جمعی از چینی ها امسال در مراسم اربعین حسینی موکب برپا کرده و به خدمت رسانی به زائران در مسیر کربلای معلی مشغول شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامانه «اولین موکب» با هدف تسهیل سفر اربعین حسینی توسط یک شرکت عضو مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس راه اندازی شد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برپایی موکب فرهنگیان استان در اربعین سال جاری خبر داد و گفت: نجف میزبان این موکب خواهد بود.
معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی از اجرای پویش خدمت رسانی «در مدار حبیب» مقارن با ایام اربعین حسینی خبر داد.
صید ماهی با شوک الکتریکی روشی از ماهیگیری است که به علت سهولت باب شده است و موجب از بین رفتن گونه های آبزی و دگرگونی اکوسیستم های آبی می شود.
موکب گروه جهادی شهدای مس برای پذیرایی از دوستداران ولایت در مهمونی ده کیلومتری برپا شد.
تصاویری از گروه جهادی شهید سید عارف الحسینی از پاکستان در مراسم جشن مهمونی ۱۰ کیلومتری را مشاهده می‌کنید.
توزیع سیراب و شیردان در میان مهمانان جشن عید غدیر توسط یک موکب در جشن غدیر تهران را مشاهده می‌کنید.
دبیر فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی تهران گفت: امسال ۱۳۰۰ موکب مردمی در خیابان انقلاب و خیابان آزادی مستقر می‌شوند.
معاون سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: روز جمعه در تمام طول مسیر راهپیمایی مهمونی غدیر از میدان امام حسین تا میدان آزادی ۳ هزار موکب برپا می‌شود.
شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی یکشنبه 14 خرداد ماه موکب خدمت رسانی به زائران آن امام همام برپا می کند.
معاون اجرایی و فرمانده قرارگاه مرکزی اربعین ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرز زمینی مهران از روند خدمات رسانی در موکب نیروی پدافند هوایی بازدید کرد.
همزمان با اربعین حسینی، موکب خدام الحسین(ع) شرکت نفت ایرانول در مرز شلمچه، میزبان زائران و عشاق اباعبدالله خواهد بود.
داستان یک موکب جالب کنار جاده ای در استان اهواز را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۱۶۳ موکب سلامت و بیش از ۵ هزار و ۳۰ نفر از کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کنند.
به منظور خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی بانک ایران زمین با برپایی موکب از زائران آن حضرت استقبال و پذیرایی می‌کند.
شهردار منطقه یک گفت: موکب شهید همدانی در شلمچه با توجه به مرز عبوری اتباع خارجی با ویژگی بین المللی آماده خدمات رسانی فرهنگی به زائرین شد.
قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: موکب فرزندان حاج قاسم از امروز کار خود را در عمود یک (حدود ۲۰۰ متر مانده به عمود یک) آغاز می‌کند و تا آخرین روز پیاده روی فعالیتش را ادامه می‌دهد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ۵۰ موکب مردمی خدمات سلامت می‌دهند و بخشی از دارو و تجهیزات آنها توسط جمعیت هلال احمر تهیه و تحویل شده است.
مشهد ـ معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان گفت:۴۰ موکب توسط مساجد منتخب در مسیر پیاده‌روی اربعین مشهد برای پذیرایی از زائران و مجاوران امام رئوف(ع) برپا می‌شود.
زاهدان-فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: برپایی موکب شهدای فراجا در مناطق مرزی و ارائه خدمات به زائران اربعین را اقدامی شایسته و خداپسندانه بوده رویکرد دینی و مردمی مأموران انتظامی است.
رئیس بنیاد مستضعفان جزئیاتی از اقدامات بنیاد مستضعفان و خدمت‌رسانی موکب‌های این بنیاد در ۶ پایانه مرزی کشور را همزمان با اربعین حسینی تشریح کرد.
رئیس پلیس پایتخت از برپایی موکب این پلیس در شهر مهران برای خدمت رسانی به زائران خبر داد و گفت: در مراکز گذرنامه فرماندهی انتظامی تهران هیچ صفی وجود ندارد.
شهردار منطقه ۱۳ گفت: با توجه به برگزاری آئین بدرقه زائران اربعین حسینی در مصلی تهران، دو موکب فرهنگی و پذیرایی در درب دوم این محل استقرار میابد.
شهردار منطقه ۱۴ از راه‌اندازی بزرگترین موکب دیجیتالی کشور با اجرای پویش محرم هوشمند در دارالمومنین تهران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ