سازمان امور عشایر ایران و بسیج وزارت جهاد کشاورزی با هدف توسعه همکاری‌های مشترک و اجرای طرح ملی ساخت سکوی نصب سیاه چادر در استقرارگاه‌های عشایر تفاهمنامه منعقد کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان، ساخت شهر جدید چهارم و ۳ شهرک در حال پیگیری است.
دولت در طرح نهضت ملی، ساخت مسکن به صورت یک یا ۲ طبقه و به عبارت دیگر افقی را در دستور کار قرار داده است؛ طرحی که به گفته برخی از کارشناسان از یک سو موجب کاهش هزینه‌های ساخت مسکن و در سوی دیگر بالا رفتن اجرای این طرح‌ها می‌شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان اجرای طرح ملی تولید کتاب کودک با مضامین تربیتی و ارزش‌های خانوادگی خبر داد.
مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای طرح آزمایشی عرضه سوخت از طریق کارت بانکی در یک جایگاه شهر تهران خبر داد و گفت: در صورت موفقیت‌آمیز بودن مراحل آزمایشی و صدور مجوزها، در مرحله نخست این طرح، توزیع بنزین سوپر از طریق کارت بانکی آغاز خواهد شد.
قم- دولت در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان قم متعهد به ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی شده که از این تعداد نیمی از آنان به صورت آپارتمانی و نیمی دیگر به صورت ویلایی خواهد بود.
رشت - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از شروع ساخت ۴۳۱ هزار واحد مسکن ملی خبر داد و گفت: از ابتدای شروع نهضت ملی مسکن تاکنون، ۱۳۱ هزار واحد مسکن به بهره برداری رسیده است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست شورای مدیران این سازمان طرح نهضت ملی مسکن را به عنوان اولویت‌ اول سازمان برشمرد.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن مبنی بر ارائه زمین به مردم برای ساخت واحدهای یک طبقه گفت: این اقدام تاثیر قابل توجهی در شکستن احتکار و سوداگری دارد.
رییس بنیاد مسکن گفت: در مجموع ۳۹۷ هزار و ۹۲۸ واحد نهضت ملی در شهرها و روستاها اجرا شده و یا در حال اجراست که ۱۱۹ هزار و ۱۳۹ واحد تکمیل و تحویل شده است.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: آخرین تصمیم درخصوص عبور آزادراه اصفهان- شیراز از پارک ملی کلاه قاضی اجرای طرح بصورت تونل - ترانشه بوده و مسیر پروژه در منطقه تغییر یافته است.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: اجرای آزمایشی طرح استفاده از کارت بانکی به جای کارت سوخت احتمالا از سال آینده آغاز شود.
ساری- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از برنامه های طرح ملی «لاله های روشن» بیان کرد و گفت: این طرح در ۴۰ هزار مدرسه کشور اجرا شده است.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آغاز اجرای طرح ملی «منتظران ظهور» خبر داد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: از افتخارات سازمان بهزیستی کشور پیشگیری و غربالگری بینایی و شنوایی بیش از ۴ میلیون کودک به صورت سالانه است.
مقدمات تهاتر نفت در قبال اجرای پروژه‌های مسکونی فراهم شده و در اولین گام قرار است ۲۰ هزار میلیارد تومان از این طریق به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص پیدا کند.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام ۱۵ خوابگاه دانشجویی دخترانه را به بهره‌برداری رسانده یا در دست ساخت دارد.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام تدوین بسته سرمایه‌گذاری در ساخت برای شهرهای جدید، از برنامه ریزی برای ۱۸ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید خبر داد.
طرح رصدخانه ملی ایران از سال ۱۳۸۱ با آغاز مطالعات مکان‌یابی آغاز شد و از سال ۱۳۸۸ در مسیر طراحی قرار گرفت. این طرح با پشت سر گذاشتن موفق طراحی تفصیلی در سال ۱۳۹۶ وارد مرحله ساخت شد و با وجود دشواری‌های اقتصادی، مسیر اجرای آن ادامه یافت و با وجود همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ ساخت و نصب محفظه تلسکوپ در سال ۱۳۹۹ و نصب و راه اندازی سازۀ تلسکوپ در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به انجام رسید.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن بیش از ۸۷ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد خبر داد.
اراک- وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه زمین مشکل طرح نهضت ملی مسکن نیست، گفت: به دنبال اجرای طرح واگذاری زمین به متقاضیان برای ساخت خانه های ویلایی هستیم.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای کامل طرح سپهتن یا همان طرح تخصیص سوخت بر مبنای پیمایش در بستر سامانه هوشمند سوخت خبر داد.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایران‌گردی و جهان‌گردی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ با دستگاه‌ها در قالب «طرح ملی زیارت خورشید هشتم» برای استفاده از ظرفیت‌های اقامتی آن‌ها خبر داد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: فعلاً حدود ۷ هزار هکتار از اراضی مازادی که در اختیار دستگاه هاست را شناسایی کردیم که برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به وزارت راه و شهرسازی منتقل نکرده اند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز ساخت یک و نیم میلیون واحد مسکن را در دست اجرا داریم و برنامه ما این است تا پایان شهریور سهم زمین ۴ میلیون واحد را در طرح نهضت ملی مسکن تعیین تکلیف کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ