انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی، می‌گوید همیشه به شکلی دیوانه‌وار شیفته لیونل مسی بوده و زمانی که گفته می‌شد او قصد خداحافظی با آلبی‌سلسته را دارد به مسی التماس کرده بود که در تصمیمش تجدیدنظر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انزو مارسکا، دستیار سرمربی پپ گواردیولا در سیتی، برای هدایت لسترسیتی با سران این باشگاه به توافق رسیده است.
وسلی اسنایدر، ستاره هلندی سابق رئال مادرید و اینتر، به شدت از بازی انزو فرناندز در ترکیب چلسی برابر رئال انتقاد کرد و گفت او همه توانش را در زمین نمی‌گذارد.
بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، چلسی قرارداد انزو فرناندز را تا سال 2032 تمدید کرد.
انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی، می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش در بازی فردا مقابل رئال مادرید از تیم بزرگ اسپانیایی نمی‌ترسند ولی برای رئال احترام قائلند.
انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی، پاس گل دوم تیمش را در دیدار مقابل لسترسیتی برای کای هاورتز ارسال کرد.
انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی، می‌گوید همیشه به شکلی دیوانه‌وار شیفته لیونل مسی بوده و زمانی که گفته می‌شد او قصد خداحافظی با آلبی‌سلسته را دارد به مسی التماس کرده بود که در تصمیمش تجدیدنظر کند.
تیاگو سیلوا پست اینستاگرامی یک شبکه ورزشی درباره انزو فرناندز، خرید جدید چلسی، را تمسخرآمیز دانست و گفت بی‌احترامی به هم‌تیمی‌اش غیر قابل قبول است.
ریو فردیناند معتقد است انزو فرناندز بسیار زودتر از حد تصوراتش توانسته در چلسی و لیگ برتر بدرخشد.
ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی چلسی، امروز اولین گل خود برای این باشگاه را وارد دروازه وستهم کرد. پاس گل را نیز انزو فرناندز، خرید گرانقیمت چلسی، داد.
ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی چلسی، امروز اولین گل خود برای این باشگاه را وارد دروازه وستهم کرد. پاس گل را نیز خرید گرانقیمت چلسی داد.
انزو فرناندز، ستاره 22 ساله آرژانتینی، از انتقال به چلسی و بازی در لیگ برتر انگلیس بسیار خوشحال است.
روی کاستا، رییس باشگاه بنفیکا، از رفتار انزو فرناندز و انتقالش به چلسی در پنجره زمستانی بسیار عصبانی است.
باشگاه چلسی با انتقالی 131 میلیون دلاری، انزو فرناندز، هافبک آرژانتینی بنفیکا را به خدمت گرفت.
انزو فرناندز به بنفیکا اطلاع داده که خواهان پیوستن به چلسی است اما باشگاه پرتغالی که از بازیکن آرژانتینی خود عصبانی است قصد دارد مبلغ درخواستی خود را دو برابر کند.
چلسی قصد دارد یک بار دیگر برای جذب انزو فرناندز از باشگاه بنفیکا تلاش کند ولی در صورت ناکام ماندن این تلاش، آبی‌های لندن یک ستاره دیگر آرژانتینی را هدف خواهند گرفت.
دنیای فوتبال به دنبال انتقال بزرگ و نجومی بعدی است. کدام بازیکن با بازیکنان، انتقال 100 میلیون یورویی بعدی بازار نقل و انتقالات خواهند بود؟ می‌توان به 10 نفر اشاره کرد.
چگونه انزو از ارزش فقط 10 میلیون یورویی(به علاوه پاداش هایی که در مجموع می تواند تا 18میلیون یورو برسد) در جولای 2022 به 120 میلیون یورو در ژانویه 2023 رسید؟
باشگاه بنفیکا از تلاش چلسی برای جذب انزو فرناندز آرژانتینی عصبانی است و رفتار باشگاه انگلیسی را مصداق بی‌احترامی به بنفیکا دانست.
باشگاه بنفیکا از ستاره آرژانتینی خود خواست تا در تمرین امروز صبح حضور پیدا کند.
باشگاه بنفیکا با انتشار بیانیه‌ای رسمی نسبت به شایعات مربوط به جدایی انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی، واکنش نشان داد.
باشگاه پرتغالی پیراهن ویژه ای با بازیکنان آرژانتین که قهرمان جهان شدند را روانه بازار کرد.
تصاویری از مراسم بهترین‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برگزار شد و اِنزو فرناندز به عنوان پدیده جام ، کیلیان امباپه برنده کفش طلا ، اِمیلیانو مارتینز برنده دستکش طلا و لیونل مسی برنده توپ طلا شد.
انزو فرناندز یکی از بازیکنان موثر امشب آرژانتین بود که پاس گل دوم تیمش را داد.
ضربه انزو فرناندز به دروازه مکزیک، یکی از زیباترین گل‌های این دوره جام‌جهانی بود؛ بازیکنی که با یک قوس استثنایی، توپ را به تور دروازه حریف رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ