سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اتفاقات پس از قهرمانی این تیم در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر گفت: هنوز فصل فوتبالی ادامه دارد و به دنبال کسب دومین جام برای پرسپولیس هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوق ستاره برزیلی بین‌دو‌نیمه دیدار تیمش به سمت تماشاگران رفت و به احساساتشان پاسخ گرمی داد.
طبق اعای موندودپورتیوو، سیتی بسیار سریع اولین پیشنهاد بارسلونا برای خرید برناردو را رد کرده است.
پس از کودتا در نیامی، شورای نظامی جدید نیجر با صدور بیانیه‌ای نسبت به هرگونه مداخله خارجی در این کشور هشدار داد و اعلام کرد در صورت مداخله نظامی نیجریه پاسخ فوری خواهد داد.
در دوران تحول و تعالی تلاش داشته‌ایم با پرهیز از رفتار‌های احساسی، واکنشی و تبلیغاتی و به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فکری اغلب متخصصان، ریل حرکتی قوه قضاییه را به سمت اجرای دقیق قانون و فنی شدن امور پیش ببریم.
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن پاسخ عجیب و غیرمنتظره‌ای به سوالی داد که دقیقا به خاطر همان به سراغش رفته بودیم.
پاسخ استفان آنتیگا برای حضور در تیم ملی والیبال ایران مشخص شده است.
عده‌ای همواره این سوال را دارند که چگونه سردرد را خوب کنیم در پاسخ می‌توان گفت که اگردلیل زمینه‌ای خاصی نداشته باشد، می‌توان از این روش هم برای درمان سریع سردرد استفاده کرد. این نقاط در دو طرف سوراخ بینی و بالای لب‌ها موازی با چشم‌ها قرار دارند. ماساژ آن به باز شدن سینوس‌ها، رفع سردرد و درد دندان و حتی کاهش استرس کمک می‌کند.
مسئول مسابقات جام حذفی به دربی احتمالی در فینال جام حذفی فوتبال کشور واکنش نشان داد.
مدیرعامل شمس آذر قزوین به شایعه مربیگری وریا غفوری پاسخ داد.
سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حراست قوه مقننه ادعای واگذاری خودرو به نمایندگان را بررسی و کذب بودن آن مشخص شد و هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان با قید فوریت این اتهام را بررسی می‌کند.
استوری معنادار خواننده معروف برای هادی چوپان/ پاسخ فوری گرگ پارسی به پیام رضا صادقی
در پاسخ به جریان فکری میرسلیم باید گفت که مردم مقصر نیستند، مقصر شمایید که با وضع تعرفه‌های سنگین کاری کرده اید که همین خودرو‌های چینی هم که تنها دریچه ایرانیان به سوی خودرو‌های خارجی است، با دو الی سه برابر قیمت واقعی به دست مردم بینوای ایران برسد.
جانشین وزیر دفاع گفت: طراحان اصلی ترور شهید فخری‌زاده که رژیم غاصب صهیونیستی یکی از صحنه‌گردانان اصلی آن است نیز پاسخ اقدامات خود را خواهند دید.
عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری به فوریت تذکر اعضای شورا توجه داشته باشد و اقدامات عاجل در این رابطه انجام دهد.
مربی استقلال خوزستان به حواشی مربوط به درگیری با محمود فکری در حاشیه دیدار با سایپا پاسخ داد.
سفیر چین در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین با اشاره به اینکه پرونده ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته‌ای ایران موسوم به پی‌ام‌دی در سال ۲۰۱۵ بسته شد تصریح کرد که مسائل باقی‌مانده مربوط به دو دهه پیش است «که نه فوریت دارند و نه خطر اشاعه.» کوان بر همین اساس تاکید کرد که این مسائل نباید بزرگنمایی و به مانع عمده‌ای برای حصول توافق وین تبدیل شود.
واشنگتن در پاسخ به درخواست تل آویو مبنی بر انجام گفت وگوی تلفنی فوری میان لاپید و بایدن گفت که« رئیس جمهور آمریکا در تعطیلات به سر می‌برد» این درحالی است که شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی چندین روز است تلاش می‌کند که این گفتگو انجام شود، اما واشنگتن آن را به تعویق می‌اندازد.
واشنگتن در پاسخ به درخواست تل آویو مبنی بر انجام گفت وگوی تلفنی فوری میان لاپید و بایدن گفت که« رئیس جمهور آمریکا در تعطیلات به سر می‌برد» این درحالی است که شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی چندین روز است تلاش می‌کند که این گفتگو انجام شود، اما واشنگتن آن را به تعویق می‌اندازد.
سخنگوی سرویس اقدامات خارجی اتحادیه اروپا: ما متن نهایی را در اختیار داریم. حال باید اینباره تصمیم‌گیری شود. پاسخ "آره یا نه" است. ما از تمامی طرفین انتظار داریم تا بسیار سریع در اینباره تصمیم‌گیری کنند.
دبیرکل ناتو تأکید کرد که کشورهای اروپایی همچنان باید به حمایت تسلیحاتی از اوکراین ادامه دهند، و اجازه ندهند روسیه در این جنگ پیروز شود.
این روز‌ها در سامانه کدال گزارش عملکرد نماد‌ها و میزان سود تقسیمی و زمان پرداخت این سود‌ها به سهامداران منتشر می‌گردد، نماد‌های پالایشی نیز از این گزارش‌ها مستثنی نبوده اند، روز‌های گذشته دو اطلاعیه مهم از دو نماد پالایشی منتشر گردید که هر کدام می‌تواند برای سهامداران این نماد‌ها حائز اهمیت باشد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 31 خردادماه) طبق روال همیشگی از بُعد نظارتی، اقدامات دولت را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند، بهداشت و درمان که همواره مبحث پر دغدغه مردم و وکلای مردم است امروز محور اصلی گفت‌وگو ها بود به نحوی که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پاسخ به دو سوال در نشست علنی حاضر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ