نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید دولت حقوق کارمندان را بین سال اضافه کند، چرا که منابع تامین آن مشخص نیست و بار مالی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیلی اعتقاد دارد: نحوه مقابله با تورم ذی نفعان بالا رفتن نرخ تورم را گسترده کرده، و کار به جایی رسیده که اگر کسی در وضعیت کنونی اقتصاد اوضاعش بهبود یابد، سوار بر تورم است. راه دیگری به غیر از تورم در وضعیت کنونی برای متمول و ثروتمند شدن افراد وجود ندارد.
من اخیرا بازدیدی از رودخانه ارس داشته ام و دیدم که به صورت محسوس دبی آب کاهش پیدا کرده است. اگر این سد سازی‌ها ادامه یابد شمال غربی ایران دچار مشکل می‌شود. در جمهوری آذربایجان نیز این فاجعه در حال وقوع است. ایران باید تحرکات جدی تری انجام دهد که بلای افغانستان و طالبان بر سر آذربایجان نیاید.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند ژوزه مورینیو بعد از شکست در مقابل سویا در فینال لیگ اروپا در رختکن به بازیکنانش گفته‌ است که دستهای پشت پرده عامل شکست آنها بوده است.
ضرغامی گفت: وقتی خانه عامری‌ها در کاشان پلمب می‌شود در حالی که گردشگر خارجی در این هتل اقامت داشته و افراد زیادی اتاق‌های آن را رزرو کرده اند، این افراد پس از پلمب کردن آواره خیابان‌ها می‌شوند و با چنین کاری ضربه مهلکی به صنعت گردشگری کشور وارد می‌شود. پلمب کردن مکان‌های اقامتی به‌دلیل بی حجابی راهکار نیست. اگر من چنین جمله‌ای را می‌گویم برخی‌ها اینطور تبلیغ می‌کنند که ضرغامی مخالف حجاب است! اما تنها هدف و منظور من این است که پلمب کردن راهکار مقابله با بی‌حجابی نیست.
ربات ماری شکل یا همان ربات کبری توسط مهندسانی از دانشگاه نورث ایسترن طرحی شده‌است. این ربات که برای مقابله با زمین‌های دشوار و دهانه‌ها در قطب جنوبی ماه طراحی شده است، دارای حرکتی ماری و پیچشی شکل است که آن را قادر می‌سازد تا برروی زمین‌های صاف یا سربالایی حرکت کند. ربات کبری قادر به تغییر حالت به صورت‌های غلتان با اتصال سر و دم و حالت پیکربندی است که به آن این امکان را می‌دهند تا راحت‌تر حرکت کند.
دکتر کولمن توضیح می‌دهد: ما تصمیم گرفتیم یک چاپگر زیستی بسازیم که هر کسی بتواند با حداقل بودجه ممکن آن را تکرار کند و این دقیقا همان چیزی است که به آن دست یافته ایم. در مقاله ما به عمد جزئیات هر یک از قطعات مورد استفاده و نحوه سر هم سازی آن‌ها شرح داده شده است، به طوری که می‌توان این محصول را به راحتی در هر آزمایشگاهی و در هر نقطه‌ای از جهان ساخت.
سرپرست اداره‌کل استاندارد استان تهران با تاکید براینکه مقابله با کم‌فروشی از اولویت‌های کاری سازمان ملی استاندارد ایران است، گفت: محاسبه وزن جعبه با شیرینی، مصداق کم‌فروشی است.
محمد آقامیری؛ عضو شورای شهر تهران گفت: نیرو‌های جهادی، ارتش و بسیج در کرونا پای کار بودند؛ چرا از این ظرفیت برای مقابله با بی‌حجابی استفاده نمی‌شود؟
تریپل سیو دروازه بان ناپولی مقابل رم را می توان از حالا کاندیدای اصلی دریافت جایزه سیو سال دانست.
برای مقابله با استرس در گام اول باید به فکر تغییر سبک زندگی خود باشید. اگر شما هم جزو میلیون‌ها انسان روی کره زمین هستید که مدام نگران برنامه‌های کاری و زندگی خود هستید، بهتر است از روش‌های آرام‌بخش استفاده کنید.
محمد ربیعی می‌گوید ابلاغ حکم کمیته انضباطی در ۲۴ساعت مانده به بازی کاری غیر حرفه‌ای بوده و برنامه‌های آنها را تحت الشعاع قرار می‌دهد.
مسعود تجریشی گفت: مردم همراه هستند و تجربه نشان داده هرکجا صادقانه با مردم صحبت کرده‌ایم، توانسته‌ایم حقیقت را بگوییم و اگر مردم احساس کنند که قرار است چه کاری انجام شود، حتما همراهی می‌کنند، اما در موضوع آلودگی هوا به نحوی وارد موضوع شدیم که همه داریم زجر می‌کشیم.
از جمله عملکردهای مهم بدن باید به تنفس، خواب، پیاده‌روی، ترانه خواندن و هر کار دیگر که بدن می‌تواند انجام دهد اشاره کرد. اگرچه بسیاری از مردم از بدن‌شان رضایتی ندارند یا حتی با بدن‌شان در جنگ دایمی‌اند، بدن هرگز به‌عمد کاری نمی‌کند که ما را از زندگی باز دارد.
وینیسیوس جونیور لالیگا را متهم کرد که هیچ کاری برای دور کردن نژادپرستان از ورزشگاه‌ها انجام نداده است.
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: کسری بودجه، رشد پایه پولی و کاهش صادرات نفت از عوامل اصلی رشد تورم در ایران است.
به جز سه رئیس سازمان برنامه و بودجه ( ابوالحسن ابتهاج، مسعود روغنی زنجانی و محمدباقر نوبخت) کمتر کسی در طول تاریخ بوده است که بتواند یک دوره کامل در سازمان برنامه مدیریت کند.
سعید شریعتی می‌گوید: راه حل دست کسی است که کشور را اداره می‌کند چرا که این طرف ماجرا هیچ فرد مشخصی ندارد که با او گفتگو کرد تا ماجرا را حل کرد.
سردار اشتری با بیان این که حفاظت از جان و مال و ناموس مردم وظیفه پلیس است، تصریح کرد: وقتی کار به اغتشاش کشیده شد، نیرو‌های عمل‌کننده یعنی نیرو‌های انتظامی، بسیج و بخشی از نیرو‌های سپاه پاسداران برای مقابله با اغتشاش‌گران و تامین امنیت وارد عمل شوند و جانانه ایستادگی کردند. در این بین برخی از خواص و خودی‌ها هم نادانسته و بدون اطلاع، برخی به عمد و برخی نیز غیرعامدانه اظهار نظر‌هایی کردند و این جریانات ادامه داشت تا سخنرانی حکیمانه و روشنگرانه مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم انتظامی و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) که راه را برای مردم و مسئولان روشن، دوستان را امیدوار و دشمنان را مایوس و ناامید کردند.
سمنان- نیروی انتظامی در دو شهر سمنان و شاهرود اقدام به راه‌اندازی مراکز مشاوره آرامش کرده است کاری که می‌تواند تلاش بزرگی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی باشد.
توئیتر در بحبوحه اتهامات یکی از مدیران سابق خود در مورد کم کاری در زمینه برخورد با حساب‌های هرزنامه فرست، اعضای دو گروه مقابله با محتوای مسموم و ربات‌های هرزنامه فرست را ادغام می‌کند.
اکثر زنانی که امروز به آن‌ها بدحجاب گفته می‌شود، افرادی نیستند که اگر مردی بخواهد به آن‌ها دست بزند با آن مرد مقابله نکنند. برعکس اگر کسی نگاه سو به آن‌ها داشته باشد چشم او را در می‌آورند. شاید خودش ۷۰ قلم آرایش کرده و بیرون آمده و می‌خواهد چیزی به او نگوییم.
این افراد «خویش استاد پندار» که اغلب دانش و آگاهی مناسب و معتبری هم ندارند با برداشت اشتباه از مبانی «تبیین» و «شفاف سازی» به مجادله و مقابله با دیگر گروه‌ها می‌پردازند و متاسفانه تبدیل به «ضد» هدف خود می‌شوند.
با فرض اینکه مسؤولان مترو و بانکهای دولتی و خصوصی از مقامات و اشخاص مذکور در ماده ٧٢ باشند، این مسؤولان یقیناً ضابط دادگستری نیستند و اعلام جرم اصولاً بر عهده آنها نیست. ماده ٧٢ مقامات مذکور را به طور استثنایی موظف به اعلام جرائم غیرقابل گذشتی نموده که از وقوع آنها «در حوزه کاری خود» مطلع می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ