رباط کریم- معاون وزیر راه و شهرسازی از تامین ۱۵ هزار هکتار زمین در شهرهای جدید برای ساخت مسکن خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تامین اجتماعی درباره شروط وام ۱۵ میلیون تومانی بازنشستگان توضیح داد.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش گفت: ۱۵ درصد از دانش آموزان و داوطلبان امتحانات نهایی به نمرات خود اعتراض داشتند که به این اعتراضات رسیدگی شد.
محققان یک شرکت دانش‌بنیان با تولید ۱۵ قلم از فرآورده‌های پلیمری توانسته‌اند بخش قابل توجهی از نیاز داخلی را به این فرآورده‌ها تامین کنند.
مذاکرات شرکت انرژی دولتی تایلند (PTT) با شرکت انرژی قطر در خصوص قرارداد تامین گاز طبیعی به مراحل پیشرفته ای رسیده است.
کرمان- وزیر نیرو در بم گفت: از ۱۰ هزار روستای دارای تنش آبی در کشور مشکلات مردم سه هزار روستا تاکنون حل شده و رفع مشکل بقیه هم در دستور کار است.
«تفاوت بین هزینه‌های واقعی زندگی و درآمد‌ها نه تنها منجر به کوچک شدن سفره مردم می‌شود، بلکه به افزایش نارضایتی‌های عمومی و اجتماعی نیز دامن می‌زند. شهروندان، در تلاشند با کمک شغل دوم از پس وضعیت تورم بر آمده و هزینه‌های زندگی را تامین کنند. اما کارمندی که روزی ۱۰ تا ۱۵ ساعت کار می‌کند، به سرعت فرسوده و بیمار می‌شود و توانایی کار کردن خود را از دست می‌دهد.»
رییس صندوق نوآوری گفت: در بسته همکاری صندوق نوآوری با سازمان بورس، تامین مالی جمعی ۱۰۰ طرح نوآورانه به ارزش هزار میلیارد تومان و ورود ۱۵ شرکت دانش‌ بنیان به بازار سرمایه پیشنهاد شده است.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تامین ۱۵ درصد آب شرب کلانشهر تبریز از سد نهند و موجودی ۴.۵ میلیون مترمکعبی این سد در حال حاضر، گفت: این میزان در سال گذشته ۱۷ میلیون مترمکعب بود.
شورای قیمت‌گذاری محصولات اساسی کشاورزی به استناد مفاد اصلاح قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی، نرخ خرید تضمینی گندم را در سال زراعی جاری ۱۵ هزار تومان تصویب و ابلاغ کرد.
وزیر نفت تصریح کرد: دشمن و عوامل آن‌ها توانستند با جنگ ترکیبی شرایط ویژه‌ای را به راه انداخته و با ایجاد چالش در تامین گاز و بنزین زمینه گسترش نارضایتی عمومی را فراهم کنند، اما این ترفند دشمن خنثی شد. همانطوری که در بند «م» تبصره یک بودجه سال ۱۴۰۱ دولت مکلف به اصلاح الگوی مصرف گاز شد دولت نیز در این مسیر گام برداشت. در بند «ک» تبصره ۱۵ بودجه سال ۱۴۰۱ نیز دولت مکلف شد تغرفه بخش خانگی را اصلاح کند.
ایستگاه فضایی چین که خدمه فضاپیمای شنزو ۱۵ هم اکنون در آن حضور دارند، می تواند ۱۰۰ درصد اکسیژن مورد نیاز خود را از طریق سیستم بازسازی داخلی خود تامین کند.
در شرایطی که حل بحران تامین مسکن افراد بدون خانه، از دغدغه های دولت سیزدهم است، به تازگی سرپرست بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی حوزه مسکن، نسخه پرایراد گذشته این بانک برای جوانان را به روزرسانی کرده و وعده پرداخت وام البته با پازنده سال وقفه را داده است!
قاهان یکی ازبخش‌های فرمانداری جعفر آباد و در۸۱ کیلومتری شهرستان قم قرار گرفته است. رودخانه‌های فصلی و قنات‌هایی که در قاهان وجود دارد باعث شده دره‌ای سرسبز و پرمحصول شکل بگیرد. حدود ۲۰ قنات در قاهان و ۱۵ قنات در روستای انجلیه شناسایی شده‌اند که از مهم‌ترین منابع تامین آب محسوب می‌شوند.
اصفهان- رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به تایید نهایی بیش از ۱۱ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: تامین و الحاق اراضی این طرح در حال پیگیری است.
ماده‌ها برای تضمین بقای فرزندان خود دست به هرکاری می‌زنند و از این نظر شایسته تقدیرند. در این گزارش نمونه‌هایی از بهترین مادران در قلمرو حیوانات را معرفی کرده ایم.
چگنی گفت: براساس بند (ک) تبصره ۱۵ بودجه سال ۱۴۰۱، گاز مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی رایگان است. منابع لازم برای این امر از طریق افزایش تعرفه گاز مشترکان پرمصرف تامین میشود.
منابع قطری اعلام کردند که این کشور یک قرارداد ۱۵ ساله که از سال ۲۰۲۶ شروع می شود برای صادرات گاز مایع به آلمان به امضا رسانده است.
معاون وزیر صمت گفت: ۱۵ هزار دستگاه ماشین‌آلات معدنی فرسوده در کشور داریم که برنامه ریزی شده سالانه ۲ هزار تا ۲۵۰۰ دستگاه نوسازی شود.
صندوق سرمایه گذاری مشترک توسعه بازار با هدف تامین مالی از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱.۰۷.۱۹ عرضه اوراق اختیار فروش تبعی بر روی سهام ۱۵ شرکت را آغاز می‌کند. جزییات این عرضه چگونه چیست؟
مدیرعامل انجمن SMA اعلام کرد: الان بعد از ۱۰ ماه سازمان غذا و دارو به ما می‌گوید که به دلیل مشکلات مالی تنها توانایی تهیه دارو برای ۳۰۰ نفر از بیماران را دارد. این درحالی است که حدود ۷۶۱ نفر عضو انجمن SMA هستند که ۵۰ نفر آن‌ها فوت کردند و تقریبا ۱۵ نفر هم به علت عدم اثرگذاری دارو، کاندید دارو نیستند. درواقع حدود ۶۸۰ نفر در حال حاضر متقاضی دریافت دارو هستند که به گفته سازمان غذا و دارو توانایی تامین دارو برای ۳۰۰ نفر آن‌ها وجود دارد.
پس از موافقت شورای تامین، پرسپولیس با نزدیک به ۴۰ هزار تماشاگر به استقبال فولاد خواهد رفت.
عملیات احداث کلانتری در محله رضویه منطقه ۱۵ با هدف تأمین آسایش و امنیت شهروندان آغاز شد.
مدیرکل سرمایه گذاری گردشگری گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری با پیشرفت ۷۰درصد،تأمین منابع مالی دو هزار میلیارد تومان، با قابلیت بهره‌برداری و ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۸هزار نفر ،حمایت‌ می شوند.
مصوبه سران قوا درباره حداکثر افزایش اجاره‌بها بین ۱۵ تا ۲۰ درصد عملی نمی‌شود و صاحبان خانه به این مصوبه تمکین نمی‌کنند، امروز مستاجران به «چه‌کنم چه‌کنم» افتاده‌اند. از طرفی مصوبه حداکثر افزایش ۲۰ درصدی برای اجاره‌بها هم روی زمین مانده است. آقای رئیس جمهور کمر مستاجران خم شده به داد آن‌ها برسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ