ایستگاه فضایی چین که خدمه فضاپیمای شنزو ۱۵ هم اکنون در آن حضور دارند، می تواند ۱۰۰ درصد اکسیژن مورد نیاز خود را از طریق سیستم بازسازی داخلی خود تامین کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی پوش وزن 54- کیلوگرم تکواندو موفق شد در رقابت های یونیورسیاد چین به مدال طلا دست یابد.
مرتضی زنده دل و یاسمن لیموچی دو پومسه رو کشورمان در رقابت‌های انفرادی یونیورسیاد چین موفق به کسب مدال برنز شدند.
سفیر چین در تهران درباره اینکه آیا چین به سیاست خود همانند حمایت از ایران برای عضویت در سازمان‌هایی مانند شانگهای ادامه می‌دهد؟ گفت: حتما، چین از عضویت ایران در سازمان بریکس هم حمایت می‌کند، سال گذشته شی جین پینگ رئیس جمهور چین از رئیس جمهور ایران دعوت کرد تا در گفت‌و گوی عالی توسعه شرکت کند.
عربستان سعودی به روشنی یک کشور مهم در منطقه‌ی خاورمیانه است. آمریکایی‌ها هم باید روابط گسترده‌ای با آن داشته باشند و راه‌هایی برای همکاری با این کشور در مورد موضوعات خاصی که در آن منافع دو کشور همپوشانی دارد؛ پیدا کنند. اما هیچ دلیلی وجود ندارد که آمریکا در نزاع‌های منطقه‌ای به صورت خودکار یا نیمه خودکار در کنار سعودی‌ها باشد. آمریکا هیچ ارزش سیاسی مشترکی با عربستان سعودی ندارد.
تیم ملی والیبال چین در نخستین مسابقه گروه مردان لیگ ملت‌های 2023 موفق به شکست بلغارستان شد.
هواپیمای فضایی و مرموز چینی بعد از ۹ ماه حضور در مدار زمین اخیرا برای دومین بار روی زمین فرود آمد و بدین ترتیب چین تبدیل به یکی از معدود کشور‌هایی شد که موفق به فرود و استفاده مجدد از یک فضاپیما شده است.
انستیتو بیست و پنجم «دومین آکادمی علم و صنعت هوافضای چین» برای نخستین بار از انتقال بی سیم موفق با فرکانس سطح تراهرتز (THz) و دستیابی به سرعت انتقال داده ۱۰۰ گیگابیت برثانیه خبر داد. برای نشان دادن تمایز، سیگنال ۵ G با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه در آمریکا ایده آل به نظر می‌رسد.
تنها بانوی کوهنورد ایرانی بعد از 5 صعود موفق به قله‌های 8 هزار متری قصد دارد به 14 قله مرتفع 8 هزار متری صعود کند تا عضو باشگاه 8 هزار متری‌ها شود.
یورگن لوکادیا مهاجم سابق پرسپولیس در اولین تجربه خود برای کانگژو چین موفق شد در دقیقه ۴۳ برای این تیم گلزنی کند.
مهاجم هلندی سابق پرسپولیس در نخستین بازی برای باشگاه کانگژو چین موفق به گلزنی شد.
مهاجم هلندی سابق پرسپولیس در نخستین بازی برای باشگاه کانگژو چین موفق به گلزنی شد.
کمپانی چینی پس از آزمایش موفق موشک عمود فرود خود، از احتمال به‌کارگیری این تکنولوژی در راکت‌های آینده، از جمله Lijian-۳ خبر داد.
مرحله نخست رقابت‌های گرند اسلم به عنوان یکی از مسیرهای کسب سهمیه المپیک پاریس به مدت ۲ روز به میزبانی چین در شهر ووشی برگزار شد که تیم ملی کشورمان موفق به کسب ۴ مدال طلا، نقره و برنز شد.
تکواندوکاران ايران در روز نخست از رقابت‌های نهایی گرنداسلم چین موفق به کسب مدال 3 نشان طلا، نقره و برنز شدند.
سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند هنوز نتوانسته‌اند در بخش بازار رده‌بالا موفق شوند. هواوی در این بازار یک استثنا بود که توانست به بازیکن شماره یک گوشی‌های هوشمند جهان در سال ۲۰۲۰ تبدیل شود که بعد هم تحریم‌های ایالات متحده تجارت گوشی‌های هوشمند او را برهم زد.
وزیر خارجه چین اعلام کرد روابط میان مسکو و پکن می تواند نمونه ای از روابط مثبت میان قدرت های جهان باشد.
چین تنها کشوری است که موفق به خرید سوخو-۳۵ از روسیه شده است و مذاکرات هند با مسکو هنوز پیشرفت قابل توجهی نداشته است.
فوتسالیست ایرانی طی 21 بازی در لیگ این کشور موفق شد با ثبت 37 گل عنوان آقای گلی را به خود اختصاص دهد.
تیم‌ ملی والیبال ساحلی دو ایران در نخستین روز مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا موفق به شکست نماینده چین شد.
چین سرانجام موفق به ساخت اولین هواپیمای جت مسافربری در داخل این کشور شد. هواپیمای یادشده ۱۵۸ تا ۱۶۸ صندلی دارد و حداکثر برد آن ۵۵۵۵ کیلومتر است.
ترکیه در یک بازی آسان موفق شد در سه ست پیاپی چین را شکست دهد.
تیم هاکی بانوان کشورمان در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب دومین پیروزی خود شد.
چین موفق شده به فناوری پیشرفته‌تری در زمینه تولید خودروهای خودران دست یابد و به برنامه‌های خود در زمینه تولید این نوع خودروها شتاب بخشیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ