علیرضا قریب، داور بین‌المللی والیبال ایران، قضاوت هشت دیدار در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کشور بحرین را بر عهده داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدعلی عموزاد برادر دوقلوی رحمان عموزاد قهرمان جهان، امشب جمعه در جام کنکورد برای کسب مدال طلا به مصاف گاجی مراد عمراف از روسیه می رود.
نفر اول شمشیربازی کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.
هدیه خیرآبادی در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان در آرونزو ایتالیا مدال برنز کانوی یکنفره ۵٠٠٠ متر را کسب کرد.
تنیسور یونانی حتی در صورت قهرمانی در گرنداسلم رولان گاروس نمی‌تواند نفر شماره یک جهان شود.
نماینده ایران با پیروزی برابر حریف چینی به جمع ۱۶ نفر برتر مسابقات قهرمانی جهانی اسنوکر راه یافت.
چندین مجموعه‌ ورزشی در اندونزی به دلیل سلب حق میزبانی مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۲۰ سال جهان به آتش کشیده شد و یک نفر جان باخت.
ارزین همچنان پابرجاست، واحه‌ای در نزدیکی مدیترانه، جایی که این سوال مردمش را گیج کرده است که چطور این شهر در برابر زلزله و پس لرزه‌های قدرتمند آن مقاومت کرده است در حالی که بقیه شهر‌ها نابود شدند و بیش از ۴۰ هزار نفر در ترکیه و سوریه جان باختند. در ارزین، به گفته شهردار این شهر، هیچکس کشته نشد و حتی یک ساختمان هم فرو نریخت.
سارا خادم‌الشریعه، نفر اول شطرنج زنان ایران بدون حجاب در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده است.
سارا خادم‌الشریعه، نفر اول شطرنج زنان ایران بدون حجاب در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده است.
جشن بزرگ قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر در حال حاضر در خیابان‌های پایتخت این کشور بوئنوس آیرس با حضور صدها هزار نفر از مردم این کشور در جریان است.
کاپ قهرمانی و جام قرمز فینال جام جهانی به بهترین بازیکن تاریخ رسید.
ابوالفضل عباسی و نرگس میرنوراللهی با شکست رقبای خود، راهی مرحله یک‌هشتم نهایی تکواندوی قهرمانی جهان شدند اما زینب اسماعیلی با شکست مقابل نایب‌قهرمان المپیک از دور رقابت‌ها کنار رفت.
مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان با صعود سه نماینده ایران به جمع ۳۲ بازیکن برتر پیگیری شد.
مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان با صعود دو نماینده ایران به جمع ۳۲ بازیکن برتر پیگیری شد.
مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان با صعود سه نماینده ایران به جمع ۳۲ بازیکن برتر پیگیری شد.
مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان با صعود دو نماینده ایران به جمع ۳۲ بازیکن برتر پیگیری شد.
سه فرنگی کار ایرانی در روز دوم به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان راه پیدا کردند.
رقابت های وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدهادی ساروی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
محمدنبی رضایی در مسابقه کانوی یکنفره ۵۰۰۰ متر مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان صاحب مدال با ارزش طلا شد.
محمدنبی رضایی در نیمه‌نهایی کانوی یکنفره ۵۰۰ متر مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان دوم شد و به فینال A صعود کرد.
محمدنبی رضایی در هزارمتر کانو و الناز شفیعیان در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر در رده پنجم و ششم مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان قرار گرفتند.
رقابت های وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 21 و 22 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و مهدی محسن نژاد نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و پویا دادمرز نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
زمان برداشت یارانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی اعلام شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ