پنج ست به مصاف تیم جوانان تایلند رفت و در نهایت برابر این تیم شکست خورد.
تیم‌ ملی والیبال جوانان پسر ایران با چهار پله صعود در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی ایستاد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با پنج پیروزی متوالی و بدون باخت بر بام آسیا ایستاد و عنوان قهرمانی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های جوانان آسیا را از آن خود کرد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با این برد، با دو پیروزی و ۵ امتیاز صدرنشین گروه B شد و در مرحله بعدی به مصاف یکی از تیم‌های دوم گروه‌ها خواهد رفت که امشب در قرعه کشی حریف ایران مشخص می‌شود.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا از سد مستحکم ژاپن گذشت.
وزیر ورزش و جوانان گفت: انتظار این بود که والیبال ما در بازی های کشورهای اسلامی بدرخشد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران دیروز موفق به شکست پاکستان شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در کشور تایلند موفق به شکست میزبان مسابقات جام کنفدراسیون آسیا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ