تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در کشور تایلند موفق به شکست میزبان مسابقات جام کنفدراسیون آسیا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار تیم‌های ملی عراق و هنگ‌کنگ در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع عراق به پایان رسید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مصاف با جوانان سائوپائولو سه بر صفر به پیروزی رسید.
رئیس جمهور در پیامی ضمن تبریک پیروزی بدون باخت تیم ملی والیبال زیر ۲۱ سال کشور در رقابت‌های قهرمانی جهان، این پیروزی را به نمایش گذاشتن جلوه دیگری از توانمندی و استعداد جوانان ایران دانست.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست ایتالیا با اقتدار و هشت برد متوالی قهرمان جهان شد و برای دومین بار روی سکوی نخست ایستاد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف ایتالیا رفت و با پیروزی در این دیدار بر بام جهان ایستاد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران آخرین بازی مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان در منامه بحرین را با پیروزی مقابل بلغارستان به پایان برد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست لهستان تیم دوم رنکینگ دنیا گامی بلند برای صعود به جمع چهار تیم برتر در مسابقات قهرمانی جهان برداشت.
تیم ملی والیبال جوانان ایران مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان را با پیروزی مقابل بحرین به پایان برد و صدرنشین ماند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۱سال جهان را با پیروزی مقابل بحرین به پایان برد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان مقابل تونس قرار گرفت و با کام‌بک، سه بر دو به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال جوانان ایران تورنمنت بلغارستان را با پیروزی مقابل میزبان به پایان رساند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران تورنمنت بلغارستان را با پیروزی مقابل میزبان به پایان رساند، اتفاقی که برای بازسازی روحیه بازیکنان این تیم نیاز بود.
تیم ملی والیبال جوانان ایران تورنمنت بلغارستان را با پیروزی مقابل میزبان به پایان رساند.
تیم ملی والیبال زنان ایران در مرحله تعیین جایگاه مسابقات چلنجرکاپ آسیا مقابل فیلیپین به برتری رسید.
تیم ملی والیبال ایران در چارچوب لیگ ملت‌های والیبال در سه ست متوالی مقابل آلمان به برتری دست یافت..
تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین دیدار دوستانه و تدارکاتی خود با تیم ملی جوانان تایلند به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین دیدار دوستانه و تدارکاتی خود با تیم ملی جوانان تایلند به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با پنج پیروزی متوالی و بدون باخت بر بام آسیا ایستاد و عنوان قهرمانی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های جوانان آسیا را از آن خود کرد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با پنج پیروزی و بدون باخت بر بام آسیا ایستاد و عنوان قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابت‌های جوانان آسیا را از آن خود کرد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با پیروزی مقتدرانه مقابل هند به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله حذفی صعود کرد
تیم ملی والیبال جوانان ایران با این برد، با دو پیروزی و ۵ امتیاز صدرنشین گروه B شد و در مرحله بعدی به مصاف یکی از تیم‌های دوم گروه‌ها خواهد رفت که امشب در قرعه کشی حریف ایران مشخص می‌شود.
غلامرضا مومنی مقدم، سرمربی تیم ملی جوانان والیبال ایران از پیروزی تیمش مقابل تایلند ابراز خوشحالی کرد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود در شهر استانبول سه بر صفر مقابل تیم جوانان فنرباغچه به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در شهر استانبول سه بر صفر حریف خود تیم جوانان فنرباغچه را شکست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ