تنیسور یونانی حتی در صورت قهرمانی در گرنداسلم رولان گاروس نمی‌تواند نفر شماره یک جهان شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از دست رفتن پنالتی طارمی در مقابل رایو وایه کانو در دقیقه 59
محمد مهاجری نوشت: تا اینجای کار، نه فقط غنی‌نژاد که لیبرالیسم هم قسر در رفته. او شانس بزرگی یافته که طرف‌هایش بازی ساده او را پیش‌بینی نکرده بودند و درعین حال، او دست طرف مقابل را خوانده و با علم کافی وارد بازی شده است. با این حال به نظر می‌آید متفکرانی هم در کشور ما و هم در غرب وجود دارند که لیبرالیسم اقتصادی و سیاسی مورد قبول غنی‌نژاد را به چالش کشیده‌اند
رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام ISC گفت: چنانچه تمهیدات ویژه ای اندیشیده نشود با توجه شتاب گرفتن رقبای منطقه ای، ارتقا و حتی حفظ جایگاه علمی ایران امکان پذیر نیست.
صبح روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت وقتی ساکنان بن‌بست لاله از خواب بیدار می‌شوند و برای رفتن سر کارشان سراغ خودروی خود می‌روند انگار آب سردی روی سرشان ریخته می‌شود. کوچه پر از شیشه‌های خرد شده است و مردمی بهت زده که دست روی دست گذاشته و مات و مبهوت به خسارت صبحگاهی شان چشم می‌دوزند.
اولین شانس مسلم گلزنی میلان در مصاف با ناپولی از دست رفت.
رقابتهای پنج وزن دوم سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی آغاز شد سه ملی پوش ایران با شکست برابر حریفان خود شانس رسیدن به فینال را از دست دادند.
تنها کشتی‌گیر تیم ملی آزاد ایران که در پنج وزن نخست به دیدار فینال راه یافته بود، در مبارزه نهایی برابر حریفی از مغولستان به پیروزی رسید و مدال طلای آسیا را بر گردن آویخت.
کاپیتان تیم فوتبال لیون در جدال با پی‌اس‌جی پنالتی حساسی را از دست داد.
یحیی گل محمدی در پایان بازی با سپاهان درخواست ویژه ای از بازیکنانش داشت؛ اینکه بازی ها را تمام شده فرض نکنند و اینطور تصور نکنند، شانس قهرمانی به طور کامل از دست رفته است.
مدیر مجوز حرفه‌ای باشگاهی فدراسیون فوتبال ایران از باشگاه تراکتور بازدید و نکته‌ای را درباره شانس از دست رفته این تیم عنوان کرد.
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تغییر تاکتیک بازی مانع از پیروزی این تیم در دربی ۹۹ پایتخت شد.
مهم‌ترین شانس تیم‌ملی ایران برای بازگشت به مسابقه مقابل ایالات‌متحده را سامان قدوس از دست داد: دقیقه ۶۴، قدوس می‌توانست به‌معنای واقعی کلمه تعویض طلایی لقب بگیرد. در این لحظه پاس به بیرون علی قلی‌زاده پس از عبور از مهدی طارمی، در حالی به‌سامان رسید که او بدون مراقبت رها شده بود. قدوس هم با یک ضربه فنی دروازه حریف را هدف گرفت، اما توپ او با فاصله کمی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.
یک بار دیگر ایران و کی‌روش در یک تورنمنت با هم هم‌مسیر شدند و باز هم در آخرین ثانیه‌ها شانس افتخارآفرینی از دست رفت.
پادکست ورزش سه مربوط به روز یازدهم جام جهانی 2022 قطر منتشر شد.
در آخرین دقیقه‌ وقت‌های اضافه اشتباه کشنده دروازه‌بان پرتغال که با خوش شانسی تمام، مهاجم غنا لیز خورد و فرصت گل مساوی را از دست داد. در این هنگام دوربین روی چهره رونالدو بود که به شدت نگران بازی را دنبال می‌کرد!
با شکست سنگین 6 بر 2 برابر ایران، شاگردان کی‌روش فعلا 6 پله نیز در رده بندی فیفا سقوط کرده اند.
عباس عبدی نوشت: اصلاح‌طلبان به جای اینکه به عاملی که باعث از دست رفتن پایگاه اجتماعی آن‌ها شده، توجه کنند، دست به توجیه زدند و گفتند: «نمی‌گذارند».
محمد شریفی می‌گوید نساجی برای قهرمانی در سوپرجام وارد دیدار با استقلال شده بود اما بدشانسی باعث از دست رفتن این عنوان شد.
دو دهه پیش اورتون فرصت داشته به راحتی کریستیانو رونالدوی جوان را جذب کند.
دو دهه پیش اورتون فرصت داشته به راحتی کریستیانو رونالدوی جوان را جذب کند.
دانیلو سیکان، مهاجم شاختار دونتسک، یکی از عجیب‌ترین فرصت‌های از دست رفته در لیگ قهرمانان را به نام خودش ثبت کرد.
در صورت صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام‌ ملت‌های آسیا، شانس قضاوت زری فتحی، داور ۳۴ ساله ایرانی در فینال این تورنمنت از دست خواهد رفت.
برادران عالمیان از صعود به مرحله نیمه نهایی جدول دو نفره مسابقات تنیس روی میز بین‌المللی عمان بازماندند و شانس کسب مدال را از دست دادند.
در پی تشدید تنش‌ها میان چین و تایوان، این کشور از هراس اقدام نظامی پکن، پناهگاه‌های خود را به منظور مواجهه با حملات هوایی مهیا می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ