مدیر اجرایی باشگاه مس رفسنجان معقتد است که لیگ امسال، سخت ترین لیگ طی سال های اخیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع آگاه در پی انتشار گزارشی در خصوص روند غنی سازی گفت: فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بدون وقفه و براساس برنامه‌های قبلی سازمان انرژی اتمی و منطبق بر قانون اقدام راهبردی در همه حوزه‌ها در جریان است.
رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی جهان در اسکاتلند شاهد اعتراض هواداران و در نهایت وقفه در برگزاری رقابت‌ها بود.
به احتمال فراوان لیگ برتر بعد از برگزاری شش هفته به خاطر بازی‌های تیم ملی تعطیل خواهد شد.
به خاطر سیداحمد مدنی رسید که یک روستا با اراضی آبی مرغوب، خریداری کند و تمام شرب و مشارب و قنوات و زمین‌های بایر و دایر و تمامی مایتعلق و درآمد حاصل از مزارع را وقف امامزادگانی نماید که برخاک حاصلخیز قریه کند سفید آرمیده‌اند، که نه بخشند و نه فروشند و مرهون نسازند و از سه سال بیشتر اجاره ندهند.
پوررادی با بیان اینکه وظیفه ما کاهش استرس دانش آموزان و مهیا نمودن محیط سالم آموزشی است گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم محیط آموزشی به خطر افتاده و جریان تحصیل دچار وقفه شود.
ایجاد وقفه در نشستن با دوره‌های کوتاه فعالیت، می‌تواند خطر عوارض مرتبط با بیماری قند، مانند حمله قلبی و سکته را کاهش دهد.
این مراسم صبح امروز شنبه، دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
این مراسم که صبح امروز؛ شنبه،  دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
یک فرمانده حشد شعبی عراق تاکید کرد که فشارهای آمریکا برای ایجاد وقفه در کمک رسانی این نیروها به مردم و زلزله زدگان سوری تاثیری نخواهد داشت.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: از ابتدای فصل درخواست ما این بود که بتوانیم میزبان مسابقات‌مان در گنبد باشیم.
دیدار تیم‌های هوادار و نساجی با تاخیر ۳۰ دقیقه‌ای برگزار خواهد شد.
تصاویری از خوشحالی مردم آرژانتین در شهر دوحه قطر پس از قهرمانی در جام جهانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مربی تیم ملی هندبال گفت: ما تاکنون هیچ اردوی برون مرزی و یا دیدار تدارکاتی نداشته‌ایم و نظر خود وسلین این است که تیم ملی قبل از قهرمانی جهان در سه دیدار تدارکاتی در لهستان شرکت کند.
مسابقات داخلی بعد از وقفه چند هفته‌ای به خاطر آماده سازی تیم ملی و حضور در جام جهانی از یکشنبه هفته آتی آغاز می شود.
مالی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در این زمینه ادامه داد: آن‌هایی که از حقوق زنان در ایران صحبت می‌کنند چرا در ارتباط با تحریم‌های یکجانبه دولت آمریکا و همراهی اطاعت پذیر اروپا از این تحریم‌ها صحبت نکردند و به این موضوع توجه نداشتند که زنان و کودکان ایرانی نیز در معرض همین تحریم‌ها و اثرات آن هستند.
مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باز هم به دلیل برگزاری اردوهای تیم ملی با وقفه روبرو می‌شود.
رئیس دیوان عالی کشور در مراسم تشییع پیکر رئیس فقید شعبه نهم دیوان عالی کشور گفت:ایشان به پرونده های مهم اقتصادی، امنیتی و مفاسد اجتماعی محوله حتی درایام تعطیل و ساعات غیراداری رسیدگی می کرد.
هافبک تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم در پایان فصل بین هفت تیم بالای جدول حضور خواهد داشت.
هافبک تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم در پایان فصل بین هفت تیم بالای جدول حضور خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: با تمهیدات اتخاذشده در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی، همچون سال‌های گذشته این پایانه برای پذیرش نفت‌کش‌ها در همه شرایط آمادگی دارد.
دیدار امروز تیم های لیدز و آرسنال در دقیقه 5 متوقف شد.
فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی به مناسبت آغاز هفته فراجا، گفت: اقتدار توأم با رأفت و مهربانی پلیس و تلاش بی وقفه در جهت برقراری آسایش و امنیت در کشور بر کسی پوشیده نیست.
هر چقدر که بازی پرسپولیس و تراکتور آرام دنبال می شد، در دقایق پایانی با سوت بحث برانگیز موعود بنیادی فر به جنجال کشیده شد.
وزیر نفت گفت: صادرات نفت خام، میعانات گازی و فرآورده‌های نفتی کشورمان بدون هیچ‌گونه مشکلی در حال انجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ