ابوالفضل عباسی و نرگس میرنوراللهی با شکست رقبای خود، راهی مرحله یک‌هشتم نهایی تکواندوی قهرمانی جهان شدند اما زینب اسماعیلی با شکست مقابل نایب‌قهرمان المپیک از دور رقابت‌ها کنار رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
آنگه پستکوگلو، سرمربی تاتنهام، از حمایت ویژه طرفداران این تیم در پیروزی 2-0 مقابل منچستریونایتد تمجید کرد.
پنجمن تنیسور برتر جهان در گرنداسلم ویمبلدون 2023 مغلوب حریف آمریکایی‌اش شد.
بانوی تنیس باز کشورمان با شکست مقابل حریف استرالیایی از تور جهانی حذف شد.
نوشاد عالمیان با پیروزی ارزشمند مقابل نفر ۱۹ رتبه بندی دنیا از ژاپن در مسابقات کانتندر کرواسی شگفتی آفرید.
نفر نخست رنکینگ برترین تنیسورهای جهان در مرحله یک چهارم نهایی تنیس مسترز رم، مقابل حریف جوان خود از دانمارک تن به شکست داد.
گری نویل به 4 ستاره آرسنال تاخت که چرا نتوانستند در بازی با سیتی تیم را جمع کنند و ادعا کرد، بازیکنان بزرگ تیم به جای حل مشکلات، خودشان در ایجاد مشکل دست دارند.
مائوریتزیو ساری پس از شکست مقابل تورینو از عمکرد داور مسابقه انتقاد کرد.
نمایش تیم آلومینیوم اراک برابر استقلال علیرغم شکست این تیم قابل ستایش است.
نوشاد عالمیان بعد از شکست حریف قدرتمند کره ای، حالا باید برابر نفر 16 رنکینگ جهانی تنیس روی میز قرار گیرد.
نفر نخست رنکینگ برترین تنیسورهای جهان با شکست مقابل دنیل مدودف روس از رسیدن به فینال رقابت های ۵۰۰ امتیازی دوبی بازماند.
جشن قهرمانی یونایتدی ها با رقص تن هاخ به جذاب ترین شکل ممکن برگزار شد.
فینالیست گرنداسلم استرالیا 2023 جزئیاتی را در مورد پیشرفت خود در دنیای تنیس به اشتراک گذاشت.
شکست پرسپولیس برابر فولاد در دیداری پرحاشیه و جنجالی، پیروزی سپاهان برابر نساجی، برد پرگل استقلال برابر ملوان و فرار گل‌گهر از شکست برابر مس رفسنجان جذابیت های لیگ را چند برابر کرد.
در شبی که اسپرز مغلوب واریرز شد شاهد شکسته شدن رکورد حضور تماشاگر در NBA بودیم.
بامداد امروز 50 هزار نفر در ورزشگاه اختصاصی گرمیو برزیل حاضر بودند تا از لوئیس سوارز استقبال کنند.
روزنامه مارکا در گزارشی از پنج بازیکن تیم ملی اسپانیا به عنوان ستاره‌هایی یاد کرد که با وجود انتظار بالا از آنها در قطر عملکردی به مراتب پایین‌تر از آنچه تصور می‌شد داشتند.
تقریبا نیمی از بازیکنان تیم ملی اسپانیا حاضر نشدند همراه دیگر بازیکنان و کادر فنی به اسپانیا برگردند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هیچ کجای دنیا مسئله کشتن، درگیری، اغتشاش و شکستن چارچوب قانون را نمی‌پذیرند؛ اما من شنیدم که حدود ۱۴۰ نفر از نیروی‌های تامین کننده امنیت به شهادت رسیده اند، چون آن‌ها با پینت بال در مقابل اغتشاشگران ایستادند و اغتشاشگران سلاح و چاقو داشتند.
در شب شکست مقابل آمریکا، شاگردان کارلوس کی‌روش نمایشی پایین‌تر از حد انتظار داشتند.
تیم ملی فوتبال ایران در بازی نخست خود در مرحله گروهی در برابر انگلیس شکست سنگینی را متحمل شد.
بعدازظهر امروز (پنجشنبه) نوشاد عالمیان ملی‌پوش کشورمان به مصاف «لین گائو یوان» از چین رفت و مقابل نفر 13 رنکینگ جهانی به برتری دست یافت.
۹۰ درصد فضای مجازی کشور دمعاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد فضای مجازی کشور در دست دشمن است، اظهار کرد: دشمنان علیرغم تلاش گسترده در فتنه اخیر شکست خوردند و در بهترین حالت جمعیتی که در اغتشاشات اخیر به کف خیابان آمدند ۷۰ هزار نفر بودند و از بین بیش از سه میلیون دانشجوی کشور کمتر از ده هزار و ۵۰۰ نفر در اغتشاشات شرکت کردند.ر دست دشمن است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ