گلزن حرفه‌ای پرسپولیس در دومین بازی رسمی، دومین گلش را هم روی پاس دانیال اسماعیلی‌فر مقابل هوادار تهران به ثمر رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رؤسای جمهور مصر و آفریقای جنوبی برای شرکت در دومین نشست سران روسیه- آفریقا امروز وارد سن‌پترزبورگ شدند.
دومین شب از عزاداری ایام شهادت امام حسین (ع) با حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام (ره) با روضه خوانی سیدمجید بنی فاطمه برای حضرت علی اکبر(ع) را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دومین پهپاد اسرائیلی نیز هم اکنون توسط مقاومت فلسطین در آسمان اردوگاه جنین سرنگون شد.
ظهر روز ۱۸ بهمن ماه ساعاتی پس از نخستین زلزله ۷.۷ ریشتری در جنوب ترکیه و پس لرزه های مکرر بالای ۶ ریشتر ، زمین لرزه دیگری با قدرت ۷.۴ ریشتر این منطقه را لرزاند.
دومین گروه‌های واکنش سریع از هلال احمر ایران امروز جهت نجات جان حادثه دیدگان به ترکیه اعزام شدند.
در دومین دور از اعتصاب‌ها و تظاهرات سراسری علیه اصلاح قانون بازنشستگی در فرانسه، پلیس با معترضان درگیر شد.
ورود دومین محموله خودروهای وارداتی به بندر شهید باهنر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دیدار فینال بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی بین تیم های آرژانتین و فرانسه که در ۱۲۰ دقیقه با تساوی پرگل به پایان رسیده بود در ضربات پنالتی به سود یاران مسی به پایان رسید.
تیم ملی فوتبال فرانسه که قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود با پیروزی برابر مراکش در مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره این مسابقات به دیدار فینال صعود کرد تا حریف آرژانتین شود.
در یکصد و دهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران پیراهن تیم ملی به اعضای شورای شهر اهدا شد.
تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابت‌های جام‌جهانی برابر انگلیس با نتیجه ۶بر۲ شکست را متحمل شد.
مراسم افتتاحیه بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی قطر با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.
«روایت یک خبرنگار» مروری بر دیدار دست‌اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار با رهبر انقلاب لست که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فیلم بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار را مشاهده می‌کنید.
بیانات رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مشهد ـ مدیر اجرایی دومین جشنواره بین المللی عکس، نقالی، فیلم کوتاه و مستند خراسانگرد گفت: ارسال آثار زائران پیاده اربعین حسینی و امام رضا (ع) در دهه پایانی صفر تا ۱۰ مهرماه تمدید شد.
مشهد ـ مدیر اجرایی دومین جشنواره بین المللی عکس، نقالی، فیلم کوتاه و مستند خراسانگرد گفت: ارسال آثار زائران پیاده اربعین حسینی و امام رضا (ع) در دهه پایانی صفر تا ۱۰ مهرماه تمدید شد.
محمدرضا گرایی با شکست هشت بر صفر حریف گرجستانی، برای دومین سال پیاپی به فینال کشتی فرنگی قهرمانی جهان صعود کرد.
صدها نفر از مردم آلمان در شهر لوبمین در شمال شرقی این کشور در اعتراض به سیاست های برلین علیه روسیه و ادامه صادرات سلاح به اوکراین، برای دومین روز پیاپی تظاهرات برگزار کردند.
امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، پیش بینی بورس امروز | بورس فردا چگونه خواهد بود؟، سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟، کاهش قیمت دلار توافقی در کانال 28 هزار تومانی، افزایش سرمایه ونیکی تصویب شد!، تحلیل تکنیکال نماد فولاد + فیلم، پیش بینی دلار، طلا و سکه، خبری مهم برای سهامداران ذوب، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد دومین تبعه اوکراینی مظنون به ترور دختر الکساندر دوگین، فیلسوف برجسته روس را شناسایی کرده است.
جواهردشتی افزود: در آخرین تصاویر ثبت شده، فیلم شگفت انگیز و بی نظیری از یک قلاده پلنگ نر در دوربین های تله ای محیط بانان این شهرستان به ثبت رسیده است.
با توجه به تلاطمی که در بازار سرمایه ایجاد و بحث سرمایه‌گذاری یک درصدی از منابع صندوق توسعه ملی پیش آمد، طبق محاسبات صورت گرفته بر مبنای منابع ورودی به صندوق، مقرر شد معادل ریالی ۵۱۰ میلیون دلار به صورت تدریجی در بازار سهام سرمایه‌گذاری شود که این مبلغ به نرخ سامانه معاملات الکترونیک (ETS) حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان است.
ماهواره بر ذوالجناح در بهمن ماه سال ۹۹ برای نخستین بار با هدف دستیابی به فن آوری قدرتمند‌ترین موتور سوخت جامد در کشور مورد تست و ارزیابی قرار گرفت. این ماهواره برِ سه مرحله ای از نظر ویژگی های فنی، قابل رقابت با ماهواره برهای روز دنیا است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ