یان رایت، اسطوره آرسنال، می‌گوید چهار ماه قبل به دکلان رایس التماس کرده که به این باشگاه ملحق شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخی رومرو، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد و تیم ملی آرژانتین، اعلام کرد که حاضر است به عنوان دروازه‌بان چهارم به تیم ملی کشورش برگردد.
سخنگوی دولت، توجه به حوزه دانش‌بنیان و نه التماس به دیگران را کلید رفع مشکلات کشور دانست و تأکید کرد: نگاه گفتمان دولت سیزدهم، تمرکز و استفاده بیشتر از توان و استعداد داخلی است.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، تصمیمش را برای ترک بارسلونا گرفته و این باشگاه تصمیم ندارد مانع او شود.
در بخشی از این نامه آمده است: «همه ما گرفتار اوضاع بد اقتصادی و از همه مهمتر افکار پریشان هستیم، اما باور کنید ما به عنوان نانوا بدترین دوران خود را سپری‌می‌کنیم و هر روز از طرف رسانه‌ها و هم دولت مورد سوءظن قرار گرفته‌ایم.»
تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های فرانسوی، التماس یک زن از نیروی امنیتی برای عدم برخورد با معترضان و پایان دادن به درگیری‌ها در شهر لیون فرانسه را نشان می‌دهد.این شهروند خطاب به ماموران می‌گوید: «التماس می‌کنم آن‌ها (معترضان) را نکشید، هیچ‌چیزی ارزش این همه [درگیری] را ندارد.»
سرمربی تیم نوجوانان ایران می‌گوید بلافاصله کارش را برای آماده‌سازی تیم جهت حضور در جام جهانی آغاز خواهد کرد.
روزنامه آلمانی بیلد در یادداشتی از یورگن کلوپ خواست برای پایان دادن به کابوس هانسی فلیک در تیم ملی آلمان، لیورپول را ترک کرده و سکان هدایت مانشافت را به عهده بگیرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه اهل عافیت طلبی نیستم گفت: اگر زمان بازگردد، دوباره تصمیم می‌گیرم به میدان بیایم و در انتخابات شرکت کنم.
رئیس جمهور با بیان اینکه اهل عافیت طلبی نیستم گفت: اگر زمان بازگردد، دوباره تصمیم می‌گیرم به میدان بیایم و در انتخابات شرکت کنم.
شکست های پر گلی داشتیم اما در همان بازی ها نیز حریف آسانی برای رقبایمان نبودیم و در واقع اکثر گل ها روی اشتباهات فردی بود
محمدرضا حسینی پس از اعلام خطای پنالتی توسط بنیادی‌فر، غیرقابل کنترل‌تر از سایر بازیکنان گل‌گهر بود.
انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی، می‌گوید همیشه به شکلی دیوانه‌وار شیفته لیونل مسی بوده و زمانی که گفته می‌شد او قصد خداحافظی با آلبی‌سلسته را دارد به مسی التماس کرده بود که در تصمیمش تجدیدنظر کند.
انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی، می‌گوید همیشه به شکلی دیوانه‌وار شیفته لیونل مسی بوده و زمانی که گفته می‌شد او قصد خداحافظی با آلبی‌سلسته را دارد به مسی التماس کرده بود که در تصمیمش تجدیدنظر کند.
زان گوخان، بازیکن سابق تیم ملی ترکیه، با انتشار ویدئویی زنده در صفحه شخصی خود درخواست کمک کرد.
کارشناس شبکه سعودی اینترنشنال: آمریکا فقط حرف می‌زند و هنوز به روش‌های مختلف به ایران التماس می‌کند که سر میز مذاکره برگردد و توافق هسته‌ای را به پیش ببرد.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان خیلی تلاش کردند مردم را به خیابان بکشانند، اما نتوانستند و حتی این روزهای آخر به التماس کردن افتاده بودند اما باز هم نتوانستند چون قلب‌های مردم را خداوند محافظت کرد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت با بیان اینکه آمریکایی ها خود از برجام خارج شده‌اند، حال باید التماس کنند که اکنون در حال انجام همین کار هستند و به دنبال این هستند که ما مذاکره کنیم، گفت: اگر آنها حقوق کشورمان را رعایت نکنند، ما غنی سازی ۹۰ درصد را هم انجام خواهیم داد. می‌دانند که این توانایی را داریم و از این تصمیم نیز بر نخواهیم گشت.
دونالد ترامپ به توافق عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشور‌های عربی موسوم به "توافق ابراهیم" اشاره و تاکید کرد: جو بایدن از همان ابتدا امنیت اسرائیل را فروخت و شروع کرد به التماس کردن برای ورود مجدد به توافق هسته‌ای با ایران، آن هم با شرایط بدتر.
ابراهیم اشکش پس از تساوی برابر پارس جنوبی جم، دلیل شکسته شدن رکورد شکست ناپذیری استقلال ملاثانی را عدم حمایت مسئولان دانست.
منابع خبری تصاویری از التماس یک نظامی صهیونیست خطاب به جوانان فلسطینی در شهر الخلیل منتشر کرده اند که از آنها می خواهد به درگیری‌ها پایان دهد.
فدریکو ماچدا، مهاجم ایتالیایی و سابق منچستریونایتد، به خاطر جدایی از این باشگاه خیلی پشیمان است.
پلیس معتقد است قوانینی که برای مجرمان وجود دارد، بازدارنده نیست. چه بسیار چندین بار مجرم به زندان می‌افتد، ولی باز هم اقدام به ارتکاب جرم می‌کند. یکی از اراذل و اوباش که با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور، ۷ بار دستگیر شده است، می‌گوید: من توبه کردم!
ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، تاکید کرد این تیم هرگز نباید به کریستیانو رونالدو اجازه جدایی بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ