شهردار منطقه ۱۳ از اجرای ۴۹ پروژه مستمر و غیر مستم‌ر توسعه محلی با مشارکت معتمدین محلی و شهروندان در محلات سیزده گانه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ملی المپیک اسامی رشته ها و تعداد ورزشکاران اعزامی به نوزدهمین دوره بازیهایی آسیایی که به میزبانی هانگژو چین برگزار خواهد شد را اعلام کرد.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در نشست علمی پیش‌نیازهای قانون‌گذاری بر هوش مصنوعی، گفت: پیامدهای هوش مصنوعی موجب بازآرایی مدل تعامل مردم و حاکمیت می‌شود.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با تشریح آخرین وضعیت تیم‌ها برای حضور در بازیهایی آسیایی تاکید کرد که براساس بررسی‌های صورت گرفته تعداد مدال‌های طلای ایران به ۲۰ مدال طلا نخواهد رسید!
کفپوش چوبی کاخ موزه کوشک احمدشاهی با نظارت واحد حفاظت و مرمت مجموعه نیاوران، مرمت و بازپیرایی شد.
اقتصاد انرژی آمریکا ماجرای انقلاب غیرمنتظره شیل را روایت می‌کند که می تواند جایگاه آمریکا را در جهان متحول و بازارهای انرژی را بازآرایی کند.
شهردار منطقه ۱۱ شهر تهران از طراحی و بازپیرایی پایانه اتوبوسرانی معین واقع در میدان راه آهن خبر داد.
شهردار منطقه ۱۱ شهر تهران از طراحی و بازپیرایی پایانه اتوبوسرانی معین واقع در میدان راه آهن در این منطقه خبر داد.
فضاهای خاکستری در زیر پل های تازه احداث سواره رو در شمال تهران با استفاده از عناصر زیباسازی و المان های شهری، ساماندهی و بازپیرایی می شوند.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: مردمی سازی حکمرانی و حکمرانی مردمی یکی از ضرورت های بازآرایی نظام حکمرانی برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است.
یک فعال سیاسی اصللاح‌طلب نوشت: نیم نگاهی به مواضع، کنش‌ها و واکنش‌های صحنه اعتراضی نشان می‌دهد مطالبات معوق که سابقاً صبغه‌ی سیاسی و بعضاً سیاستی داشتند، اینک پوست انداخته‌اند و در شعار‌های غیرجدلی و همه‌شمول مانند «زن، زندگی، آزادی» بازآرایی شده‌اند.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از هرس و بازپیرایی درختان این مجموعه میراث جهانی با قدمت بیش از ۱۰۰ سال خبر داد.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد عملیات نظامی ویژه این کشور در اوکراین تا نیل به تمامی اهداف ادامه خواهد داشت.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه بازآرایی مردمی حکمرانی، پیشران تحقق گام دوم انقلاب است، گفت: تقلیل حکمرانی مردمی به خصوصی سازی، جفا به مردم و انقلاب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ