معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ساماندهی فضای توقف خودروها مهم است و پارکینگ بزرگ مشارکتی با گنجایش ۳ هزار خودرو در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی احداث میشود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از زمانی که مسیر ویژه تردد در تونل امیر کبیر احداث شد، جلوی تصادفات فوتی جرحی و خسارتی موتورسیکلت‌ها داخل تونل گرفته شد.
سرپرست شرکت توسعه و تجهیز از احداث یک ورزشگاه ۴۰ هزار نفری در مجموعه ورزشی آزادی خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اکنون ساخت و سازها با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد به طوریکه هم اکنون ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده احداث می شوند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از احداث یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در این شهر خبر داد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از احداث یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفره در این شهر خبر داد.
برنامه احداث نیروگاه های برق صنایع و معادن ‌به بیش از ۱۵ هزار و ۴۰۰ مگاوات رسید.
محرابیان با اشاره به احداث ۱۴۰ هزار متر مکعب مخزن که معادل ۵ درصد کل مخازن تهران است گفت: با راه اندازی این مخازن شاهد پایداری آب در سطح شهر تهران خواهیم بود.
محرابیان با اشاره به احداث ۱۴۰ هزار متر مکعب مخزن که معادل ۵ درصد کل مخازن تهران است گفت: با راه اندازی این مخازن شاهد پایداری آب در سطح شهر تهران خواهیم بود.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: اجرای باند دوم مسیر گلپایگان به دهق به بیش از ۶۸۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
در برنامه هفتم توسعه به رشد تولید مسکن توجه ویژه ای شده است که با توجه به نبود زیرساخت ها این امر با مشکلات زیادی رو به رو است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از احداث شهرک تخصصی صنایع فولاد «چوئبده – اروندکنار» در شهرستان آبادان خبر داد.
شهردار تهران گفت: امسال ۲۸ موقعیت برای ساخت پارکینگ در نظر گرفته‌ایم که از این تعداد عملیات احداث ۵ پارکینگ آغاز شده‌ است.
وزیر راه و شهرسازی کشورمان امروز در گفتگوی تلفنی با وزیر حمل ونقل عراق ضمن بررسی آخرین روند پروژه شلمچه به بصره و برگزاری اجلاس وزرای حمل ونقل گفتگو کردند.
شهردار تهران گفت: بزرگترین تونل شهری غرب آسیا در پایتخت احداث می‌شود.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: احداث اسکله‌های پارکینگ صیادی در بندر آبادان سبب تقویت صنعت گردشگری می‌شود.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: اسکله‌های پارکینگ صیادی در بندر آبادان احداث می‌شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: باید میان حمل و نقل شهری، ترافیک، تقاضای سفر و احداث پارکینگ تناسب وجود داشته باشد.
مجری خط ۳ مترو از اجرای عملیات اجرایی پروژه احداث پایانه و پارکینگ آزادگان خبر داد .
سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در حال حاضر چهار پارکینگ در دست احداث است و حدود ۱۳ زمین نیز در حال مطالعه برای طراحی و ساخت پارکینگ هستند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ساماندهی فضای توقف خودروها مهم است و پارکینگ بزرگ مشارکتی با گنجایش ۳ هزار خودرو در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی احداث میشود
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت:ساماندهی فضای توقف خودروها مهم است و پارکینگ بزرگ مشارکتی با گنجایش ۳ هزار خودرو در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی احداث میشود
شهردار منطقه ۸ از افزایش ظرفیت پارکینگ‌های عمومی منطقه خبر داد و گفت: مساله تأمین اعتبار یکی از موانع اصلی احداث پارکینگ در مناطق محسوب می‌شود.
طرح الزام شهرداری به ارائه برنامه عملیاتی احداث پارکینگ عمومی در شهر تهران که بنا بر اعلام شورای پنجم قرار بود آغازگر نهضت پارکینگ‌سازی در تهران باشد، روی کاغذ ماند و راه به جایی نبرد.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از تحویل پروژه‌های احداث پارکینگ طبقاتی امیرکبیر در منطقه ۱۴ و پارکینگ طبقاتی مینابی در منطقه ۱۵ در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ