چندین مجموعه‌ ورزشی در اندونزی به دلیل سلب حق میزبانی مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۲۰ سال جهان به آتش کشیده شد و یک نفر جان باخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار مشاور در امور خارجه دولت قطر گفت: آتش کشیدن کتاب و اندیشه، آزادی نیست، عین توحش است.
شهرک‌نشینان صهیونیست با حمله به روستای «ابوغوش» اقدام به تخریب اموال اهالی و دیوارنویسی علیه فلسطینی‌ها کردند.
آتش نشانان کاشان در عملیاتی سخت جنازه فردی که در چاه سقوط کرده بود را خارج کردند. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در پی فوت یک فرد ۳۹ ساله در چاهی به عمق ۵۰ متر، آتش نشانان پس از یک عملیات سخت و نفس گیر، جسد وی را خارج کردند.
معترضان در ایالت مانیپور هند با برگزاری تظاهراتی اقدام به آتش کشیدن خانه‌های رهبران حزب حاکم «بهاراتیا جاناتا» کردند.
حامیان فلسطین در یونان جریان یک مسابقه بسکتبال که با حریفی اسرائیلی برگزار می‌شد، پرچم اشغالگران صهیونیست را به آتش کشیدند.
مقتول که دو فرزند هم دارد توسط ۵ نفر از فامیل‌های همسرش مورد تعرض قرار گرفته و بعد از این که عکس و فیلم‌های ناجورش به موبایل همسرش فرستاده شد، شوهرش از شدت خشم وارد شده دست به این جنایت زد.
در شهر بیرمنگام انگلستان مرد مسلمان سالخورده‌ای در حین بازگشت از مسجد توسط یک مرد جوان به آتش کشیده شد.
در پی اعتراض به اصلاحات قانون بازنشستگی دولت مکرون مردم به خیابان رفته و مجسمه مکرون را به آتش کشیدند.
عضو تندرو کنست در درخواستی تروریستی موضوع به آتش کشیدن شهرک حواره را عنوان کرد.
بایدن در واکنش به اعلام آتش بس در اوکراین ادعا کرد که روسیه با آتش‌بس کریسمس تلاش می‌کند تا کمی اکسیژن برای نفس کشیدن پیدا کند.
مردی ۳۰ ساله کمی بعد از ساعت ۲۲ سه شنبه ۲۰ دسامبر بعد از مشاهده یک آتش کوچک در نزدیکی دروازه‌های کاخ باکینگهام به جرم تخریب دستگیر شد.
طبق این تصاویر، دو نفر از چهار نفری که از بالای دیوار شرقی دانشگاه شریف وارد شده بودند، به سمت دفتر بسیج دانشجویی می‌روند و پس از اینکه مطمئن می‌شوند کسی داخل دفتر نیست، فرد دوم هم به وی ملحق می‌شود و به آتش زدن دفتر اقدام می‌کنند.
شهرک نشینان صهیونیست بامداد امروز خودروهای فلسطینیان را در قدس اشغالی به آتش کشیدند و شعارهای نژادپرستانه بر روی دیوارهای منازل آنها نوشتند.
فردی که با آتش زدن صندلی یکی از واگن‌های مترو ایستگاه صادقیه قصد به آتش کشیدن واگن مترو را داشت، توسط پلیس مترو دستگیر شد.
پلیس تهران از دستگیری فردی که با آتش‌زدن صندلی یکی از واگن‌های متروی صادقیه قصد به آتش کشیدن واگن مترو را داشت خبر داد.
فردی که با آتش زدن صندلی یکی از واگن‌های متروی صادقیه قصد به آتش کشیدن واگن مترو را داشت، توسط پلیس مترو دستگیر شد.
دادگاه رسیدگی به پرونده یکی از متهمین پرونده به آتش کشیدن بخشداری قرچک با حضور قاضی عموزاد برگزار شد.
اعترافات عامل به آتش کشیدن اتوبوس درون شهری در رفسنجان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ساوه- روابط عمومی سپاه شهرستان ساوه با صدور بیانیه‌ای از دستگیری فردی که در جریان اغتشاشات اخیر یک دستگاه اتوبوس را در خیابان شریعتی ساوه به آتش کشیده بود، خبر داد.
امشب برخی از فرصت طلبان به بهانه فوت مهسا امینی اقدام به آتش زدن و تخریب اماکن عمومی و مذهبی در شهر رشت کردند و و این افراد با به آتش کشیدن مسجد سبز میدان مبادرت به هتک حرمت این مسجد کردند.
نیروهای ارتش اوکراین پرچم روسیه را در شهر تازه آزاد شده ووفچانسک پاره کرده و به آتش کشیدند.
زن ۵۲ ساله گفت: پسر بزرگم چند شب قبل به منزل من آمد و شروع به مشاجره و ناسزاگویی کرد، اما وقتی دید که من زیر بار نمی‌روم و پول بیشتری به او نمی‌دهم، ناگهان بطری بنزین را برداشت تا مرا آتش بزند. من هم که به شدت ترسیده بودم وحشت‌زده به داخل کوچه دویدم و جیغ‌زنان از همسایگان کمک خواستم.
به آتش کشیدن مسجدالاقصی به عنوان اتفاقی تلخ در حافظه مسلمانان باقی ماند، چراکه یکی از با ارزش‌ترین و مقدس‌ترین مساجد مسلمانان از سوی صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بخش کجور نوشهر گفت: طبق گزارش‌ها، کشاورزان این منطقه در حال شخم زنی بودند و پیش از انجام این عملیات اقدام به جمع آوری علف‌های هرز، پوسیده و دپوی آن در یک نقطه برای سوزاندن کردند که در نهایت با وزش باد و زبانه کشیدن آتش به نقاط جنگلی سرایت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ