سردار مهری گفت: آن دسته از افراد زیر ۴۰ سال در صورتی که دارای ۴ فرزند باشند، مشمول این مقررات شده و خدمت سربازی آنان بخشیده خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر پوست چربی دارید، شاید حمام کردن بهترین راه برای داشتن یک پوست مات به نظر برسد، اما در حقیقت، برعکس است. مواد شیمیایی مضر درون صابون می‌تواند پوست را خشک کند، امری که باعث می‌شود غدد چربی سبوم بیشتری تولید کنند.
به گفته متخصصان برای داشتن روده سالم و خلاصی از دست درد و ناراحتی‌های سوءهاضمه، هرکدام از ما باید در روز دست‌کم ۲۵ گرم فیبرمصرف کنیم. برای رسیدن به چنین هدفی، بیش از هرچیز قرار دادن مواد غذایی غنی از نظر فیبر در برنامه غذایی توصیه می‌شود. میوه‌هایی مانند آووکادو، خانواده بِری‌ها مانند تمشک و شاتوت و بلوبری و نارگیل حاوی فیبر فراوانی هستند و بامیه، کنگر فرنگی و نخود فرنگی هم همین وضعیت را دارند.
این منبع آگاه تاکید کرد: در تحقیقات ‌اولیه مشخص شد که این افراد بدون استناد و داشتن مدارک قانونی ‌و صرفا با هدف ایجاد التهاب و آشوب در استان سیستان وبلوچستان دست به انتشار این شایعه زده بودند که پرونده قضایی برای آنها تشکیل شده است.
پیستوریوس با تاکید بر اهمیت داشتن انتظارات واقعی گفت: «کمک سریع طی چند هفته آینده حاصل نخواهد شد چون باید آموزش انجام شود و تعمیرات و پشتیبانی نیز باید فراهم شود».
مسی به چند دلیل اینتر میامی را انتخاب کرده که یکی از آن‌ها، داشتن باشگاه خودش است، درست مثل دیوید بکام که بعد از چند سال بازی در گلکسی توانست باشگاه‌دار شود.
مرد درباره اختلاف با همسرش گفت: من و همسرم مثل همه زوج‌ها با هم اختلاف‌هایی داشتیم. اما در حدی نبود که قصد کشتن او را داشته باشم. من آن شب خسته از سر کار به خانه آمده بودم و حالم بد بود. اما همسرم هیچ توجهی به من نداشت. به همین خاطر عصبانی شدم، ولی باور کنید حتی نمی‌دانم چند ضربه به زنم زدم. من شرمنده فرزندم و پدر و مادر همسرم هستم.
نگرانی‌های پیرامون استفاده نادرست از هوش مصنوعی به واقعیت تبدیل شده اند. زیرا تصاویر جعلی مختلفی با استفاده از هوش مصنوعی تولید شده اند برای مثال چند هفته پیش تصاویر جعلی پاپ فرانسیس با یک ژاکت پفی سفید در فضای مجازی منتشر شد.
استقلال برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی، امروز با چند تغییر در دفاع، وسط و حمله، به مصاف صنعت نفت می‌رود.
این دمنوش برای داشتن شکم صاف موثر است و به‌خصوص پس از صرف شام توصیه می‌شود. کمی زنجبیل تازه را در یک لیوان آب جوش بریزید. پس از چند دقیقه، کمی آب لیموترش و عسل به آن اضافه کرده و میل کنید.
اسدالله اسدی چند پیش به اتهام دست‌ داشتن برای برنامه‌ریزی جهت حمله به گردهمایی گروهک منافقین در پاریس بازداشت و به بلژیک منتقل شد. او به تحمل ۲۰ سال حبس محکوم شد.
بررسی وضعیت اجاره بها در منطقه غرب تهران نشان می دهد با داشتن یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پول پیش می توان یک خانه ۱۶۰ متری در غرب تهران رهن کرد.
بررسی های خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان داده است که با داشتن یک الی پنج میلیارد تومان می تواند در شرق و غرب تهران خانه دار شد.
در قبیله‌ی تایدونگ اندونزی، رفتن به دستشویی تا ۳ روز بعد از ازدواج برای عروس و داماد ممنوع است. مردم این قبیله معتقدند نگه داشتن طولانی مدت دستشویی برای عروس و داماد خوش شانسی می‌آورد و آن‌ها تا سال‌ها در خوشی و شادی زندگی خواهند کرد. از سویی دیگر، معتقدند سرپیچی از این قانون عمر بخت شان را کوتاه خواهد کرد.
اگر کمد لباستان پر از لباس‌هایی شده که نه آن‌ها را می‌پوشید و نه می‌توانید از آن‌ها دل بکنید، طراحان لباس در نشریه این‌استایل برای شما در شروع سال جدید چند پیشنهاد دارند که هم کمد لباس را خلوت می‌کند و هم لباس‌های باقی‌مانده را پوشیدنی.
افسانه‌های متعددی در مورد باتری گوشی و سالم نگه داشتن آن وجود دارد. برای مثال، شارژ سریع به باتری صدمه نمی‌زند، اما اینکه اجازه دهید تلفن شما به‌طور کامل تخلیه شود و به صفر برسد ممکن است آسیب‌زا باشد.
دورریختن میوه فرقی با دورریختن پول ندارد! حتی اگر چشم‌مان را روی اسراف‌بودنش ببندیم، باید بدانید ضایعاتش با تولید گاز گلخانه‌ای چه آسیب مهلکی به کره زمین می‌زند!
اتحادیه اروپا اعلام کرد که چند فرد و نهاد ایرانی را به اتهام آن چه «نقش داشتن در سرکوب معترضان و نقض حقوق بشر» در ناآرامی‌های اخیر در ایران خوانده تحریم کرده است.
«امینه اقدس» یکی از زنان حرمسرای ناصری به دلیل علاقه وافری که به برادرش داشت فرزند او را بیشتر مواقع به حرم می‌برد. این طفل که علاقه زیادی به گربه داشت، در اندرون با چند گربه بازی می‌کرد که یکی از آن‌ها همان ببری‌خان بود.
تامارا، تازه مادر جوان وقتی با دل درد به دستشویی هواپیما رفت، اصلاً انتظارش را نداشت تا لحظاتی بعد صاحب فرزند خواهد شد. خوشبختانه چند پزشک و پرستار در میان مسافران هواپیما وجود داشت و آن‌ها توانستند به انجام این زایمان ناگهانی کمک کنند. پس از این اتفاق هواپیما در هلند توقف کرد تا تامارا و فرزند تازه به دنیا آمده اش به بیمارستانی در آمستردام منتقل شوند.
اسپوتنیک در گزارشی به نقل از چند دیپلمات اروپایی نوشت که جار و جنجال برخاسته از تصمیم اوپک‌پلاس برای کاهش تولیدات نفت، نشان‌دهنده آن است که کشورها آماده مقابله با نفوذ آمریکا هستند.
چند سال بعد از خداحافظی پیمان حسینی مرد پرافتخار فوتبال ساحلی، تیم ملی این رشته همچنان به داشتن گلرهای تراز اول می‌بالد.
چند دادستان آرژانتینی با متهم کردن محسن رضایی در نقش داشتن در حادثه مرکز یهودی در بوئنوس آیرس در سال ۱۹۹۴ م از وزارت خارجه کشور خود خواستند که تمام ابزار‌های دیپلماسی را به کار گیرند و محسن رضایی را بازداشت کنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال با داشتن چند مهاجم هنوز نتوانسته موفق باشد، گفت: مشکل گلزنی استقلال حل نشده و سرمربی این تیم باید هرچه زودتر این معضل را برطرف کند.
بی‌شک اگر در جشنواره فجر نتوان از تولیدات باکیفیت و به خصوص دارای ظرفیت اکران و فروش بالا ردی دید، روشن نگه داشتن چراغ سینما در سال ۱۴۰۲ از امسال هم دشوارتر خواهد بود و بسته‌های حمایتی چند میلیاردی نیز کمکی به سر پا ماندن سینماداران نیز نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ