تیم‌ ملی والیبال جوانان پسر ایران با چهار پله صعود در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی ایستاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به اختلاف ایجاد در روز نخست، به نظر می رسد ایران فاصله چندانی تا قهرمانی در مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان ندارد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ایران یکی از با استعدادترین بخش در فوتبال جوانان در دنیا است که این امر بسیار عالی خواهد بود.
مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید تا جایگاه نهایی 16 تیم شرکت کننده مشخص شود.
وزیر ورزش و جوانان که به باکو سفر کرده است، امروز در هفتمین اجلاس وزیران و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.
وزیر ورزش و جوانان که به باکو سفر کرده است، امروز در هفتمین اجلاس وزیران و مقامات ارشد ورزش اعضای یونسکو حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.
مسابقات واترپلو جوانان جهان با پیروزی مجارستان در دیدار نهایی و قهرمانی این تیم به پایان رسید. تیم جوانان ایران در این رقابتها پانزدهم شد.
وزیر امور خارجه ونزوئلا در گفتگو با المیادین به بررسی پیام های سفر آیت الله رئیسی، رئیس جمهور ایران به ونزوئلا پرداخت و گفت: ایران با ونزوئلا و کوبا اشتراکات زیادی دارند.
رشت- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به حماسه آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف گفت: ایران اسلامی به جوانان انقلابی این مرز و بوم اعتماد و اعتقاد دارد.
داور بلوبچ تنیس روی میز کشورمان به عنوان کمک مدیر بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا برگزیده شد.
نصیبه دلیرهروی داور تنیس روی میز کشورمان به عنوان کمک مدیر بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا برگزیده شد.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با ابراز رضایت از شرایط فنی این تیم گفت: امیدوارم که امسال نیز به مانند سال های گذشته،‌ قهرمانی های خود در آسیا و جهان را تکرار کنیم.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با ابراز رضایت از شرایط فنی این تیم گفت: امیدوارم که امسال نیز به مانند سال های گذشته،‌ قهرمانی های خود در آسیا و جهان را تکرار کنیم.
ملی‌پوشان جوان هاکی روی یخ کشورمان در اولین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تیم میزبان متوقف شدند.
تیم فوتبال جوانان ایران با قبول شکست مقابل عراق، ضمن حذف از مسابقات قهرمانی آسیا فرصت رسیدن به جام جهانی جوانان را هم از دست داد.
تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تیم مغولستان خواهند رفت.
مصاف جوانان ایران و عراق برای کسب سهمیه حضور در جام جهانی، این بازی فردا در تاشکند برگزار می شود و تیم پیروز به مرحله نیمه نهایی جام ملت ها صعود می کند.
تیم فوتبال جوانان ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی خود برابر ویتنام به پیروزی رسید تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شود و یک گام تا جهانی شدن داشته باشد.
تیم کبدی جوانان ایران به مقام نایب قهرمانی در رقابت‌های جهانی رسید.
بازیکنان تیم ملی جوانان پیش از بازی با استرالیا یاد و خاطره علی نوبخت بازیک فقید تیم احسان ری را گرامی داشتند.
ایران فینالیست کبدی جوانان جهان شد؛ حریف بازهم هندی‌ها!
فقط یک داور ایرانی برای قضاوت جام ملت های جوانان آسیا در تاشکند از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شده است!
هفتمین روز از اردوی ۱۰ روزه تیم ملی جوانان ایران به ریکاوری اختصاص پیدا کرد.
روز دوم از هشتمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جوانان جهان با پیروزی هر شش سانداکار ایران به پایان رسید.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفتمین روز مهر ماه پرداخته می شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ