پاسخ میلاد سرلک به شایعات پیرامون خدمت سربازی‌ کوتاه و البته صریح است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف شایعه ای که منتشر شده، ابوالفضل جلالی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد.
میلاد سرلک از یک شهریور ماه مشمول خدمت سربازی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بازی با آلومینیوم آخرین حضور او در بازی خانگی پرسپولیس بوده است.
سردار مهری گفت: آن دسته از افراد زیر ۴۰ سال در صورتی که دارای ۴ فرزند باشند، مشمول این مقررات شده و خدمت سربازی آنان بخشیده خواهد شد.
معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: ۲۱ درصد از مشترکان خانگی تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در یک بازه زمانی ۵۰ روزه، مشمول دریافت پاداش مدیریت مصرف شدند.
پاکستان‌های مقیم تهران مشغول خدمت رسانی به مردم در مهمونی ۱۰ کیلومتری عید غدیر هستند.
نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی در «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» مشغول خدمت رسانی به مهمانان امیرالمومنین(ع) هستند.
اهواز - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در حال حاضر بیشتر خدمات بانک‌ها از سکوها و درگاه‌های غیرحضوری انجام می‌شود؛ بنابراین بانک‌ها هم باید مانند سایر ادارات دارای تعطیلی ۲ روزه باشند.
محمد انصاری و جواد خیابانی با حضور در حرم مطهر رضوی، مشغول خدمت به زوار امام رضا (ع) شده‌اند.
رئیس کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک گفت: از ۱۷۲ دستگاه مشمول اتصال به پنجره واحد الکترونیک نزدیک به ۹۷ درصد شان متصل شده‌اند.
«پیمان پاک» در حال حاضر هم زمان به عنوان معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار  و همچنین رئیس شورای راهبری تجارت، بازرگانی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی مشغول به فعالیت است.
«پیمان پاک» در حال حاضر هم زمان به عنوان معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار  و همچنین رئیس شورای راهبری تجارت، بازرگانی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی مشغول به فعالیت است.
مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از یکسال است، علاوه بر ۶ ماه اضافه خدمت، مشمول فراری نیز محسوب شده و به مراجعه صالح قضائی معرفی می‌شوند.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اعلام کرد: در راستای افزایش کیفیت محصولات ایران‌خودرو هم‌زمان با طرح تحول کیفی، خودروهای خانواده هایما مشمول بسته‌های تشویقی و جبرانی شد.
آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز جمعه دوم دی‌ماه با حضور در کنار پیکر مرحوم دکتر عباس شیبانی ضمن اقامه نماز و قرائت فاتحه، از تلاش‌های آن مرحوم در خدمت به نهضت امام خمینی (ره) در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی تجلیل کردند.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت نخستین مرحله پاداش پایان خدمت ۴۲۰۰ نفر از جانبازان و آزادگان مشمول که نسبت به ثبت درخواست بازنشستگی خود اقدام کرده‌اند خبر دا
دانشجویان دانشگاه‌های دولتی برای ادامه تحصیل و یا کار به خارج از کشور، باید مدرک تحصیلی خود را در وهله نخست ترخیص کنند. آن‌ها باید مدرکشان که در گِرو دانشگاه است را آزاد کرده و به اصطلاح «تعهد خدمت آموزش رایگان» خود را لغو کنند. تمامی افرادی که در دانشگاه‌های دولتیِ زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تحصیل کرده‌اند، مشمول این امر می‌شوند.
اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج خدمتگزاری به مردم است و امروزه بسیجیان در همه عرصه‌های مشغول خدمت رسانی هستند.
سخنگوی دولت گفت: توافق میان وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش منعقد شد که به موجب آن قهرمانان که هنوز خدمت سربازی نرفتند می‌توانند به عنوان دبیر ورزش مشغول به کار شوند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی از اعطای سه روز مرخصی تشویقی به سربازان مشغول به خدمت در فرماندهی انتظامی فراجا در سراسرکشور به مناسبت روز سرباز خبر داد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی از اعطای سه روز مرخصی تشویقی به سربازان مشغول به خدمت در فرماندهی انتظامی فراجا در سراسرکشور به مناسبت روز سرباز خبر داد.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: به پاس قدردانی از زحمات سربازان مشغول به خدمت در فرماندهی انتظامی فراجا در سراسر کشور، این عزیزان از سوی فرماندهان انتظامی در سراسر کشور و پلیس‌های تخصصی از سه روز مرخصی تشویقی برخوردار می‌شوند و اعطاء آن در اختیار فرماندهان انتظامی سراسر کشور است.
جمعی از چینی ها امسال در مراسم اربعین حسینی موکب برپا کرده و به خدمت رسانی به زائران در مسیر کربلای معلی مشغول شده اند.
مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: حمایت سازمان از بیمه‌شدگان مشمول بیمه بیکاری، تنها منحصر به پرداخت مقرری بیکاری نیست بلکه مشمولان از خدمات درمانی نیز استفاده می کنند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تشریح فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، از پرداخت پاداش خدمت جانبازان مشمول ماده ۳۸ از این ماه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ