اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به اسلام‌آباد با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به اسلام آباد با رئیس مجلس سنا پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به اسلام آباد با رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس مجلس صربستان که در راس هیئتی پارلمانی به تهران سفر کرده است، دقایقی پیش با رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
سرپرست سازمان توسعه تجارت امروز میزبان سفیر ویتنام در تهران بود تا طرفین به بررسی و برنامه ریزی موضوعات تجاری همزمان با سفر رئیس مجلس ویتنام به تهران بپردازند.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس که رئیس جمهور را در سفر به آمریکای لاتین همراهی کرده بود، توضیحاتی درباره دستاوردهای آن سفر داد.
ملارد- نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: به جرأت می‌توان گفت، که یک ریال از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به ملارد تا امروز تخصیص پیدا نکرده است..
«محمدباقر قالیباف» رئیس قوه مقننه چهارشنبه( ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ) در صدر هیئتی پارلمانی و نظارتی به استان خراسان شمالی سفر کرد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در رأس هیأتی از این کمیسیون جهت شرکت در نشست مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت جمعی وارد مینسک پایتخت بلاروس شد.
یدیعوت آحارونوت از دیدار رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با بنیامین نتانیاهو و اسحاق هرتزوگ در جریان سفر این مقام آمریکایی به اراضی اشغالی خبر می‌دهند.
اهواز- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: محور مصوبات رئیس جمهور در دومین سفر خود به خوزستان در حوزه آموزش و پرورش عمرانی خواهد بود.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: پس از پیگیری و هماهنگی با معاون اجرایی رئیس جمهور و استاندار خوزستان، شهرستان شوش یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به استان شد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس، انتظارات و خواسته های مردم و فعالان اقتصادی و صنعتی آبادان از سفر استانی رئیس جمهور به استان خوزستان را تشریح کرد.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: یکی از اولویت‌های سفر دوم رئیس جمهور به خوزستان باید تکمیل پروژه‌های عمرانی و طرح‌های ناتمام استان در سال‌های گذشته باشد.
سفیر امارات در تهران با حضور در مجلس شورای اسلامی دعوت نامه رسمی رئیس مجلس این کشور از رئیس مجلس شورای اسلامی برای سفر به امارات را تقدیم وی کرد.
مک کارتی همواره مدعی حمایت از اوکراین بوده است، اما جمهوری‌خواهان مجلس که کنترل مجلس را در آذر ماه به دست گرفتند، مخالف چک سفید کمک آمریکا به کی‌یف هستند.
اهواز- قائم‌مقام رئیس فراکسیون اقتصادِ انرژی گفت: هیئت‌رئیسه فراکسیون اقتصادِ انرژی مجلس در ۱۹ و ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ به منظور پیگیری و رفع موانع پروژه‌ها به استان خوزستان سفر خواهند کرد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
وزارت خارجه آمریکا می گوید از سفر برنامه ریزی شده مک کارتی رئیس مجلس به تایوان بی اطلاع است.
در این اطلاعیه آمده است که این سفر دو روز به طول خواهد انجامید و ویاچسلاو ولودین، رئیس دوما در جریان این سفر که روز‌های ۲۲ و ۲۳ ژانویه انجام می‌گیرد با رئیس مجلس ایران و سایر مقامات کشور دیدار خواهد کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در سیزدهمین نشست مجمع عمومی مجمع مجالس آسیایی APA به آنتالیای ترکیه سفر کرده است با مصطفی شنتوپ، رئیس پارلمان ترکیه دیدار و گفت و گو کرد.
قم- رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به قم با حضور در محل احداث بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور از مراحل ساخت و پیشرفت این بیمارستان بازدید کرد.
شیراز - «محمدباقر قالیباف» روز پنجشنبه به شهرستان‌های لامرد و مهر سفر می‌کند.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در پی آن است به ایروان سفر کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ