رامین رضاییان بار دیگر چالش جدیدی را در تیم ملی دنبال می‌کند و تورنمنت کافا البته برای او یک اتفاق ویژه نیز به همراه داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد شایعه مدیرعاملی اش در باشگاه استقلال صحت ندارد.
این لایحه مجلس نمی تواند افراد را با حجاب کند / ما به جای اینکه بیایم و جریمه کنیم و بزن و ببند راه بیندازیم باید کار فرهنگی انجام دهیم.
پپ گواردیولا از بازگشت لیونل مسی به بارسلونا حمایت کرده و می‌گوید امیدوار است او در بارسا از فوتبال خداحافظی کند چرا که این وداعی شایسته لئو است.
مدیر تیم پرسپولیس می‌گوید صحنه برخورد سعید صادقی پنالتی بود.
نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: امروز می‌گویند بازار خودرو به وزیر صمت ارتباطی ندارد، پس برای مهار این گرانی افسارگسیخته بازار خودرو باید یقه چه کسی را گرفت؟
رئیس قوه قضائیه گفت: چند روز پیش، مسئولی گفت می‌خواهیم ابربدهکاران بانکی را معرفی کنیم؛ من پس از مشاهده این خبر، بلافاصله با آن مسئول تماس گرفتم و خطاب به او گفتم معرفی ابربدهکاران بانکی، کار درستی است و باید صورت گیرد، اما به این مقولات هم توجه کن که چه کسی این ابربدهکاران را بوجود آورده است؟
آن جاهایی که منطقه الفراغ است و واقعاً حکم صریحی نیست، اینجا میل و حرف مردم رعایت شود و جاهایی که مردم حق دخالت دارند، آنجا محدود نشود و به گونه‌ای نشود که اراده مردم کمرنگ شود. برای مثال در دو انتخابات اخیر مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم، به نظرم خیلی خوب عمل نشد و خیلی افراد صرفاً به دلیل انتقاد، رد صلاحیت شدند
نوروزی درباره این‌که رهبری در انتخاب گذشته عنوان کردند در حق برخی از افراد احجاف شد، چقدر ضرورت دارد نگاه شورای نگهبان در مسئله رد و احزار صلاحیت‌ها تغییر کند، عنوان کرد: به هر حال کسی که فرزندش آمریکا است، کسی که در انگلستان و ... ملک داشته باشد، باید خودش حواسش جمع باشد. انقلاب، انقلاب اسلامی است؛ فرمایش رهبری به عنوان بزرگ‌تر ما روی سر ماست، اما امام فرمودند شورای نگهبان آن چشم بیدار حساس نظام است که باید وظیفه خودش را انجام دهد.
وزیر کشور با تاکید برایتکه باید از هراس افکنی در رتباط با موضوع مسمویت دانش آموزان پرهیز شود، گفت: گزارشی از ماده سمی برای مسمومیت دانش آموزان نداشتیم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواستار تعیین و تکلیف در خصوص چگونگی خریداری سیستم کمک داور ویدئویی شد.
سرمربی تیم بسکتبال زنان گروه بهمن تهران با اشاره به عدم پخش تلویزیونی و اینترنتی مسابقات زنان می‌گوید مشکلات این بخش تا پخش نداشته باشد و اسپانسرها ورود نکنند، حل نخواهد شد.
وزیر امور خارجه ترکیه تاکید کرد که آمریکا باید از تهدید کردن عربستان به خاطر افزایش قیمت نفت دست برداشته و به‌جای «قلدری» راه‌حل‌های دیگری پیدا کند.
سرمربی فولاد در کنفرانس مطبوعاتی خود مسائل مختلفی را از تیمش و‌ ورود سیستم کمک داور ویدئویی به زبان آورد.
فیروز کریمی از روند تیمش مقابل مس رفسنجان ابراز رضایت کرد.
فیروز کریمی از روند تیمش مقابل مس رفسنجان ابراز رضایت کرد.
جامعه سالهاست نیازمند امید و سخن نو و ابداع و مهر و ابتکار است. جوانان ایران نمی‌دانند با چه کسی باید درد دل کنند، نمی‌دانند در کجا و چگونه از خلأ‌های زندگی و آینده‌شان سخن بگویند.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه گره توافق باید به دست کسی باز شود که آن گره را زده است، گفت: پرونده‌های ایران در آژانس باید مختومه شود تا به عنوان اهرم فشار مورد سو استفاده قرار نگیرد.
ورای اینکه تاج متخلف است یا یک مدیر پاکدست، پرونده قضائی دارد یا ندارد، این موضوع مطرح است که چرا درباره او شفاف‌سازی نمی‌شود. مگر می‌شود درباره فردی که یکی از مهم‌ترین پست‌های کشور را به دست آورده، این مقدار تناقض و عدم شفافیت وجود داشته باشد؟
باید دید در این بازی یحیی گل‌محمدی از کمال کامیابی‌نیا به عنوان زوج میلاد سرلک بهره می‌برد یا سینا اسدبیگی.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اگر معلوم شود تصمیمی در دولت درست است نباید به‌دلیل کاهش محبوبیت و رای از آن گذر کرد.
رئیس جمهور در هجدهمین اجلاس روز جهانی مسجد گفت: هر کسی که روحیه تحولی و انقلابی ندارد در هر سمتی که باشد باید از ریشه کنار گذاشته شود.
چند تن از نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس، نقطه نظرات خود را در مورد حادثه متروپل و راهکارهای جلوگیری از تکرار این حوادث مطرح کردند.
وسلی ننکا در اولین گفتگو با "ورزش سه" صحبت‌های جالبی را در مورد کار در پرسپولیس مطرح کرده است.
محسن قهرمانی می‌گوید اینکه داوران مردود شده با تست مجدد، از ابتدای لیگ در مسابقات حاضر شوند به نفع داوری فوتبال کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ