اعضای تیم تاتنهام در اولین روز حضور خود در استرالیا با استقبالی ویژه مواجه شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت تسلا تا کنون مجبور به تاخیر در اجرای این طرح بلندپروازانه شده بود که دلیل آن، اعتراضات گسترده ساکنان محلی بویژه به دلیل اثرات زیست محیطی فعالیت کارخانه و مصرف بالای آب توسط آن بوده است.
اجرای پویش ملی غرق نشویم با شعار بی گدار به آب نزنیم از امروز ۲۶ تیر آغاز شد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان اجرای طرح ملی تولید کتاب کودک با مضامین تربیتی و ارزش‌های خانوادگی خبر داد.
خجسته مهر گفت: جمع آوری و جلوگیری از سوزانده شدن ۵۰۰ میلیون فوت مکعب روزانه گازهای همراه میادین غرب کارون از مهم ترین اهدف اجرای طرح ان جی ال ۳۲۰۰ است.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی شدن بیش از ۱۲۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در بخش شهری توسط بنیاد خبر داد.
ساری- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از برنامه های طرح ملی «لاله های روشن» بیان کرد و گفت: این طرح در ۴۰ هزار مدرسه کشور اجرا شده است.
سازمان امور عشایر ایران و بسیج وزارت جهاد کشاورزی با هدف توسعه همکاری‌های مشترک و اجرای طرح ملی ساخت سکوی نصب سیاه چادر در استقرارگاه‌های عشایر تفاهمنامه منعقد کردند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در آستانه اعزام تیمش به ژاپن و حضور در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی گفت: به خاطر نبود فرصت کافی نتوانستیم بخشی ازبرنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی را اجرا کنیم.
راهپیمایان ۲۲ بهمن در تهران همزمان با سراسر کشور، در ساعت ۱۱ و ۲۲ دقیقه روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ سرود ملی جمهوری اسلامی ایران را به صورت همخوانی اجرا کردند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در دیدار با مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران و هیات همراه، خواستار عقد قرارداد و تفاهم‌نامه‌های متعدد در حوزه طرح‌های فناورانه شد.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه اصلاح نقاط حادثه خیز در محورها و شهرها باید در اولویت باشد، گفت: اجرای پروژه ملی آزاد راه حرم تا حرم تسریع شود.
بازماندن و ترک تحصیل دارای تبعات قابل‌توجه در سطوح مختلف فردی و جامعه است؛ به همین دلیل تلاش برای از میان بردن آن از اهمیت بالایی برخوردار است. مرکز پژوهش‌های مجلس پیشنهاد می‌کند در زمینه سوادآموزی با توجه به ترکیب ناکارآمد، تشکیل نامنظم جلسات، نبود ضمانت اجرای مصوبات و عدم‌حضور نهادهای موثر و سیاستگذاری متمرکز و عدم‌توجه به اقتضائات محلی، باید اصلاحات ساختاری در شورای پشتیبانی سوادآموزی اجرا شود.
امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد روز دوشنبه به وقت محلی در نشست دوره ای و عادی شورای امنیت درباره اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ و برجام افزود: امروز همانطور که انتظار می رفت، اعضای شورا بار دیگر حمایت خود را از احیای برجام ابراز کردند و اجرای کامل آن به عنوان تنها اقدام عملی خواستار شدند.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی با انگلیس با سختگیری عجیب مسئولان اجرایی فیفا در فیلمبرداری همراه بود.
دومین تمرین تیم ملی فوتبال در نخستین روز از مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی برگزار شد.
سرود جام جهانی را که محمد معتمدی خوانده، آماده شده و یک سرودی را هم احتمالا بچه‌های تیم ملی خودشان می‌خوانند. آن سرود تقریبا آماده شده و بچه‌ها باید برای تمرین بیایند
رشت- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گیلان با اشاره به کمبود زمین به عنوان اساسی ترین مشکل در اجرای طرح نهضت مسکن ملی در استان گفت: ۸۰۳۲ شهروند گیلانی واجد شرایط دریافت مسکن ملی هستند.
معاون دفتر زیستگاه ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مهم ترین بحث در حفاظت از زیستگاه های کشور، اجرای سند ملی آمایش سرزمین است.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایران‌گردی و جهان‌گردی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ با دستگاه‌ها در قالب «طرح ملی زیارت خورشید هشتم» برای استفاده از ظرفیت‌های اقامتی آن‌ها خبر داد.
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد، دولت ایران و کشاورزان محلی منطقه آذربایجان غربی برای اجرای طرحی که از اواخر جولای با هدف بهره‌وری آب و حفاظت از درآمد کشاورزان آغاز شده، همکاری می‌کنند.
مدیر اجرایی باشگاه مس رفسنجان معقتد است که لیگ امسال، سخت ترین لیگ طی سال های اخیر است.
فصول سوم و چهارم از بخش پنجم قانون آیین دادرسی کیفری (اجرای احکام کیفری و اقدامات تأمینی و تربیتی) از مواد ۵۲۹ تا ۵۵۰ به موضوع «اجرای محکومیت های مالی و سایر احکام کیفری» پرداخته است.
وزیر نفت بر تعهد وزارت نفت برای اجرای کامل مصوبه‌های سفرهای استانی دولت و ایفای مسئولیت اجتماعی در قبال جوامع محلی تاکید کرد.
شهردار منطقه ۱۳ از اجرای ۴۹ پروژه مستمر و غیر مستم‌ر توسعه محلی با مشارکت معتمدین محلی و شهروندان در محلات سیزده گانه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ