مشاجره لفظی دروازه بان تیم ملی ایران با سرپرست پرسپولیس در فضای مجازی باعث قهر آنها در جمع سرخپوشان پایتخت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: با توجه به شدت گرفتن تابش اشعه فرابنفش در ساعات میانی روز، اقدامات محافظتی مناسب جهت کاهش آسیب به پوست و چشم لحاظ شود همچنین رعایت زمانبندی مناسب برای صعود جهت پرهیز از مواجه شدن با رگبار‌های عصرگاهی و اجتناب از قرارگیری در منطقه مخاطره‌آمیز در زمان وقوع رعدوبرق مدنظر قرار گیرد.
رسانه‌های عبری زبان از تشدید تدابیر امنیتی برای حفظ جان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سایه اوضاع وخیم داخلی در اراضی اشغالی خبر دادند.
کاخ سفید اعلام کرد که تمدید نشدن توافق صادرات غلات از طریق دریای سیاه  به تشدید بحران امنیت غذایی دامن می‌زند.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق با اشاره به وخیم شدن بحران برق در این کشور، اقدامات آمریکا را یکی از دلایل شدت گرفتن این بحران در سایه افزایش دمای هوا در عراق، توصیف کرد.
همزمان با تشدید بحران پروازهای هوایی میان مصر و رژیم صهیونیستی که به معنی کاهش روابط دیپلماتیک دوجانبه خواهد بود، یک هیأت از سوی تل آویو برای بررسی این موضوع راهی قاهره می‌شود.
یک روزنامه آمریکایی از افزایش شدید جمعیت بی‎‌خانمان‌ها در ایالات متحده خبر داد و این آمار را خطرناک توصیف کرد.
سازمان ملل متحد نسبت به احتمال آوارگی نزدیک به یک میلیون سودانی، افزایش قاچاق انسان و گسترش توزیع اسلحه در سودان هشدار داد.
افغانستان دهه‌ها است که در آتش جنگ و ناامنی می‌سوزد؛ اما از زمان روی کار آمدن طالبان تنش‌های مرزی این کشور با همسایگان تشدید شده‌ است.
کیسینجر می‌گوید بحران مربوط به اوکراین پس از دعوت از این کشور برای پیوستن به ناتو تشدید شد.
ناآرامی‌ها و درگیری‌های خیابانی در سودان از دیروز بار دیگر تشدید شده و تاکنون ۵۰ نفر کشته و ۶۰۰ تن دیگر برجای گذاشته است؛ اما سوال اصلی این است نیروهای آغازکننده این درگیری چه کسانی هستند؟
یک منبع آگاه نظامی در ارتش سودان، به الجزیره اعلام کرد که ارتش کنترل مقر‌های نیرو‌های پشتیبانی سریع را در طیبه و سوبا در جنوب خارطوم و نیز مقر ریاست این نیرو‌ها واقع در نزدیکی فرماندهی کل ارتش را به دست گرفته است و آن‌ها را از منطقه «الریاض» در شرق پایتخت عقب رانده است.
کارشناس سیاسی غرب آسیا گفت: پاسخ ایران باید به گونه‌ای باشد که چالش‌های رژیم صهیونیستی را تشدید کند و آن‌ را از بحران سیاسی داخلی خارج نکند.
نتانیاهو در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره بحران در سرزمین های اشغالی گفت که اسرائیل مستقل است و بر اساس فشار از خارج تصمیم گیری نمی کند.
روزنامه های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به برگزاری نشست شرم الشیخ و تشدید اوضاع و اعتراضات در اراضی اشغالی پرداختند.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش شاخص آلودگی هوا و غلظت آلاینده‌ها در مناطق پرتردد تا حد بسیار ناسالم خبر داد.
روزنامه رسالت نوشت: در صورت عدم تأمین نقدینگی شرکت‌های داروسازی، کمبود دارو در ماه‌های بهمن و اسفند شکل جدی‌تری به خود می‌گیرد.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به هشدار هواشناسی نسبت به تکرار ۷ مخاطره جوی در کشور، گفت: برف و باران تشدید می‌شود.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: بحرانهای اقتصادی و معیشتی روند فزاینده پیدا کرده است و کشور از اوضاع بد به سمت بدتر حرکت می کند.
میثم مظفر، نماینده شورای شهر تهران در هیئت‌مدیره آب و فاضلاب تهران درباره شرایط کنونی تهران و دستورالعمل‌های پیش روی مسئولان تاکید کرد: «استمرار سه سال خشکسالی پی در پی در حوزه سد‌های آبریز استان تهران منجر به کاهش حجم قابل توجهی از ذخیره آب سد‌ها شده است. خشکسالی این سه سال تهران موجب کاهش ۸۰ درصدی بارش‌ها در مقایسه با سال گذشته و کاهش ۹۵ درصدی در مقایسه با بلندمدت شده است.»
وزیر امور خارجه فرانسه امروز بدون اشاره به اقدامات خصمانه اوکراین علیه روسیه ادعا کرد که مسکو با تعلیق توافق انتقال غلات در پی «تشدید» بحران غذایی در جهان است!
وزیر خارجه قطر در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با داود چاوش اوغلو همتای ترکیه‌ای خود گفت: ما نمی‌خواهیم پرونده هسته‌ای ایران و مسائل سوریه و لیبی از تشدید تنش در اوکراین تاثیر پذیرد.
رسانه ها از تشدید بحران انرژی در فرانسه و درگیری‌ها میان مردم بر سر بنزین در این کشور خبر می دهند.
آمار جداول فوق نشان دهنده وضعیت کلی سینما در پنج ماه سال جاری است و کاهش نزدیک به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مخاطب امسال نسبت به سال ۱۳۹۸ مؤید این نکته است که سینما در وضعیت بحرانی تر قرار گرفته است (البته کاهش معنادار مخاطب در مرداد امسال به دلیل ایام محرم است) و با توجه به ادامه وضعیت بحرانی اقتصادی قشر "سینمارو" اگر بازهم تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سینما طی هفت ماه آینده اندیشیده نشود، پیش‌بینی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون مخاطب برای سینمایی امسال دور از ذهن نخواهد بود و جهت جلوگیری از تبعات کاهش شدید مخاطب سینماهای کشور همچنان اعتقاد دارم اصلاحات اساسی در سیاست‌های تولید، توزیع و نمایش فیلم باید ایجاد شود تا توان ادامه حیات سینما در دسترس باشد. منجی سینما در خارج آن نیست، در خود سینما است، خواه دولت و یا خواه فعالان آن...
بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ