منچسترسیتی در دیداری تماشایی از هفته دوم لیگ برتر انگلیس مقابل نیوکاسل تن به تساوی ۳-۳ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچسترسیتی در اولین دیدار خانگی فصل جدید از یکی از مدعیان قهرمانی، نیوکسل، پذیرایی می‌کند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پیش از بازی با نیوکسل از طرفداران سیتی درخواست کرد سکوهای ورزشگاه اتحاد را خالی نگذارند.
برونو گیمارش، ستاره نیوکسل، می‌گوید از بازی کردن جلوی منچسترسیتی متنفر است.
برونو گیمارش، هافبک نیوکسل، از رابطه خوبش با پپ گواردیولا خبر داد تا شایعات درباره انتقالش به منچسترسیتی بیش از پیش افزایش یابد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 2-0 مقابل نیوکسل گفت سه بازی بعدی سیتیزن‌ها تکلیف آنها در این فصل را مشخص خواهد کرد.
بازیکنان منچسترسیتی و نیوکسل بعد از خطایی که روی جک گریلیش انجام شد با هم درگیر شدند و ارلینگ هالند در این دعوا نقش پررنگی داشت و خنده او در میانه درگیری مورد توجه قرار گرفت.
منچسترسیتی در یک بازی برتر موفق شد با دو گل بر نیوکسل پیروز شده و فاصله با آرسنال را موقتا به دو امتیاز کاهش داد.
منچسترسیتی و نیوکاسل بعد از دو نتیجه متفاوت در دو جام امروز عصر در لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.
این ششمین باری است که من‌یونایتد فاتح جام اتحادیه می‌شود و پس از لیورپول که با 9 قهرمانی و منچسترسیتی با 8 قهرمانی در جایگاه سوم پرافتخارترین تیم‌‌های این تورنمنت قرار گرفتند
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید منچستریونایتد و نیوکسل شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند.
نیوکاسل بازهم برد و منچسترسیتی را جا گذاشت!
نیوکسل با پیروزی 1-0 مقابل چلسی، به دو امتیازی منچسترسیتی، تیم دوم جدول لیگ برتر، رسید.
پیروزی 4 بر 1 این هفته نیوکاسل مقابل ساوتهمپتون، آنها را به رتبه سوم لیگ برتر رساند تا آرسنال و منچسترسیتی، نفس های این تیم را در پشت سرشان حس کنند.
پیروزی 4 بر 1 نیوکاسل در شب گذشته، آنها را به رتبه سومِ پریمیرلیگ رساند تا آرسنال و منچسترسیتی، نفس های این تیم را در پشت سرِ خود حس کند.
ارلینگ هالند و برناردو سیلوا نجات‌دهنده‌های منچسترسیتی در مقابل نیوکسل بودند. حالا می‌توان فهمید که چرا پپ به خرید هالند اصرار داشت و نمی‌‌خواهد برناردو را از دست بدهد.
نیوکاسل یقه منچسترسیتی را گرفت
ادی هاو، سرمربی نیوکسل، بعد از تساوی 3-3 مقابل منچسترسیتی از بازیکنانش ستایش کرد و گفت تیم او در مقابل سیتی فوتبالی در کلاس جهانی انجام داده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از تساوی 3-3 تیمش مقابل نیوکسل از بازیکنانش تقدیر کرد و گفت نیوکسل به یکی از دشوارترین حریفان تبدیل شده است.
منچسترسیتی در دیداری تماشایی از هفته دوم لیگ برتر انگلیس مقابل نیوکاسل تن به تساوی ۳-۳ داد.
کیه‌ران تریپیه، ستاره نیوکسل که گلی تماشایی در مقابل منچسترسیتی به ثمر رساند از عملکرد تیمش بسیار راضی است.
منچسترسیتی در سومین هفته لیگ برتر مهمان نیوکسل بود و در نیمه دوم با دو گل که به فاصله کم به ثمر رساند موفق شد شکست 2-1 نیمه اول را به تساوی 3-3 تبدیل کند.
در حالیکه منچسترسیتی از نیوکسل پیش افتاده بود، در نهایت تیم پپ گواردیولا بازنده به رختکن رفت.
باشگاه منچسترسیتی به بهانه شروع سریال House of the Dragon  (خاندان اژدها) و بازی با نیوکاسل، پوستر جالبی را منتشر کرده است.
سفیر چین در سوریه از آغاز روند رو به رشد مشارکت کشورش در بازسازی سوریه خبر داد، در عین حال دمشق 100 دستگاه اتوبوس دیگر به عنوان کمک از طرف چینی دریافت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ