سفیر ویتنام با بیان اینکه در روابط ایران و ویتنام هنوز ظرفیت‌های نامحدودی باقی مانده است، گفت: رئیس جمهوری ویتنام بر تقویت روابط میان ملت‌ها، دولت‌ها و نخبگان دو کشور تاکید دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر آنگولا گفت: دستور کار واضح و مشخصی برای تلاش در راستای گسترش همکاری‌ها با جمهوری اسلامی ایران دارم
سفیر آکردیته اکوادور، ایران را کشوری مهم در منطقه و جهان توصیف و تصریح کرد: اکوادور علاقمند است همکاری در زمینه‌های پزشکی، صنعتی، فناوری و علمی را با ایران گسترش دهد.
سفیر جدید آکردیته جمهوری آنگولا در ایران رونوشت استوارنامه خود را تسلیم امیرعبداللهیان کرد.
سفیر ایران در آذربایجان در صفحه توییتری خود نسبت به توییت سفیر انگلیس در ایران واکنش نشان داد.
بهرام قاسمی گفت: این وضعیت سیاست‌خارجی قابل دوام نیست و باید تغییر کند. نیاز به تغییرات مشخصی دارد که باید ابزارهایش را پیدا کرد. ابزارهای فعلی منافع ملی ایران را تامین نمی‌کنند. تا الان اقتصاد به سیاست‌خارجی یارانه داده و ما اقتصاد را در خدمت سیاست خارجی گذاشتیم و هزینه کردیم. منابع کشور را عمدتاً در خدمت سیاست‌خارجی و اهداف سیاست‌خارجی استفاده کردیم. این روند دیگر قابل ادامه دادن نیست.
سفیر جدید پادشاهی تایلند در جمهوری اسلامی ایران در آغاز مأموریت خود با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.
نخست وزیر عراق در دیدار سفیر آمریکا با او، گفت: عراق به اجرای برنامه های اصلاحات در سطوح مختلف و تلاش برای ایجاد شراکت سازنده و مفید با کشورهای دوست و برادر ادامه می دهد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گفت: آیا سفیر انگلیس جسارت دارد تا نسبت به وضعیت خبرنگاران در کشور خودش ابراز نگرانی کند.
رئیس مجلس ویتنام عازم ایران شد.
سرپرست سازمان توسعه تجارت امروز میزبان سفیر ویتنام در تهران بود تا طرفین به بررسی و برنامه ریزی موضوعات تجاری همزمان با سفر رئیس مجلس ویتنام به تهران بپردازند.
اعضای کاروان پیکان میهمان سفیر ایران در ویتنام بودند.
ابراهیم شکوری بعد از حضور در مسابقات والیبال زنان آسیا از ویتنام مستقیما به مالزی رفت.
بسیاری از لاک‌ پشت ‌های اینجا زمانی در سایر بخش‌ های آسیا مانند ویتنام، تایلند، تایوان و سرزمین اصلی چین فراوان بودند اما شکار غیرقانونی جمعیت آنان را از بین برده تا جایی که برخی از گونه های آن حیوانات اکنون به تعداد صدها عدد و تعدادی کمی بیش تر در هنگ کنگ وجود دارند.
معاون امور بین‌الملل وزیر دادگستری میزبان سفیر جمهوری خلق ویتنام در تهران بود.
وزارت امور خارجه آمریکا امروز در بیانیه‌ای از سفر «آنتونی بلینکن» به ژاپن و ویتنام خبر داد.
بنا به اعلام یک سناتور آمریکایی، وزیر خارجه این کشور هفته آینده سفری به ویتنام خواهد داشت.
سفیر ایران در ویتنام در توئیتی دیدارش با سفیر عربستان را دوستانه توصیف کرد.
تیم جوانان ویتنام با وجود کسب دو پیروزی در دو بازی اول خود، با توجه به نتایج سایر بازی‌های گروه از صعود بازماند.
سفیر ویتنام در ایران از بازگشایی مرزهای ویتنام به روی گردشگران پس از رفع محدودیت‌های کرونا خبر داد.
در نشست مشترک میان رئیس سازمان توسعه تجارت کشورمان و سفیر ویتنام در ایران بر لزوم شروع مذاکرات برای امضای موافقتنامه تجارت ترجیحی میان دو کشور تاکید شد.
سرمربی تیم ملی تنیس به علت ابتلا به بیماری نمی‌تواند در سفر ویتنام حضور داشته باشد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فراگرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فراگرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ