شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اعلام کرد: در راستای افزایش کیفیت محصولات ایران‌خودرو هم‌زمان با طرح تحول کیفی، خودروهای خانواده هایما مشمول بسته‌های تشویقی و جبرانی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فرماندهی عملیات کربلا از کنترل کامل مرزهای اداری و مناطق صحرایی استان کربلا برای تامین امنیت زائران مراسم اربعین امام حسین(ع) خبر داد.
اصفهان-معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: کنترل کانون‌های بحرانی ریزگرد مرزی بین استان‌ها نیازمند تشکیل کمیته ویژه در مجلس شورای اسلامی و اختصاص ردیف اعتباری مستقل است.
خربزه به دلیل داشتن فیبر بالا و اثرات خنک‌کنندگی، حرکات دستگاه گوارش به ویژه روده‌ها را تنظیم می‌کند و نقش موثری در دفع سنگ کلیه دارد.
طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی سازمان دامپزشکی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان که از ۱۳ اسفند سال گذشته شروع شده تا روز عید سعید فطر سال جاری ادامه دارد.
رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس گفت: دولت برای کنترل تورم باید برنامه‌های مدونی داشته باشد و حتماً باید این برنامه‌ها را اعلام کند.
سران سه قوه و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تامین ارز برای واردات کالاهای مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی را بررسی و تصویب کردند.
سرمربی پرتغالی آبی‌ها بعد از اطمینان از برد تیمش در جدال با تیم ته جدولی نفت مسجدسلیمان اینچنین جشن خود را در کنار اطرافیانش در جایگاه ویژه برپا کرد.
سرمربی آلومینیوم اراک از جایگاه ویژه بازی تیمش مقابل صنعت نفت را زیر نظر داشت.
به منظور ارتقای کیفیت تحویل محصولات به مشتریان، از ابتدای دی ماه امسال، محصولات گروه هایما و خودروی سورن پلاس، از خدمات «کنترل ویژه قبل از تحویل» (+PDS) بهره‌مند خواهند شد.
به منظور ارتقای کیفیت تحویل محصولات به مشتریان، از ابتدای دی ماه امسال، محصولات گروه هایما و خودروی سورن پلاس، از خدمات «کنترل ویژه قبل از تحویل» (+PDS) بهره‌مند خواهند شد.
حاجی‌دلیگانی گفت: در همین مسائل اخیر فلان بازیگر و یا بازیکن یک دروغ را منتشر می‌کند و با آن تمام امنیت روانی جامعه را به هم می‌ریزد. نباید طوری باشد که امنیتی که با تلاش هزاران نفر پرسنل به‌صورت شبانه‌روزی و با اهدای شهدای بسیاری به دست آمده با ادعای یک سلبریتی به‌هم بریزد و این وقتی به دست می‌آید که آن‌ها بدانند در مقابل حرف‌شان مسئول هستند.
جمعی از محققین دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی کنترل کننده و ساخت میز تست سامانه مدیریت حرارت ویژه یک خودروی الکترونیکی شدند.
مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: مجتمع‌های پتروشیمی منطقه ویژه پارس با توجه به پایان بزرگ‌ترین عملیات تعمیرات اساسی واحد آبگیر شرکت مبین انرژی خلیج فارس، در عملیاتی هستند.
مناقصه طرح احداث کانال‌های پیرامونی و میانی کنترل سیلاب منطقه ویژه اقتصادی لامرد به منظور حفاظت تأسیسات و امکانات زیربنایی سایت صنایع انرژی‌بر و سرمایه‌گذاران در برابر سیلاب‌ برگزار می شود.
معاون شهردار تهران از آغاز ارائه تخفیف‌های ویژه برای پرداخت عوارض شهرسازی خبر داد و گفت: در صورتی که مؤدی یا متقاضی صدور پروانه مبلغ عوارض را به صورت یکجا پرداخت کند، مشمول پاداش می‌شود.
معاون شهردار تهران از آغاز ارائه تخفیفات ویژه برای پرداخت عوارض شهرسازی خبر داد و گفت: در صورتی که مؤدی یا متقاضی صدور پروانه مبلغ عوارض را به صورت یکجا پرداخت کند، مشمول پاداش می‌شود.
تبلت جدید Galaxy Tab A۷ Lite Kids Edition به یک صفحه نمایش ۸.۷ اینچی، قاب مقاوم و اپلیکیشن کنترل والدین Samsung Kids مجهز شده است.
فرمانده یگان‌های ویژه از استفاده از انواع دوربین ها برای کنترل و پایش صحنه های عملیاتی خبر داد و گفت: اغتشاشگران در تیررس ریز پرنده‌ها هستند.
حسن کاظمی قمی نوشت: گفتگو‌های سازنده‌ای در راستای کنترل بیماری فلج اطفال در افغانستان، آموزش و همکاری‌های دو جانبه در زمینه‌های علمی و بهداشتی میان دو کشور صورت گرفت
در شرایطی که ظاهرا مقدمات برچیدن ستاد ملی مقابله با کرونا فراهم می‌شود، این ستاد به ریاست رئیس جمهور تشکل جلسه داد و رئیسی گفت: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور» ۲ موضوع مهم برای مقابله با ویروس کرونا در شهریور ماه است. با توجه به تردد زائران اربعین و افزایش مسافرت‌ها در روز‌های پایانی تابستان لازم است همه مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند.
دو دستور کار مقابله با کرونا در ماه جاری: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور»/ ماموریت ویژه به دو وزارت خانه برای سال تحصیلی آتی/ مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند/ ضرورت ثبت‌نام زوار اربعین در سامانه «سماح»
رئیس جمهور گفت: استانداران مسئله تأمین مسکن و کنترل اجاره‌بها را به شکل ویژه دنبال کنند و در تصمیمات خود در این زمینه منتظر دستور یا اجازه از مرکز نباشند.
موتور سوار تهرانی با توانایی‌های ویژه در کنترل موتورسیکلت، اقدام به انجام حرکات نمایشی در بزرگراه امام علی (ع) کرد.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به افزایش نرخ اجاره بها و عدم توانمندی اقتصادی شهروندان به ویژه زوج های جوان از ورود شهرداری تهران به موضوع اجاره داری مسکن خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ