کارشناس شبکه سعودی اینترنشنال: آمریکا فقط حرف می‌زند و هنوز به روش‌های مختلف به ایران التماس می‌کند که سر میز مذاکره برگردد و توافق هسته‌ای را به پیش ببرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن بهبود روابط بین پکن و مسکو را «نگران‌کننده» می‌داند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به ناآرامی‌ها بر سر اصلاحات قضایی نتانیاهو تاکید کرد که انسجام ارتش بسیار آسیب دیده است.
وزیر صمت گفت: دنیا گیربکس اتوماتیک را کنار گذاشته و در حال برقی کردن خودروهاست و ما تازه در حال ایجاد گیربکس اتوماتیک هستیم؛ این یک خطاری راهبردی است و ما هم باید به سمت برقی سازی حرکت کنیم.
رباط کریم- استاندار تهران بر عقب ماندگی در اجرای نهضت ملی مسکن در این استان اذعان کرد و خواستار جبران آن شد.
منابع عبری به شکست حملات دو روزه علیه جنین و محقق نشدن اهداف آن اذعان کردند.
رئیس رژیم صهیونیستی در سخنانی با اشاره به چالش‌های امنیتی پیش‌روی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم، اوضاع نابه‌سامانی دارد.
ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به قتل «محمد هیثم التیمیمی» کودک ۳ ساله فلسطینی اذعان کرد و این تیرندازی را اشتباهی خواند.
یک کارشناس صهیونیست به ناتوانی ارتش و دیگر سرویس‌های امنیتی و نظامی این رژیم در مهار عملیات‌های مقاومتی در کرانه‌باختری اذعان کرد.
مقامات عالی‌رتبه آمریکا با اذعان به تلفات سنگین ارتش اوکراین در جریان ضد حمله اخیر به مواضع روسیه اعلام کردند: حجم تلفات جانی و مالی اوکراین با وجود تسلیحات اهدایی واشنگتن بسیار بالا است.
چند مبنع مطلع به سی‌ان‌ان گفتند که دادستان‌های فدرال به یک فایل صوتی مربوط به تابستان ۲۰۲۱ دست یافته‌اند که در آن دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا تایید می‌کند برخی اسناد محرمانه پنتاگون را در اختیار داشته است که مربوط به «حمله‌ای بالقوه» به ایران است.
ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی به نقص فنی سامانه گنبد آهنین در جریان مقابله با حملات موشکی و راکتی مقاومت به شهرک های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه در درگیری اخیر اذعان کرد.
ساندرو واگنر، مهاجم سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان هم معتقد است استگمن خطای پنالتی روی آدیمی را نادیده گرفته است.
فرمانده ستاد فرماندهی آمریکا در اروپا ضمن اذعان به افزایش قدرت نظامی روسیه در مقایسه با آغاز جنگ اوکراین گفت که بخش بزرگی از ارتش روسیه تحت تأثیر پیامدهای منفی این جنگ قرار نگرفته است.
فرمانده ستاد فرماندهی آمریکا در اروپا ضمن اذعان به افزایش قدرت نظامی روسیه در مقایسه با آغاز جنگ اوکراین گفت که بخش بزرگی از ارتش روسیه تحت تأثیر پیامدهای منفی این جنگ قرار نگرفته است.
فرمانده ستاد فرماندهی آمریکا در اروپا ضمن اذعان به افزایش قدرت نظامی روسیه در مقایسه با آغاز جنگ اوکراین گفت که بخش بزرگی از ارتش روسیه تحت تأثیر پیامدهای منفی این جنگ قرار نگرفته است.
رسانه عبری اذعان کرد چرخش ایران در تنش زدایی و همگرایی با کشورهای عرب با تشویق پکن، گامی است در تحقق خاورمیانه جدید با رهبری ایران و پیامی نگران کننده به واشنگتن و تل آویو است.
پنتاگون در نشستی خبری با اشاره به دو درگیری‌ اخیر نظامی نیروهای آمریکایی با نیروهای مقاومت محلی در سوریه در هفته گذشته مدعی شد تاکنون ۸ نظامی آمریکایی مجروح و دچار ضربه مغزی شده‌اند.
وزیر جنگ برکنار شده رژیم صهیونیستی ضمن تکرار ادعاها درباره ایران، به اوضاع امنیتی پیچیده این رژیم اذعان کرد.
افسران سابق ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کردند که شیوه مبارزه نیروهای مقاومت فلسطین در جریان یورش نظامیان ارتش صهیونیستی به مناطق فلسطینی به طرز قابل ملاحظه‌ای پیشرفت داشته است.
اندکی پس از رجزخوانی نتانیاهو علیه ایران، حال منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به ناتوانی در برابر ایران اذعان کردند.
وزیر اقتصاد گفت: اینکه امروز اقتصاد ایران دست گروهی از سوداگران است و در بازارها جولان می‌دهند، محصول دهه‌ها کم کاری در نظام مالیاتی کشور بوده است.
با توجه به بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته و با عنایت به اصرار بر تخلف در درج محتوای خلاف واقع و تشویش اذهان عمومی طی ماه‌های گذشته، هیات نظارت بر مطبوعات رای به توقیف روزنامه «سازندگی» داد.
رئیس جمهور اوکراین ضمن انتقاد از کُند شدن تحریم های اروپا علیه روسیه، اذعان کرد که مسکو با گذر زمان، بهتر و بیشتر خود را با این تحریم ها وفق می دهد.
نتانیاهو گفت: من هیچ گاه درباره عملیات‌های ویژه صحبت نمی‌کنم. هر موقع انفجاری در خاورمیانه رخ می‌دهد، اسراییل مقصر یا مسئول آن دانسته می‌شود؛ گاهی ما [مسئول]آن هستیم، گاهی هم نه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ