ماده‌ها برای تضمین بقای فرزندان خود دست به هرکاری می‌زنند و از این نظر شایسته تقدیرند. در این گزارش نمونه‌هایی از بهترین مادران در قلمرو حیوانات را معرفی کرده ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خشکسالی در تایلند و اعمال محدودیت در صادرات برنج هندی موجب شده تا شاهد افزایش قیمت این ماده غذایی در بازار جهانی باشیم.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز چهاردهم مردادماه بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش فعال با میانگین ۱۰۸ وضعیت ناسالم برای گروه های حساس را نشان می‌دهد.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: طبق آخرین آمار حدود ۱۵ هزار وام خود اشتغالی به سربازان مهارت دیده اعطا شده است.
شما باید با رفتار خود به گونه‌ای واکنش نشان دهید که مادر شوهرتان متوجه شود از چه چیز‌هایی ناراحت می‌شوید. هرگز موقع بی‌احترامی کردن و دخالت‌های او، شما برای جروبحث اقدام نکنید، چون این طوری او بیشتر به خود اجازه می‌دهد که حرمت شما را بشکند و جلوی پسرش شما را آدم بد داستان جلوه دهد. به طور کلی ضمن حفظ احترام باید کاری کنید که شخصیت شما حفظ شود.
فرآیند اهدای بسته‌های لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور سرعت گرفت.
در حالی دولت از حدود ۱۵ ماه پیش به دنبال واگذاری خودروسازان است که زیان انباشته شرکت های مادر -منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱- به ۱۳۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در ۱۵ استان مرکز یاریگران زندگی و کارآفرینان راه اندازی شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز بیست و نهم خرداد ماه براساس داده‌های ۱۵ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۷۹ وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.
شما به عنوان مخاطب این مقاله یا خودتان دارای فرزند هستید که در این صورت احتمالا خواندن این مقاله فقط تعدادی از خاطراتتان را زنده خواهد کرد و یا هنوز طعم پدر یا مادر شدن را نچشیده‌اید که در آن صورت باید یادآوری کنم این مقاله قرار نیست به شما پیام "بچه‌دار شدن بد است" را بدهد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز بیست و پنجم خرداد ماه براساس داده‌های ۱۵ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۸۴ وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کاهش ۱۵ درصدی ورود مواد مخدر به ایران و کاهش انتقال مواد از کشور از طریق ضربه به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان خبر داد.
تست دوپینگ شاراپووا در مسابقات اوپن استرالیا ۲۰۱۶ برای ماده مخدری به نام ملدونیوم مثبت شد و به مدت ۱۵ ماه از رقابت محروم شد. شاراپووا پس از این اتفاق توضیح داد که به توصیه پزشک خانواده‌اش از داروی میلدرونات استفاده می‌کرده و نمی‌دانست که این ماده همان ملدونیومی است که چند هفته قبل به عنوان ماده ممنوعه طبقه‌بندی شده بود. او از هواداران عذرخواهی کرد و از مقامات خواست که یک فرصت دیگر به او بدهند تا دوران حرفه‌ای خود را به شکلی بهتر به پایان برساند.
این مارهای عظیم الجثه قطر بدنشان به یک متر و طولشان به بیش از ۱۵ متر می‌رسید و با ابعادی شبیه به اتوبوس یکی از بزرگترین شکارچیان جهان پس از دوران دایناسورها بوده‌اند.
دارنده مدال طلا قهرمانی آسیا در ماده تعقیبی ۴ هزار متر پارادوچرخه‌سواری گفت: در حالی برای کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند در رشته جاده تلاش می‌کنم که از دوچرخه مدرن و استاندارد برخوردار نیستم.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر طی ۱۵ روز اخیر در پایتخت خبر داد.
این مارهای عظیم الجثه قطر بدنشان به یک متر و طولشان به بیش از ۱۵ متر می‌رسید و با ابعادی شبیه به اتوبوس یکی از بزرگترین شکارچیان جهان پس از دوران دایناسورها بوده‌اند.
به دلیل ناآگاهی از مشکل اعتیاد، بعضی افراد فکر می‌کنند عده‌ای از معتادان علی‌رغم مصرف ماده، دچار هیچ عارضه و مشکلی نمی‌شوند. این باور غلط در میان مصرف‌کنندگان مواد دیده می‌شود که می‌گویند سالهاست مواد مصرف می‌کنیم تا به حال نه معتاد شده‌ام و نه مشکلی پیش آمده است.
زرافه‌های تازه متولد شده تقریباً ۶ فوت (۱.۸ متر) قد و ۲۲۰ پوند (۱۰۰ کیلوگرم) وزن دارند. زرافه مادر که تنها پاهایش حدود ۶ فوت طول دارد، ایستاده زایمان می‌کند، بنابراین گوساله باید یک سقوط طولانی به زمین را تجربه کند. شگفتی آنجاست که در عرض یک ساعت پس از زایمان گوساله روی پا‌های خود می‌ایستد.
پیتزا، نان‌ها، غذا‌های سرد، سوپ و بوریتو‌ها پنج عامل اصلی در افزایش مصرف سدیم هستند. در صدر این لیست پیتزا با ۵.۳ درصد از کل سدیم دریافتی رژیم غذایی قرار دارد و پس از آن نان‌ها و رول‌ها با ۴.۷ درصد قرار دارند. سپس غذا‌های سرد و گوشت‌های پخته شده با ۴.۶%؛ سوپ با ۴.۴٪؛ بوریتو و تاکو با ۴.۳%؛ تنقلات شور با ۴.۱%؛ و طیور ۴% قرار دارند.
این مادر گفت: وقتی پای درددل «فردین» نشستم او آشکارا چیزی را بر زبان جاری نکرد، اما گفت به نامزدش مشکوک شده و همان گونه که در فضای مجازی با او رابطه داشت، با جوان دیگری هم وارد ارتباط نامتعارف شده است. پسرم گفت چون می‌ترسیدم که خانواده عروس مهریه را به اجرا بگذارند به ناچار به منزل آن‌ها رفتم که موضوع را حل کنیم، ولی مادر آن دختر با توهین و فحاشی مرا بیرون کرد و گفت: دختر من اصلاح نمی‌شود، او همین گونه است و...
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز سی‌ام آذرماه براساس داده‌های ۱۵ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۴۶ وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
اعتماد نوشت: مادر امیرحسین رحیمی درباره وکیل تسخیری می‌گوید: آدرس دفترش را به من نداد و هیچ‌وقت با هم ملاقات نکردیم حتی تماس‌های من را هم پاسخ نمی‌داد. زمانی هم که امیرحسین بازداشت شد، به واسطه اینکه درگیر شده و نهایتا فرار کرده بود، فردی که امیرحسین را گرفته بود، برخورد تندی با او داشت [نحوه رفتار با امیرحسین در دفتر روزنامه موجود است.]تصویری که از امیرحسین موجود است، او را یک بچه نحیف نشان می‌دهد. مگر می‌تواند با ماموران درگیر شود؟
به همت بنیاد ۱۵ خرداد ، مرحله اجرایی پویش لبخند مادری با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا رسما آغاز شد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف حدود ۲ تن مواد مخدر در این استان گفت: ۱۵ باند قاچاق مواد مخدر در گیلان منهدم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ