تیم ملی والیبال جوانان ایران با پنج پیروزی متوالی و بدون باخت بر بام آسیا ایستاد و عنوان قهرمانی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های جوانان آسیا را از آن خود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکته درخور توجه اینکه تیم ملی والیبال جوانان ایران تنها تیم ایران است که در یک رشته گروهی در آسیا بدون باخت و در جهان با هشت برد متوالی قهرمان شده است.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با حمایت همراه اول قهرمان جهان شد
تیم ملی والیبال جوانان ایران توانست با حمایت همراه اول به مقام قهرمانی جهان برسد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف ایتالیا رفت و با پیروزی در این دیدار بر بام جهان ایستاد.
تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی برابر تیم مدعی و صاحب عنوان ایتالیا عنوان قهرمانی جهان را در شرایطی به دست آوردند که تا آستانه شکست پیش رفتند اما به بازی برگشتند و جام را بالای سر بدند.
تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی برابر تیم آرژانتین به دیدار فینال رقابتهای قهرمانی جهان صعود کرد تا برای بالا بردن جام قهرمانی به مصاف ایتالیا برود.
پیشروی جوانان والیبال ایران به نیمه‌نهایی قهرمانی جهان
مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان روز سه شتبه در منامه بحرین آغاز و با هشت دیدار در روز نخست این مرحله پیگیری شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان مقابل تونس قرار گرفت و با کام‌بک، سه بر دو به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال جوانان ایران تورنمنت بلغارستان را با پیروزی مقابل میزبان به پایان رساند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران تورنمنت بلغارستان را با پیروزی مقابل میزبان به پایان رساند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران آخرین تمرین توپی خود را قبل از اعزام به اردوی برون مرزی بلغارستان با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد.
تیم‌ ملی والیبال جوانان پسر ایران با چهار پله صعود در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی ایستاد.
قهرمانی بلامنازع جوانان ایران در والیبال آسیا و عبور از رکورد کره‌جنوبی
جوانان والیبال ایران با شکست کره‌جنوبی در فینال آسیا
تیم ملی والیبال جوانان ایران با این برد، با دو پیروزی و ۵ امتیاز صدرنشین گروه B شد و در مرحله بعدی به مصاف یکی از تیم‌های دوم گروه‌ها خواهد رفت که امشب در قرعه کشی حریف ایران مشخص می‌شود.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا از سد مستحکم ژاپن گذشت.
پنجمی جوانان ایران در جام کنفدراسیون والیبال آسیا
تیم ملی والیبال جوانان ایران دیروز موفق به شکست پاکستان شد.
برتری تیم جوانان والیبال ایران در جام کنفدراسیون آسیا
بنا به تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا تمامی ادارات، مدارس، دانشگاه‌های استان تهران امروز چهارشنبه ۴ خرداد تعطیل است. آیا بانک‌ها و به طبع آن بورس تعطیل خواهد بود؟
صرافی‌های بانکی باید ملزم باشند به عنوان نخستین صرافی ها، دستور بانک مرکزی را اجرا کنند، ولی تک تک صرافی‌های بانکی را نگاه کنیم، حتی یکی از این صرافی‌ها ننوشته است به نرخ توافقی می‌خرند؛ بنابراین، در این بخش شاهد ضعف نظارتی بر صرافی‌های بانکی هستیم.
اولین شعبه پیام تل در بلوار سرو شرقی سعادت آباد تهران افتتاح شد.
محققان کشور با فناوری نانو، کاتالیستهایی را به تولید رسانده اند که باعث شده سهم بسزایی در کاهش آلودگی های زیست محیطی ایفا کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ