دومین تمرین تیم ملی فوتبال در نخستین روز از مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، با بیان اینکه تنها تبصره چرخه انتخابی تیم ملی در وزن ۷۲ کیلوگرم و به دلیل عملکرد بسیار خوب دانیال سهرابی بوده است، گفت: از اینکه به اجرای عدالت و چرخه انتخابی تیم ملی پایبند بودیم خوشحالم.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بهروز عطایی تمام دستورات را ارسال می‌کند و کادر فنی حاضر آن‌‌ها را اجرا می‌کنند. نبود سرمربی قطعا به تیم ایران ضربه می‌زند.
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در نشست خبری پیش از بازی در مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا از آماده بودن شاگردانش و تلاش برای اجرای یک بازی زیبا صحبت کرد.
حمید سجادی در گفتگو با خبرنگاران از ضرورت اجرای قانون در خصوص نحوه پرداخت دستمزد مربیان داخلی در باشگاه استقلال و سایر باشگاه ها صحبت به میان آورد.
سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون گفت: حضور وسلین وویوویچ در سپاهان زمانی درست بود که تمام بازیکنان تیم ملی در آن باشگاه حضور داشته باشند.
سرمربی تیم فوتبال امید بررسی شرایط کمی و کیفی و نحوه اجرای اردوی پیش‌روی این تیم را آغاز کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال امید بررسی سطح کمی و کیفی و نحوه اجرای اردوی پیش‌روی این تیم را آغاز کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، تاکید کرد: با طراحی و اجرای چرخه انتخابی تیم ملی، کشتی‌گیران جوان‌ برای رسیدن به تیم ملی انگیزه مضاعفی گرفته‌اند.
شان دایش، سرمربی اورتون، بعد از پیروزی پرگل و بسیار مهم مقابل برایتون به ستایش شاگردانش پرداخت.
سرمربی تیم فوتبال جوانان پس از ناکامی تیمش در رسیدن به جام جهانی گفت: بازیکنانم آنچه از آنها خواسته بودم را در زمین پیاده نکردند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در آستانه اعزام تیمش به ژاپن و حضور در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی گفت: به خاطر نبود فرصت کافی نتوانستیم بخشی ازبرنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی را اجرا کنیم.
سرمربی استقلال می گوید که برخی از مربیان چیزی از فوتبال نمی دانند و نمی‌خواهند به تیم‌شان کمک کنند.
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به اظهارت جنجالی مدیر اجرایی باشگاه اتلتیکومادرید واکنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: درباره قراردادها و اردوهای تدارکاتی صحبت کردیم. پلان‌های خودمان را مطرح کردیم که امیدوارم عملیاتی شود.
سرمربی تیم ملی اسکواش با اشاره به تعطیلی اردوهای تیم ملی بعد از مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی، گفت: برای برگزاری اردوها و اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده منتظر تعیین تکلیف ریاست فدراسیون اسکواش هستیم تا زودتر ورزشکاران از بلاتکلیفی خارج شوند.
برزیلی ها قرار گذاشته بودند که در صورت گلزنی ریچارلیسون، گل او را همراه با تیته، سرمربی خود، جشن بگیرند و این کار را هم با رقص کبوتر انجام دادند ولی قرار قبلی اجرای رقصی دیگر بود.
پس از بازی مقابل غنا سرمربی تیم کره در میکسدزون گفت: از نتیجه بازی ناراضی ام اما از نمایش تیم راضی و به این بازیکنان افتخار می کنم.
سرمربی پرافتخار تیم ملی کشتی آزاد روسیه که در بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۲ هدایت تیم ملی را بر عهده داشته است، با تصمیم کمیته اجرایی فدراسیون کشتی روسیه از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.
سرمربی تیم ملی ۱۱ بازیکن جدید را برای حضور در اردو به کمپ تیم‌های ملی فراخواند.
تبریز- سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با اشاره به تعطیلات مدت دار لیگ برتر گفت: امروز به رغم کسب پیروزی مقابل تیم فولاد زرند کرمان، انتظاراتم در زمین بازی اجرا نشد.
سرمربی تراکتور علی‌رغم پیروزی مهمی که به دست آوردند، از نمایش شاگردانش رضایت نداشته است.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال با توجه به کارت قرمزی که در بازی با گل گهر از امیر عرب براقی دریافت کرد بازی با فولاد در هفته هشتم را از دست داد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به مشکلاتی که به خاطر نبودِ برخی ملی‌پوشان در اجرای متوالی برنامه‌ها با آن مواجه می‌شود، گفت: لژیونر بودن بازیکنان یک مصیبت بزرگ برای تیم ملی شده است.
مدیر اجرایی باشگاه فولاد گفت:بحث مصاحبه‌ها با هماهنگی نکونام است و تمام بازیکنان من جمله غفوری باید با سرمربی تیم برای مصاحبه هماهنگ باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ