با آغاز آتش‌بس ۳ روزه میان نیروهای ارتش سودان و شبه نظامیان پشتیبانی سریع، تبادل آتش میان دو طرف متوقف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که حزب عدالت و توسعه خود را برای انتخابات شهرداری ها آماده می کند، حزب جمهوری خواه خلق با اختلافات داخلی مواجه است و ظاهرا حزب متبوع اردوغان پیروزی این دور از رقابت ها خواهد بود.
عضو هیات رییسه فدراسیون گفت:با پیگیری رئیس فدراسیون کشورمان، همکاری‌های دو فدراسیون ایران و عربستان در سطح داوری آغاز شد.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اختلال سامانه فروش بلیت قطار تهران-کربلا اعلام کرد: از ساعت ۲۱ امشب فروش بلیت قطار ترکیبی کربلا آغاز می‌شود.
دومین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران و به مدت سه روز برگزار می‌گردد.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس ایران از فردا (دوشنبه) در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس ایران از فردا (دوشنبه) در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود.
از ساعات پایانی شب گذشته روند تخلیه یک محموله نفت ایرانی که چند ماه پیش توسط آمریکا توقیف شده بود در ساحل تگزاس آغاز شده است.
عضو هیأت رئیسه شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد گفت: آغاز اجرای لایحه برنامه هفتم توسعه به مثابه پایان مناطق آزاد جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
فصل جدید لیگ NBA با دو دیدار جذاب و دیدنی شهرهای دنور و سانفرانسیسکو آغاز خواهد شد.
مرمت خانه پدری جلال آل احمد پس از مدت‌ها معطلی برای ایجاد زیرساخت‌هایی مانند آب، برق، گاز و تخلیه ۲۰۰ کامیون و خاور زباله‌ از بنایی که سال‌ها پاتوق معتادان بود، آغاز شده است.
ارتش چین در واکنش به سفر معاون رئیس‌ منطقه تایوان به آمریکا، رزمایش جدیدی در اطراف جزیره تایوان آغاز کرد.
بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از امروز به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد. ایران مدافع عنوان قهرمانی است و باید برای کسب جام با تیم‌ قدرتمندی چون ژاپن در رقابت کند.
رئیس جمهور مصر، بر ضرورت آتش‌بس دائم و آغاز گفتگو میان طرف‌های درگیری در سودان، برای تکمیل فرآیند انتقالی حکومت، مطابق خواست مردم این کشور، تأکید کرد.
گزارش‌های رسانه‌ای از توافق میان طرف‌های فلسطینی و صهیونیستی بر سر آغاز یک آتش بس حکایت دارد.
در حالی که تنها چند ساعت از زمان آغاز اجرای آتش‌بس موقت در سودان می گذرد، درگیری‌ها در مناطق مختلف این کشور از سر گرفته شد.
سودان تریبون در این باره گزارش داد که پس از گذشت چند ساعت از اجرای آتش‌بس در سودان، درگیری‌های پراکنده‌ای در خارطوم و ام درمان آغاز شده است.
مذاکرات هیئت سعودی و یمنی با میانجی‌گری عمان در صنعا آغاز شده، مذاکراتی که هدف از آن برقراری آتش‌بس و رفع محاصره یمن است.
الکساندر لوکاشنکو در سخنرانی امروز خود همچنین خواستار آتش‌بس فوری در اوکراین و آغاز گفت‌وگوها برای حل و فصل صلح پایدار شد.
رسانه‌ها از توافق دولت اتیوپی و شبه نظامیان تیگرای درباره اجرای توافق آتش‌بس فیمابین و آغاز امدادرسانی به نیازمندان خبر می دهند.
جنبش انصارالله یمن در بیانیه ای اعلام کرد: ائتلاف متجاوز سعودی از زمان آغاز آتش بس در یمن از ماه آوریل ۲۰۲۲ تاکنون، ۳۰ هزار بار این آتش بس را نقض کرده است.
رسانه های عراقی جزئیاتی از دیدار «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق با «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان سعودی در آغاز سفر وی به این کشور منتشر کردند.
با اجرای این توافق که با میانجیگری مصر صورت گرفته، دو طرف به درگیری‌های سه روزه که دست‌کم ۴۴ شهید فلسطینی برجای گذاشت، پایان دادند.
توافق آتش‌بس بین مقاومت فلسطین و رژیم صهونیستی رسماً وارد مرحله اجرا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ