مدیرعامل شرکت توتال انرژیز فرانسه هشدار داد در صورتی که هوا در فصل زمستان پیش رو سرد باشد، ذخایر گازی اروپا نمی‌تواند نیازهای مردم این قاره را تامین کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور اسبق فرانسه خواستار رویکرد مستقل اروپا از آمریکای منفعت طلب در بحران اوکراین شد.
تیم‌های ملی فرانسه و آلمان با غلبه بر حریفان خود، راهی دیدار فینال نوجوانان اروپا شدند.
در صورت صعود میلان به چمپیونزلیگ فصل آینده سهمیه لیگ اروپای تولوز از دست خواهد رفت.
آخرین نماینده فوتبال فرانسه هم از رقابت‌های اروپایی کنار رفت.
رئیس‌جمهور فرانسه هنگام بازگشت از چین در گفت‌وگویی تأکید کرد وابستگی اروپا به آمریکا در زمینه تسلیحات و انرژی زیاد است و باید کاهش یابد.
یک پژوهشگر محیط زیست از دانشگاه کیل هشدار داده که تابستانی به شدت خشک در انتظار اروپاست. این خشکی بیش از همه جا در فرانسه و شمال ایتالیا بازتاب خواهد داشت. زمستان جاری تا کنون خشک‌ترین زمستان اروپا بوده است.
رئیس جمهور فرانسه با بیان اینکه اروپا برای درگیری طولانی مدت در اوکراین آماده است، گفت که بدون مذاکره با روسیه، دستیابی به صلح در اروپا امری غیر ممکن است.
وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد که در چهار بسته پیشین تحریمی ۷۸ فرد و ۲۳ نهاد ایرانی از جمله چند مقام سپاه پاسداران تحریم شدند.
پاریس و برلین توافق کردند که رزمایش نظامی مشترک را شرق اروپا برگزار کنند.
به گفته رئیس شاخه دفاع سایبری فرانسه کشورهای اروپایی با دادن مجوز به تیم های دفاع سایبری آمریکا برای نظارت بر شبکه هایشان، خود را در معرض خرابکاری های این کشور قرار می دهند.
«امانوئل ماکرون» معتقد است که اروپا باید جدای از آمریکا، استقلال بیشتری در فناوری و قابلیت‌های دفاعی به دست آورد.
کارشناس فوتبال اروپا که برای تمامی بازی‌های جام جهانی به قطر سفر کرده است، گفت: همه چیز در قطر عالی است و ایران به عنوان یکی از همسایگان این کشور باید بهترین استفاده را ببرد.
رهبران فرانسه و آلمان ادعا می‌کنند که نگران گرمایش زمین هستند. با این وجود، آنان چگونه قصد دارند با چنین سیاستگذاری‌های پوچی اقدامی موثر در این باره انجام دهند؟ مضحک است که زمان صرف کنیم تا توضیح دهیم که مالیات بر ثروتمندترین‌ها در سطح ملی بدون هماهنگی اقدامات در سطوح بالاتر امری غیرممکن است.
مالک بزرگ‌ترین کشتی تفریحی اروپا از استقرار این کشتی در دوحه برای اقامت هواداران فوتبال در طول جام جهانی 2022 خبر داد.
مالک بزرگترین کشتی تفریحی اروپا از استقرار این کشتی در دوحه برای اقامت هواداران فوتبال در طول جام جهانی 2022 خبر داد.
رئیس جمهور فرانسه، ایالات متحده را به دلیل استانداردهای دوگانه در قیمت گذاری گاز مورد انتقاد قرار داد و واشنگن را به گران فروشی گاز متهم کرد.
علی‌رغم تحریم‌های شدید اتحادیه اروپا علیه مسکو، سفیر روسیه در فرانسه می‌گوید تجارت بین مسکو و پاریس در ماه‌های گذشته افزایش یافته است.
وزیر دارایی فرانسه هشدار داده آمریکا به دنبال سوء استفاده از وضعیت بحران در بازار انرژی است و درگیری در اوکراین نباید به سلطه اقتصادی این کشور منجر شود.
رئیس جمهور فرانسه می‌گوید که زمستان سال آینده برای اروپا از حیث تامین منابع گاز، به مراتب سخت‌تر از سال جاری خواهد بود.
دیپلمات‌ها گفته‌اند که انتظار می‌رود این اقدامات در نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در ۱۷ اکتبر (دوشنبه ۲۵ مهر) مورد تایید قرار گیرد.
ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۴۷ هزار و ۳۹۷ مورد ابتلا و ۱۴۴ هزار و ۴۰۲ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشور‌های دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.
فرانسه، هلند و کرواسی در لیگ ملتهای اروپا موفق شدند بر حریفان خود پیروز شوند و از بازی پنجم‌شان در مرحله گروهی رقابتها سه امتیاز بدست بیاورند.
تازه‌ترین وضعیت نوزاد تازه پیدا شده در خیابان نازی آباد
نتایج دیشب لیگ ملت‌های اروپا: فرار فرانسه از باختی دیگر!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ