معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت نخستین مرحله پاداش پایان خدمت ۴۲۰۰ نفر از جانبازان و آزادگان مشمول که نسبت به ثبت درخواست بازنشستگی خود اقدام کرده‌اند خبر دا
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از استقبال بی‌نظیر مشتریان از اولین طرح فروش کامیونت آرنا پلاس در اسفندماه سال گذشته و تحویل نخستین سری این محصول در موعد مقرر و تیرماه امسال، ایران خودرو دیزل مرحله دوم فروش این کامیونت را از چهارم شهریورماه آغاز می‌کند.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان را اعلام کرد که تیم ایران در نخستین دیدار به مصاف تایلند دیگر نماینده آسیا در این رقابت‌ها می‌رود.
پرونده نخستین مرحله از رقابت های گرندپری در سال ۲۰۲۳ در «رم» با کسب ۵ مدال رنگارنگ برای تیم ملی ايران بسته شد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش بینی کرد تیم ملی ایران به عنوان نخستین تیم گروه C جام ملت‌های آسیا صعود کند.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نخستین جلسه قرارگاه نهضت ملی مسکن شهرهای جدید بر تعیین‌تکلیف و جانمایی اراضی ساخت مرحله سوم پروژه‌های نهضت ملی تاکید کرد.
مرحله برگشت نخستین دوره رقابت های لیگ اسنوکر باشگاه های کشور با برگزاری ۱۴ دیدار از روز سوم پیگیری شد.
مرحله برگشت نخستین دوره رقابت های لیگ اسنوکر باشگاه های کشور با برگزاری ۱۴ دیدار از روز سوم پیگیری شد.
مرحله برگشت نخستین دوره رقابت های لیگ اسنوکر باشگاه های کشور با برگزاری دیدارهای روز دوم پیگیری شد.
نخستین روز از مسابقات جودو بین باشگاهی مردان( جام خلیج فارس) با حذف چهار تیم از گردونه رقابت ها به پایان رسید.
نخستین واکسن کووید ۱۹ مبتنی بر mRNA ایرانی که در شرکتی دانش‌بنیان به تولید رسیده است با موافقت سازمان غذا و دارو به مرحله کارآزمایی بالینی رسید.
تیم شهرداری گنبد در نخستین مسابقه دور رفت مرحله پلی‌اوت مقابل سایپا تهران حاضر نشد و با باخت فنی روبرو شد.
در نخستین روز از مسابقه گرندپری ایتالیا، تنها نماینده کشورمان از دور مسابقات کنار رفت.
تیم والیبال بانوان سپاهان در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف، از سد تنها رقیب شکست نخورده‌اش نیز گذشته و سه امتیاز از حساب پایتخت برداشت کرد.
با اعلام رئیس سازمان لیگ اسنوکر، مرحله برگشت نخستین دوره این رقابت‌ها بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.
با اعلام رئیس سازمان لیگ اسنوکر، مرحله برگشت نخستین دوره این رقابت‌ها بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.
فیفا در جام جهانی ۲۰۲۲ در مجموع ۴۴۰ میلیون دلار به ۳۲ تیم حاضر در قطر پاداش داد که سهم نایب قهرمان ۳۰ میلیون، تیم سوم ۲۷ میلیون، تیم چهارم ۲۵ میلیون، تیم‌های پنجم تا هشتم ۱۷ میلیون، نهم تا شانزدهم ۱۴ میلیون و تیم‌های حذف شده در مرحله گروهی ۹ میلیون دلار بوده است. این اعداد را مقایسه کنید با نخستین قهرمان جام جهانی که در تاریخ پاداش دریافت کرد؛ جام جهانی ۱۹۸۲، قهرمانی ایتالیا و ۲ میلیون دلار جایزه!
تیم ملی هلند با شکست آمریکا در نخستین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر اولین تیم حاضر در یک‌چهارم نهایی نام گرفت.
در نخستین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر، تیم ملی فوتبال هلند برابر آمریکا به پیروزی رسید تا به عنوان نخستین تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی بشود.
استرالیا با کسب دومین برد مرحله گروهی و به عنوان نخستین تیم آسیایی راهی دور حذفی شد.
با رونمایی از سرویس پیش‌بینی مسابقات جام‌جهانی در سامانه بانک‌پلاس، نخستین دوره از قرعه‌کشی مربوط به طرح مذکور(پایان دور اول مرحله گروهی) با حضور نمایندگان این بانک برگزار شد.
واترپلو ایران در سومین و حساس‌ترین بازی خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا 2022 به مصاف قزاقستان رفت و برای نخستین بار در تاریخ این تیم را شکست داد.
شاهین موسوی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی موفق شد با صعود به مرحله نیمه‌نهایی، نخستین مدال ایران در این رقابت‌ها را به دست آورد.
ارسلان باقری نماینده استان گیلان با راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابت های اسنوکر جهانی نخستین مدال ایران در رده سنی منهای ۱۸ سال را مسجل کرد.
سریال «سواره نظام کوچک» به تهیه‌کنندگی مهتاب کرامتی و کارگردانی هومن بهمنش وارد مرحله پیش‌تولید شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ