اسکای اسپورتس مدعی شدند دومین پیشنهاد رسمی منچستریونایتد برای جذب آنتونی، ستاره برزیلی آژاکس، از طرف این باشگاه رد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور برای دومین بار، به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی در پی رضایتنامه گوستاوو واکنش نشان داد.
دومین جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف کننده برای رسیدگی و تعیین تکلیف شکایات ثبت شده مشترکین همراه اول در سامانه ۱۹۵ در سال جاری برگزار شد.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
مدیران اینتر دومین پیشنهاد ارائه شده از سوی منچستریونایتد برای جذب آندره اونانا، دروازه‌بان این تیم، را هم رد کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نقویان در مراسم چهل و دومین سالگرد شهادت آیت‌الله بهشتی، گفت: خانمی که روسری‌اش را بر می‌دارد می‌گوید می‌خواهم با ظلم مبارزه کنم. باید به سؤالات نسل جوان پاسخ بدهیم و پاسخی نداریم. باید دقت کنیم که با بگیر و ببند و داغ و درفش کار پیش نمی‌رود. آن نهی از منکری در اسلام به رسمیت شناخته می‌شود که سازنده باشد.
عرضه اولیه گروه مالی شهر با نماد شهر امروز یکشنبه ۲۱ خرداد ماه انجام شد و این دومین عرضه اولیه بورس تهران و پنجمین عرضه اولیه سال جاری بود. در حاشیه این عرضه اولیه درگاهی مدیرعامل گروه مالی شهر با خبرنگار نبض بورس گفتگو کرد و برخی پرسش‌ها را پاسخ داد.
دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی امروز پنجشنبه بین تیم های هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس برگزار شد که این دیدار با برتری ۳ بر یک سرخپوشان به پایان رسید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اتفاقات پس از قهرمانی این تیم در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر گفت: هنوز فصل فوتبالی ادامه دارد و به دنبال کسب دومین جام برای پرسپولیس هستیم.
تیم شهداب یزد با کسب دومین پیروزی برابر پاس گرگان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان به فینال صعود کردند.
تیم والیبال هورسان رامسر در دومین دیدار روز نخست مرحله پلی‌آف با شکست سه بر دو پاس گرگان یک گام به مرحله نیمه نهایی نزدیک شد.
سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور با ثبت دومین شکست تیم دانشگاه آزاد و تداوم صدرنشینی بیمه تعاون پیگیری شد.
کاپیتان تیم ملی ایران در دومین بازی پیاپی برای آ. ا. ک آتن پاس گل داد.
نمایندگان مجلس در نشست نظارتی امروز به استماع توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به سوال نماینده اهواز پیرامون عملکرد این وزارتخانه پرداختند اما به دلیل عدم اقناع، دومین کارت زرد خود را به وزیر ورزش و به عبارتی ششمین کارت زرد را به دولت دادند.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از دومین صعود پیاپی به فینال جام جهانی ضمن تقدیر از بازیکنانش گفت دیدار مقابل آرژانتین یک جنگ تمام عیار است
ستاره جوان سه شیرها در بازی با سنگال یک پاس گل داد تا به رکورد مسیِ جوان در سال 2006 برسد.
فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با دو ابهام همراه بود که سرمربی این تیم هم پاسخ قانع کننده ای به آن نداد.
رقابت‌های هفته دوم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) امروز در گروه B آغاز شد.
رقابت‌های هفته دوم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) امروز در گروه B آغاز شد.
ادوین فن‌درسار، ستاره سابق منچستریونایتد، شایعات درباره پیوستن دوباره‌اش به این باشگاه به عنوان مدیر ورزشی را رد کرد و گفت در آژاکس خواهد ماند.
محمد محبی روز گذشته و در بازی با گل گهر دومین گل خود را برای تیم استقلال به ثمر رساند و نشان داد می خواهد تبدیل به بهترین گل زن تیمش در فصل جاری شود.
گلزن حرفه‌ای پرسپولیس در دومین بازی رسمی، دومین گلش را هم روی پاس دانیال اسماعیلی‌فر مقابل هوادار تهران به ثمر رساند.
محمدحسین میثاقی به صحبت‌های مهدی تاج درخصوص پرداخت طلب ویلموتس از طریق طلب فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
کیفیت هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است
این بازیکن با غیرت به قهرمانی جام حذفی قزاقستان در سال 2021 رسید و پس از صفا هادی، دومین خرید خارجی تراکتور در نقل‌وانتقالات تابستانی امسال به شمار می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ